Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Міністерство економіки України. Головний спеціаліст відділу забезпечення документування основної діяльності департаменту документообігу та контролю

Основні обов’язки: 

  • Приймання, опрацювання, реєстрація, облік, оформлення до відправлення, відправлення вихідної кореспонденції , у тому числі документів з грифом "Для службового користування", через СЕВ ОВВ та засобами поштового, фельд`єгерського і спеціального зв`язку.
  • Ведення обліку поштових та інших відправлень, формування оперативної щоденної та щомісячної інформації щодо кількості та вартості здійснених поштових відправлень. 
  • Ведення обліку та реєстрації наказів Мінекономіки з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, у тому числі з грифом обмеженого доступу "Для службового користування", ведення обліку примірників наказів обмеженого доступу "Для службового користування". 
  • Здійснення перевірки дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу, зокрема перевірка цілісності електронних документів, їх комплектності, та правильності заповнення реєстрової картки. 
  • Додаткові задачі: Здійснення комунікації зі службами діловодства кореспондентів , АТ «УКРПОШТА», державної служби фельдзв’язку, державним підприємством спеціального зв’язку.

Ти підходиш, якщо в тебе:

  • вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
  • вільне володіння державною мовою;
  • досвід роботи від 2 років;
  • Знання Законів України «Про державну службу», «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про запобігання корупції», «Про міжнародні договори», Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 № 950; Постанови Кабінету Міністрів України  від 17.01.2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; Постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 р. № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію»
  • Знання та вміння працювати в системі електронної взаємодії з центральними органами виконавчої влади АСКОД

Чому потрібно йти саме до нас?

Своїм співробітникам ми пропонуємо:

  • Офіційне оформлення
  • Повністю офіційну заробітну плату
  • Оплачувану відпустку та лікарняні
  • Корпоративне навчання
  • Цікаві та масштабні проекти
  • Роботу в команді професіоналів, які змінюють Україну на краще!

Заробітна плата: 22 449 ₴   +надбавки за ранг, премії

State Tax University
State Tax University
  • Відділ заочних та дистанційних факультет-програм
  • Відділ інноваційних освітніх технологій
  • Відділ післядипломної освіти
  • Department of postgraduate studies, doctoral studies
  • Department of career guidance, practice and career development
  • International Relations Department
  • Training department
  • Educational and methodological department
  • Scientific and organisational department
  • Department of internal quality assurance of education
  • Human Resources Department
  • Editorial and publishing department of the State Tax University
  • Safety, labour protection and civil defence department
  • Vehicle Driver Training Department
  • Legal department
  • «Media Centre» Press Service

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU