| 1. | 
Інформаційно-просвітницькі заходи щодо механізму реагування на випадки булінгу, процедури вжиття заходів виховного впливу. Створення в академічних групах атмосфери довіри та взаємної підтримки, умов для дружнього спілкування, недопущення приниження людської гідності. | 
Постійно | 
Ректорат, декани, директори ННІ, куратори, науково-педагогічні працівники, Студентське самоврядування | 
| 3. | 
Включення до програм підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників навчальних модулів із питань компетентностного навчання і створення безпечного освітнього середовища | 
Постійно | 
Відділ післядипломної освіти | 
| 5. | 
Надання соціальних та психологічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або потерпілими від булінгу. | 
Постійно | 
Керівники та заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп, психологи, студентський парламент | 
| 7. | 
Ввести до планів роботи кураторів проведення профілактично-виховних годин в академічних групах щодо недопущення булінгу (цькування) й формування поваги до кожного студента як до індивідуума за такими темами: - Ознаки та різновиди булінгу, відповідальність за його вчинення; -Як не стати жертвою булінгу; -Толерантність як риса сучасної людини; -Протидія та профілактика конфліктів із близькими людьми; - Мирне вирішення конфліктів у освітньому середовищі. | 
Постійно | 
Заступники керівників ННІ/факультетів, куратори груп | 
| 9. | 
Опитування учасників освітнього процесу та інших зацікавлених сторін щодо випадків булінгу в Університеті. | 
Упродовж навчального року | 
Куратори груп | 
| 11. | 
Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з першокурсниками для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки | 
Вересень | 
Відділ молодіжної політики | 
| 13. | 
Проведення анонімного опитування за участі адміністрації, науково-педагогічних працівників, щодо випадків булінгу в Університеті | 
Жовтень | 
Відділ молодіжної політики | 
| 15. | 
Моніторинг актуального стану освітнього середовища на основі аналізу отриманої інформації про рівень психологічної безпеки, Університету з точки зору учасників освітнього процесу | 
Листопад | 
Відділ молодіжної політики | 
| 17. | 
Проведення соціально-психологічних досліджень із метою виявлення рівня первинної та кінцевої адаптації першокурсників до навчання у ЗВО | 
Листопад | 
Відділ молодіжної політики | 
| 19. | 
Семінар-практикум для науково-педагогічних працівників Університету щодо запобігання булінгу під час освітнього процесу | 
Грудень | 
Відділ молодіжної політики | 
| 21. | 
Заходи щодо толерантності та культури міжособистісних стосунків | 
Січень | 
Відділ молодіжної політики | 
| 23. | 
Зустріч із працівникми правоохоронних органів для проведення бесіди з здобувачами для запобігання порушень серед молоді та дотримання морально-етичних норм поведінки | 
Лютий | 
Відділ молодіжної політики | 
| 25. | 
Індивідуальна психокорекція студентів схильних до девіантної (суїцидальної, адиктивної, конфліктної, агресивної) поведінки | 
Квітень - Червень | 
Відділ молодіжної політики |