Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

ОП Державний аудит; судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях (Магістр)

Гарант освітньої програми

Гарант ОП «Державний аудит, судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях» Шевчук ОА

Гарант ОП «Державний аудит; судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях» з 2022 року д.е.н., професор, завідувач кафедри, Лісовий Андрій Васильович

Інформація про гаранта вересень 2024

Група забезпечення спеціальності

Група забезпечення 071 Державний аудит, судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2021

Група забезпечення ОП Державний аудит; судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2023-24 н.р.

Освітні програми/проекти освітніх програм

ОПП Державний аудит судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2019

ОПП Державний аудит судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2020

ОПП Державний аудит судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2021

Проєкт ОП Державний аудит, судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях 2024 

Протокол кафедри обговорення ОПП

ОП Державний аудит; судово-економічна експертиза у фінансових дослідженнях_2024

Теми курсових та випускних кваліфікаційних робіт

Тематика курсових робіт Фінансовий аналіз 2020

Тематика курсових робіт Фінансовий аналіз 2021-2022

Тематика випускних кваліфікаційних робіт для освітньо-професійної програми «Державний аудит; судово-економічна експертиза у фінансових розслідуваннях» на 2022-2023 н.р.

Тематика кваліфікаційних робіт 2024-2025 н.р.

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

Державний аудит

Організація державного фінансового контролю

Організація і методика аудиту 

Судові експертизи у фінансових розслідуваннях

Антикорупційний аудит

Аудит великих платників податків

Інспектування державних організацій і установ

Навчальний практикум з податкового аудиту

Трансфертне ціноутворення

Податковий аудит за валют опер та опер у сфері ЗЕД

Податковий контроль в галузях економіки

Податковий е-аудит

Міжнародні стандарти аудиту

Форензік

Навчальний практикум з ОіМА із застосуванням прикладних програм

Внутрішній аудит в податкових органах

Контроль державних закупівель

Методика судово-економічних експертиз

Міжнародний економічний аналіз

Аналіз у сфері публічних закупівель

Аналіз звітності міжнародних компаній

Практика наукового обліку

Філософія економіки

Комплаєнс контроль

Діджитал аудит

РП Антикорупційний аудит 2022

РП ПОДАТКОВИЙ АУДИТ ЗА ВАЛЮТНИМИ ОПЕРАЦІЯМИ ТА ОПЕРАЦІЯМИ У СФЕРІ ЗЕД 2023

Стейкхолдери

Рецензія стейкхолдера Садченко О. 

Рецензія стейкхолдера Бондар В.П.

Рецензія стейкхолдера Ковтун Т.І.

Рецензія стейкхолдера Іванського А.Й.

Рецензія на ОП Ільків П.А.

Рецензія на ОП Мироненко Я.М.

Навчальні плани

Денна 2021

Заочна 2021

Сертифікати про акредитацію

Заходи кафедри
  • 2024-2025 н. р.

21.11.2024р. Профорієнтаційні заходи в Миронівці к.е.н, доцента кафедри аудиту та економічного аналізу Білобровенко Т. В.

Міжнародна гостьова лекція Турчик Н.І.

Гостьова лекція Суворова О.І. 30.10.24 р.

04.10 24 р. завідувачем кафедри аудиту та економічного аналізу д.е.н., професором Лісовим А.В. проведено лекцію про академічну доброчесність для здобувачів вищої освіти

Гостьова лекція Добрянського Р.М. 17.09.2024

  • 2023-2024 н. р.

Лекція-тренінг "Наука і тайм-менеджмент: ефективні техніки управління часом" 21 травня о 10.00

12.04.2024р. Профорієнтація д.е.н., професора, завідувача кафедри Лісового А. В.

11.04.2024р. Профорієнтація д.е.н., професора, завідувача кафедри Лісового А. В.

11.04.2024р. Профорієнтація к.е.н, доцента Міщенко Т.М.

10.04.2024 р. Профорієнтація д.е.н., професора, завідувача кафедри Лісового А. В.

Профорієнтація д.е.н., професора, завідувача кафедри Лісового А. В.

Профорієнтаційні заходи продовжуються!

Доцент кафедри аудиту та економічного аналізу  Оксана Рябчук та здобувачка вищої освіти першого (бакалаврського) рівня Дар'я Ракуть провели профорієнтаційні заходи

Чергове засідання студентського наукового гуртка "Аудитор"

Захист кваліфікаційних робіт заочної форми навчання

Захист кваліфікаційних робіт денної форми навчання

Профорієнтація кафедри

Олімпіада з навчальної дисципліни "Організація і методика аудиту"

Гостьова лекція Залізко В.Д., д.е.н., професора Познанського економічного університету (Польща) «Можливості штучного інтелекту в грантовій діяльності»

Робочі програми

 


 

Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
fin_men_12@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 324, 310
 
Ми у соціальних мережах
facebook   instagram   tiktok

Новини кафедри менеджменту та публічного управління

Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
Інтернаціоналізація освіти
Інтернаціоналізація освіти
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої -  Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої - Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція
Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах"
Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Хочете знати більше про податковий аудит та кар'єру в податковій?
Хочете знати більше про податковий аудит та кар'єру в податковій?
Студентка відвідала Вищу школу фінансів Німеччини
Студентка відвідала Вищу школу фінансів Німеччини

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE