Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна

 

Васильєва Олександра Іллівна

Посада: професор кафедри менеджменту та публічного управління Державного податкового університету

Науковий ступень: доктор наук з державного управління

Вчене звання: професор

Профіль викладача у Google Академії: https://scholar.google.com.ua/citations?user=pQUBOY0AAAAJ&hl

Реєстраційний номер ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1812-4557

  • З 2004 р. - кандидат наук з державного управління (тема дисертації: “Управління соціально-економічним розвитком монофункціональних міст України”, спеціальність 25.00.04 – місцеве самоврядування, диплом ДК №023463 від 12.05.2004 р.). Дисертація виконувалася і була захищена в Національній академії державного управління при Президентові України.
  • З 2010 р. - доктор наук з державного управління (тема дисертації: “Трансформація регіонального управління в умовах реформування владних відносин в Україні”, спеціальність 25.00.02 – механізми державного управління, диплом ДД №008444 від 01.07.2010 р.). Дисертація виконувалася в докторантурі Національної академії державного управління при Президентові України.
  • З 2011 р. - професор (кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом, атестат професора 12ПР №07424 від 10.11.2011 р.). Вчена звання професора отримала в Національній академії державного управління при Президентові України.

Тема наукових інтересів:

  • побудова ефективного публічного управління та адміністрування;
  • розвиток місцевого самоврядування в Україні в умовах децентралізації повноважень;
  • партисипативна демократія та форми демократії; трансформаційні процеси в суспільстві;
  • інструменти спроможності територіальних громад;
  • питання команди та лідерства в органах публічної влади;
  • розвиток публічної служби.

Дисципліни, які викладає:

  • «Публічна політика та  Good Governance»,
  • «Публічне управління та врядування»,
  • «Гуманітарна та соціальна політика»,
  • «Управління персоналом в органах публічної влади»,
  • «Лідерство та тімбілдінг».

З 2005 р. і по теперішній час є членом спеціалізованих вчених рад з державного управління. За цей час захистила 15 аспірантів та 4 доктора наук з державного управління. Є керівником аспірантів та докторантів.

З 2004 р. по 2009 р. – була вченим секретарем Експертної ради Вищої атестаційної комісії України з державного управління.

Консультативна діяльність:

  • Експерт Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування VIII скликання Верховної ради України.
  • Участь у робочих групах із підготовки аналітичних матеріалів і проектів законодавчих актів до розгляду парламентом з питань місцевого економічного розвитку, системи місцевого самоврядування в Україні, розвитку адміністративно-територіальних одиниць у процесі реалізації реформи децентралізації влади в Україні. Зокрема, проектів законів “Про добровільне об’єднання територіальних громад” (реєстр. № 0915), “Про державну службу” (реєстр. № 2490), “Про службу в органах місцевого самоврядування” (реєстр. № 2489), “Про громадські слухання” (реєстр. № 2295а), “Про місцеві ініціативи” (реєстр. № 2296а), “Про публічний контроль” (реєстр. № 2297а), “Про внесення змін до деяких законів України щодо виборів старост” (реєстр. № 4091), “Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування районних рад” (реєстр. № 4165) та інших.
  • Участь у роботі круглих столів Комітету: “Актуальні питання вдосконалення базового закону системи місцевого самоврядування та механізми лобіювання інтересів місцевого самоврядування в органах державної влади”, “Законодавче регулювання у сферах локальної демократії та правового статусу депутатів місцевих рад: поточний стан і перспективи вдосконалення”,  “Обговорення питань правового регулювання статусу старост в об’єднаних територіальних громадах”, “Партисипативна демократія в системі місцевого самоврядування”.

Публікації:

більш ніж 200 наукових і науково-методичних праць, у тому числі монографії та практичні посібники для органів місцевого самоврядування щодо децентралізації владних повноважень, деякі з них:

  • Перші кроки новообраного голови територіальної громади : практ. посіб. / авт.-упоряд. : О.В. Берданова, Г.А. Борщ, В.М. Вакуленко, Н.В. Васильєва, О.І.Васильєва та ін. К. : НАДУ, 2016. 33 с.
  • Місцеве самоврядування в умовах децентралізації повноважень : Практичний посібник. / О.І. Васильєва А.П. Лелеченко, В.С. Куйбіда, А.Ф. Ткачук. 2017. 110 с.
  • Кадрове забезпечення органів місцевої влади у сфері надання публічних послуг : навчальний посібник / авт. кол. викладачів, докторантів і аспірантів кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; уклад. О.І. Васильєва, Н.В. Васильєва, О.С. Ігнатенко та ін. // за заг. ред. О.І. Васильєвої, Н.В. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. К. : НАДУ, 2018. 284с.
  • Організація надання публічних послуг на місцевому рівні : навчальний посібник / [Г.А. Борщ, Н.В. Васильєва, О.І. Васильєва та ін.] ; За заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої, О.С. Ігнатенка. 2-ге вид. доп. і переробл. Київ : НАДУ, 2018. 400 с.
  • Участь громадян у сталому розвитку сільських територіальних громад з дотриманням принципів належного врядування / Соціальний розвиток сільських регіонів : колективна монографія. Вип. 3 / За заг. ред. А.М. Шатохіна, М.В.  Костюк. -  Умань : ВПЦ «Візаві» (Видавець «Сочинський М.М.), 2018. 306 с. С. 38-44.
  • Реформування публічної служби в Україні : проблеми та перспективи / Проблеми реформування державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в Україні : монографія / авт. кол. Т.Е. Василевська, І.Г. Сурай, О.І. Васильєва та ін. // за заг.ред. Т.Е. Василевської. Київ : НАДУ, 2018. 256 с. С. 27-35.
  • Професіоналізація публічної служби в умовах реформування територіальної організації влади та побудови сервісно-орієнтованої держави / Публічне управління розвитком регіонів у процесі побудови сервісно-орієнтованої держави: теорія, методологія та практика : монографія / автор. колектив викладачів, докторантів та аспірантів - виконавців науково-дослідної роботи кафедри регіонального управління, місцевого самоврядування та управління містом Національної академії державного управління при Президентові України; за заг. ред. Н.В. Васильєвої, О.І. Васильєвої. Київ : Вид-во НАДУ, 2018. 450 с.
  • Місцеве самоврядування: підруч. / за ред. В. М. Вакуленка, Ю. Ф. Дехтяренка, В. С. Куйбіди. Київ : НАДУ, 2019. 723 с. 
  • Vasylieva N., Vasylieva O, Prylipko S.(2019)
  • Professionalization of public serv ice in terms of reforming the territorial organization of power. Innovations in Science: The Challenges of Our Time : collective monograph. Vol. 2. [Edited by R. Iserman, M. Dei, O. Rudenko, V. Lunov]. Chikago, Illinois, USA: Accent Graphics Communications & Publishing, pp. 172-183. 
  • Васильєва О.І., Киртока М.П. Забезпечення роботи проектних офісів із реалізації державно-приватного партнерства при органах управління об’єктами державної та комунальної власності / 100 ідей для Президента та Уряду України: проектні ініціативи у сфері публічного управління : зб. наук. пр. ; у 2 т. / редкол.: Н.І.Обушна, А.П.Рачинський, С.К.Хаджирадєва (голова). К. : НАДУ, 2020. Т.1. 272 с. С. 48-51.
  • Хаджирадєва С. К., Рачинський А. П., Васильєва О. І., Ларіна Н. Б. Управління персоналом у публічній службі : навч. посіб. для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» ; за заг. ред. С. К. Хаджирадєвої. Київ: НАДУ, 2020. 196 с.

Участь у міжнародних проєктах і тренерська діяльність (підтверджена сертифікатами):

  1. Швейцарсько-український проєкт DESPRO “Підтримка децентралізації в Україні”. Участь у підготовці Навчального модуля: «Реформа місцевого самоврядування та децентралізації влади», який було вперше застосовано у Школі місцевого самоврядування (8-10 09.2014р.); тренер з тематики «Місцеве самоврядування. Конституційні та законодавчі основи місцевого самоврядування. Європейська хартія місцевого самоврядування», а саме: для голів сільських і селищних рад; для мерів малих міст; для голів районних рад.
  2. Проєкт україно-польської співпраці (Вища школа менеджменту м. Варшава, Польща). Нагороджена у 2014 р. Дипломом Вищої школи менеджменту м. Варшави.
  3. Участь в семінарі, організованому Національною школою управління ENA (Франція) за підтримки посольства Франції в Україні на тему «Територіальна організація влади у Франції та в Європі: досвід управління і реформ”, що відбувся в Національній академії державного управління при Президентові України (15 -16. 06.2015 р.).

Протягом 2014-2020 років вивчала міжнародний досвід публічного управління, зокрема в частині реформи децентралізації повноважень під час участі у міжнародних науково-практичних конференціях і навчальних семінарах у Франції, Норвегії, Іспанії, Італії, Угорщини, Польщі, Болгарії тощо.

 

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
  • Відділ заочних та дистанційних факультет-програм
  • Відділ інноваційних освітніх технологій
  • Відділ післядипломної освіти

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU