Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

к.е.н., доцент, доцент кафедри Пілевич Дмитро Станіславович

Пілевич Дмитро Станіславович

Посада: доцент кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Пілевич Дмитро Станіславович

ПІБ (англійською): Pilevych Dmytro

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

 

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS Author ID: 57215582713.

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9442-0262

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=Xkc5y6AAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F4fouThjMehLLpZf-U8JRY4whbecPVCrMNNrYo1slMulPYSXKA 

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Бухгалтерський облік, інформаційні системи і технології в обліку та оподаткуванні, бізнес-аналітика в системі управління суб’єктів господарювання.

 

Освіта

1996 р. – Український фінансово-економічний інститут, спеціальність «Обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях», кваліфікація – молодший спеціаліст-технолог з базовою вищою освітою. 2001 р. – Академія державної податкової служби України, спеціальність «Облік і аудит».
У 2013 р. в спеціалізованій Вченій раді Чернігівського державного інституту економіки і управління захистив кандидатську дисертацію на тему «Механізм формування комплементарної інвестиційної політики України». 30.06.2015 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України Пілевичу Дмитру Станіславовичу присвоєно вчене звання доцента кафедри бухгалтерського обліку.

Науково-педагогічна діяльність

 2003-2006 рр. – асистент кафедри бухгалтерського обліку Національної академії ДПС України;

 2006-2015 рр. – старший викладач кафедри бухгалтерського обліку Університету ДФС України;

 2015-2017 рр. – доцент кафедри обліково-аналітичних баз знань Університету ДФС України;

 2017-2021 рр. – доцент кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету ДФС України;

 2021 р. - по теперішній час – доцент кафедри облікових технологій і бізнес-аналітики Державного податкового університету.

 

Суспільно-громадська діяльність

2015-2018 рр. виконував обов’язки заступника завідувача кафедри. З 2015 та по нинішній час профорг кафедри, агітатор з профорієнтаційної роботи та куратор студентських груп.

 

Основні опубліковані праці

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Пілевич Д. С. Теоретико-прикладні засади використання blockchain-технології в бухгалтерському обліку. Проблеми економіки. 2020. № 1 (43), С. 267-274.
  2. Пілевич Д.С. Трансформація системи бухгалтерського обліку в умовах розвитку цифрових технологій. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2020. № 3 (23). С. 149-157.
  3. Пілевич Д.С. Державна підтримка розвитку малого бізнесу в Україні. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. № 3 (27). С. 110-122.

Монографії

  1. Фінансове забезпечення розвитку суб’єктів підприємництва реального сектору економіки: колективна монографія / за заг. ред. В.П. Ільчука. Чернігів: ЧНТУ, 2017. с.272
  2. Problems of the formation and development of knowledge economy and information society: [Monograph] / In 2 books. Book 2. Social-humanities and philosophical bases of knowledge economy and information society. 140 p.

 Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Pilevych D. Information systems and technologies in accounting and taxation as a means of integration into the digital economy / Pilevych D., Izmailov Y., Shevtsiv L., Petlenko Y., Driha O., Lagun A. International Journal of Management. Volume 11, Issue 2. pp. 123-132. Scopus

 

За період наукової роботи опубліковано 63 публікацій, з них: 46 наукового (3_ монографії, _22_ статті у фахових виданнях, 21 тез конференцій) та 17 навчально-методичного характеру.

 

Викладає дисципліни:

навчальний практикум з бізнес-аналітики та інформаційних ресурсів обліку; система національних рахунків; системи електронної звітності; інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні; обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків; управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні; статистика.

 

Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год.  сертифікат від 15.08.2021.

Інші:

  1. Комплексна система автоматизаціїї підприємства " IS-pro", 30 год., сертифікат №150365 від 22.08.2019.
  2. Комп'ютерна академія "Шаг" "Бізнес-аналітика в ІТ", 86 год., сертифікат №KVY-008246 від 13.12.2021.
  3. ГО "ЕдКемп України" "Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості", 15 год., сертифікат від 30.12.2021.
  4. Національний університет "Києво-могилянська академія" "Наукова комунікація в цифрову епоху", 90 год., сертифікат від 02.12.2021.
  5. Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО "Університет менеджменту освіти" та ін. "Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах коєнного стану", 6 год, сертифікат від 19.05.2022.
  6. Інститут соціогуманітарної політики "Проактивне викладання освітнього процесу", 30 год., сертифікат №0017-22, від 07.10.2022 р.
  7. Національна комісія зі стандартів державної мови "Про рівень володіння державною мовою другого ступеня", 30 год., сертифікатУМД №00148974, від 29.11.2022.
  8. Prometheus "Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях", 30 год., сертифікат від 04.01.2023.
  9. Prometheus "Навчаймось вчитися: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів", 30 год., сертифікат від 10.01.2023.

Нагороди

Грамота Верховної Ради України, від 04.12.2018 року.

 

Обов’язки (напрями діяльності)

Відповідальний по кафедрі за супроводження АСУ та перевірку робіт здобувачів вищої освіти у системі Unicheck (антиплагіат).

 

Контакти

Кабінет В 233

Електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

Тел. (097) 223-47-50; (050) 748-04-11.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU