Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний спеціаліст-бухгалтер фінансового відділу Північного офісу Держаудитслужби

Очікування від кандидата:

  • можливо без досвіду роботи
  • Знання
  • Бюджетного кодексу України;
  • Закону України від 26 січня 1993 року №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року №1017 «Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм»;
  • Постанови Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 року №252 «Про затвердження Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб'єктів господарювання»;
  • Наказу Державної аудиторської служби України від
    01 грудня 2016 року №168 «Про затвердження Порядку оформлення Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами матеріалів про адміністративні правопорушення».
  • Знання чинного законодавства у сфері фінансів та бухгалтерського обліку.
  • Знання правил ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. 

Обов’язки:

  1. Приймання документів від структурних підрозділів апарату Північного офісу Держаудитслужби (далі – Офіс) та його Управлінь в областях, які підтверджують використання коштів згідно кошторису та розрахунків до нього – договори на закупівлю товарів, робіт та послуг, акти виконаних робіт, звіти про результати здійснення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, накладні та рахунки до них, рахунки-фактури, трудові угоди, відомості на перерахування коштів на карткові рахунки.
  2. Здійснення своєчасно на підставі прийнятих первісних документів складання меморіального ордеру № 6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими кредиторами» та меморіального ордеру № 17; контролю щодо своєчасного закриття контрольних доручень; роботи щодо необхідності повернення коштів сплаченого судового збору, облік касових та фактичних видатків за КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» в розрізі територіальних підрозділів Офісу; узгодження планів економічних навчань відділу та формування протоколів після їх проведення; оприлюднення інформації на єдиному веб-порталі використання публічних коштів; роботи з документами у Відділі у відповідності до чинного законодавства.
  3. Проведення інвентаризації дебіторської та кредиторської заборгованості.
  4. Ведення обліку оригіналів договорів, слідкує за своєчасними розрахунками за товари, роботи, послуги, що закуповуються за бюджетні кошти та виконання укладених догорів; щомісячно здійснює зведення про стан розрахунків за комунальні послуги та енергоносії; підготовка документів фінансового відділу до здачі до архіву.
  5. Надання інформації про перелік наявної публічної інформації у фінансовому відділі Північного офісу Держаудитслужби (далі – Відділ) відповідно до Порядку доступу до публічної інформації в апараті Офісу.
  6. Опрацьовання та погодження (візування) проєктів договорів відповідно до порядку організації договірної роботи в Офісі.
  7. Участь у складанні та прийманні до обліку первинних документів, систематизуванні інформації, відображеної в цих документах; підготовці інформації для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції Відділу; роботі з підвищення кваліфікації працівників Відділу, згідно з затвердженим планом.
  8. Систематично вдосконалює організацію своєї роботи, підвищує особистий професійний рівень шляхом самоосвіти; забезпечує захист персональних даних при їх обробці в установленому порядку.
  9. Співпрацює з іншими структурними підрозділами Офісу, здійснює обмін інформацією, необхідною для виконання покладених на нього функцій. Забезпечує захист інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
  10. Виконання інших завдань і функцій, визначених у положенні про Офіс, Відділ, інших актах законодавства з питань, що належать до обсягу делегованих повноважень, виконання інших наказів (розпоряджень) і доручень керівників вищого рівня. 

Освіта: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування»

Заробітна плата: 1) посадовий оклад –18 771 грн.; 2) надбавка за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) надбавки, доплати та премії відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу».

State Tax University
State Tax University

University news

Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
"Miss Ukraine 2024" received a bachelor's degree at the State Tax University!
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
Dialogue for Partnership
Dialogue for Partnership
Highest result in history: Maria commented on her participation in
Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU