Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

д.е.н., професор, професор кафедри Мискін Юрій Ігорович

Мискін Юрій Ігорович

Посада: професор кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Мискін Юрій Ігоревич

ПІБ (англійською): Myskin Yurii

Науковий ступінь: доктор економічних наук

Вчене звання: професор

 

Профілі в наукових базах даних

ORCID https://orcid.org/0000-0002-8160-3262.

Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=TPNdnWgAAAAJ&hl=uk

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю підприємств, соціалізація фіскальної політики.

 

Освіта

У 2005 році закінчив Національну академію державної податкової служби України і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Економіка і підприємництво» та здобув кваліфікацію бакалавра з обліку і аудиту (диплом з відзнакою КХ №28085882 від 29 червня 2005 року). У 2005 році вступив до магістратури Національного університету державної податкової служби України, яку закінчив у 2006 році і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобув кваліфікацію магістра з обліку і аудиту (диплом з відзнакою КХ №30312143 від 21 червня 2006 року). У 2007 році вступив до аспірантури Національного університету державної податкової служби України. У 2010 році захистив дисертацію на тему «Аналітичне забезпечення управління діяльністю сільськогосподарських підприємств» та здобув науковий ступінь кандидат економічних наук зі спеціальності 08.00.09 – бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності) (диплом кандидата наук ДК №063367 від 10 листопада 2010 року). 17 травня 2012 року рішенням атестаційної комісії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України отримав вчене звання доцента кафедри бухгалтерського обліку (атестат доцента 12ДЦ №030773 від 17 травня 2012 року). У 2017 році вступив до докторантури Університету державної фіскальної служби України. У 2020 році захистив докторську дисертацію на тему «Бюджетна політика забезпечення соціально-економічного розвитку України» та здобув науковий ступінь доктора економічних наук зі спеціальності 08.00.08 – гроші, фінанси і кредит (диплом доктора наук ДД №010349 від 26 листопада 2020 року).

 

Науково-педагогічна діяльність

Асистент кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2006 року – по 2009 рік).

Аспірант кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2007 року – по 2010 рік).

Старший викладач кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2009 року – по 2011 рік).

Доцент кафедра бухгалтерського обліку Національного університету державної податкової служби України (з 2011 року – по 2015 рік).

Заступник декана обліково-економічного факультету з наукової роботи та міжнародних відносин Національного університету державної податкової служби України (з 2010 року – по 2014 рік).

Голова Ради молодих вчених Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2019 рік).

Заступник директора Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту з наукової роботи та міжнародних відносин Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2015 рік).

Асоційований член Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (з 2015 року – по 2017 рік).

Доцент кафедра обліково-аналітичних баз знань Національного університету державної податкової служби України (з 2015 року – по 2017 рік).

Заступник директора Навчально-наукового центру інноваційних освітніх технологій та регіонального навчання Університету державної фіскальної служби України (у 2017 році).

Директор Навчально-наукового центру інноваційних освітніх технологій та регіонального навчання Університету державної фіскальної служби України (у 2017 році).

Докторант кафедри фінансів Університету державної фіскальної служби України (з 2017 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей старшого шкільного віку у Ірпінському ліцеї інноваційних технологій (з 2017 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей старшого дошкільного віку у Садочку Хеппі Ленд (з 2018 року – по 2019 рік).

Вчитель шахового гуртка для дітей молодшого шкільного віку у школі Хеппі Ленд (з 2018 року – по 2019 рік).

Доцент кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету державної фіскальної служби України (з 2019 року – по 2020 рік).

Професор кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету державної фіскальної служби України (з 2020 року – по 2022 рік).

Професор кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики Державного податкового університету (з 2022 року – до нині).

 

Суспільно-громадська діяльність

Старший стюард на НСК «Олімпійський» під час матчів Євро-2012 з футболу (2012 рік).

Член редакційної колегії молодіжного науково-аналітичного журналу «Наша перспектива» (з 2013 року – по 2017 рік).

Голова Ради молодих вчених Національного університету державної податкової служби України (з 2014 року – по 2019 рік).

Асоційований член Ради молодих учених при Міністерстві освіти і науки України (з 2015 року – по 2017 рік).

Голова ради громадської організації «Україна інтелектуальна» (з 2014 року – до нині).

 

Основні опубліковані праці

За період наукової роботи опубліковано більше 170 публікацій, з них  120 наукового характеру (9 монографії, 7навчальних посібників), 52статті у фахових виданнях, більше 120 тез конференції) та більше 12 праць навчально-методичного характеру.

 

Викладає дисципліни:

інформаційні системи і технології в обліку та оподаткуванні; система електронної звітності; стратегічний облік в діяльність суб’єктів господарювання; управлінські інформаційні системи в обліку і оподаткуванні; управлінський облік та інші.

 

Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 04.10.2021.
  2. International Historical Biographical Institute "Nobel Laureates: Studying Experience and Professional Achievements for Forming a Successful Personality and Transforming of the World", 180 hours, certificate № 10008/march 11, 2023.
  3. Netherlands Business Academy International scientific and methodological internship  «Modern finance global challenges and current trends» 60 hours (2 ECTS) from 10.06.2024 to 23/06/2024 IF № 23/06/24 June, 2024.

Інше:

  1. Університет державної фіскальної служби України "Технології розробки дистанційного курсу", 108 год., свідоцтво від 06.06.2017.
  2. Онлайн-курс Prometheus "Критичне мислення для освітян", 30 год., сертифікат від 06.12.2022.
  3. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 19.02.2023.
  4. Онлайн-курс Prometheus "Впровадження інновацій в школах", 60 год., сертифікат від 19.02.2023.

Нагороди

Почесна грамота декана факультету економіки та оподаткування Національного університету державної податкової служби України за І місце у роботі секції «Новації податкового кодексу України в контексті глобалізацій них та інтеграційних процесів» Міжнародної науково-практичної конференції «Гармонізація оподаткування в умовах глобалізацій них та інтеграційних процесів» (2011 р.);

Диплом Президента Global Management Challenge International за розвиток талановитої молоді України, підтримку, прекрасну організаційну роботу та динамічний розвиток першого студентського чемпіонату зі стратегічного менеджменту Global Management Challenge Junior (2011 р.);

Подяка Директора департаменту з управління  стадіонами МОК «Євро 2012 Україна» за плідну співпрацю та виявлену високу якість роботи при забезпеченні заходів безпеки на стадіоні НСК «Олімпійський» під час проведення в Україні фінальної частини Чемпіонату Європи з футболу «Євро 2012» (2012 р.);

Почесна грамота Ректора Національного університету державної податкової служби України за активну участь у науковій роботі навчального закладу, підготовку фахівців для державної податкової служби, значні досягнення у науковій сфері та з нагоди Дня науки (2012 р.);

Подяка Ректора Тернопільського національного економічного університету за вагомий особистий внесок у розвиток молодіжної науки, зміцнення міжрегіонального молодіжного наукового співтовариства, вірність традиціям та сприяння в організації І-Х Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (2004 – 2013 рр.) (2013 р.);

Почесна грамота Ректора Національного університету державної податкової служби України за активну участь у науковій роботі навчального закладу та значні досягнення у науковій сфері та з нагоди професійного свята – Дня науки (2013 р.);

Подяка Голови профкому студентів та курсантів Національного університету державної податкової служби України за співпрацю та вагому підтримку студентського самоврядування (2014 р.);

Диплом Голови ради молодих вчених Інституту економіки і менеджменту національного університету «Львівська політехніка» за кращу доповідь на Міжнародній науково-практичній конференції молодих вчених «Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення» (2014 р.);

Подяка Київської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, особистий вагомий внесок у розвиток національної освіти і науки, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди Дня науки (2014 р.);

Грамота Ректора Тернопільського національного економічного університету за високий рівень наукової доповіді на пленарному засіданні ХІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна візія та виклики глобалізації» (2014 р.);

Грамота Виконавчого комітету Ірпінської міської ради за багаторічну сумлінну працю, особистий вагомий внесок у розвиток місцевого самоврядування, високий професіоналізм, активну громадську позицію та з нагоди 20-ї річниці Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту (2016 р.);

6 грамот Ректора Тернопільського національного економічного університету за активну участь у роботі секції «Міжнародні стандарти та проблеми уніфікації обліку, аналізу і аудиту» Міжнародної науково-практичної конференції молодих вчених «Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті: національна ідентичність та тенденції глобалізації» (2008, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014 роки);

більше 40 грамот та дипломів за перемогу у спортивних змаганнях з шахів.

 

Обов’язки (напрями діяльності)

Заступник з наукової роботи кафедри, профорієнтаційна робота в соцмережах.

 

Прийом відвідувачів

П’ятница: від 10.00 – до 11.00

Спілкування в онлайновому режимі: https://www.facebook.com/profile.php?id=100076606495281

 

Контакти

Кабінет 233

Електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

University news

STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
A short path to an internship in international companies
A short path to an internship in international companies
First place at the World Cup!
First place at the World Cup!
A journalist from the USA visited the State Tax University
A journalist from the USA visited the State Tax University
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU