Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • UNIVERSITY
        UNIVERSITY
      • News of international activities
      • History
      • Partners of the University
      • Administration of STU
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • International cooperation
      • International partners
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
      • Alumni STU
    • EDUCATION
        EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
        SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
        INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • UNIVERSITY

      ABOUT THE UNIVERSITY

      • History
      • Partners of the University
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence

      MANAGEMENT

      • Administration of STU
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Alumni STU

      INTERNATIONAL ACTIVITY

      • News of international activities
      • International cooperation
      • International partners
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
    • EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
      Type 2 or more characters for results.

      Пенсійний фонд України. Головний спеціаліст відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку

      Пенсійний фонд України здійснює добір персоналу на посаду головного спеціаліста відділу кадрового адміністрування та організаційного розвитку Управління по роботі з персоналом.

      Основні посадові обов’язки:

      • брати участь у підготовці пропозицій щодо планування службової кар'єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та з питань удосконалення управління персоналом за результатами проведеної аналітичної роботи у здійсненні аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
      • забезпечувати підготовку документів та проєктів наказів Фонду про: призначення, переведення та звільнення працівників апарату Фонду, керівників територіальних органів Фонду та їх заступників; виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника або за вакантною посадою, відсторонення від посади (виконання обов’язків за посадою) працівників апарату Фонду, керівників територіальних органів Фонду та їх заступників; встановлення надбавок за вислугу років на державній службі державним службовцям апарату Фонду; відрядження працівників Фонду в межах України та за кордон; зміну біографічних даних;
      • здійснювати роботу, пов’язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників апарату Фонду;
      • оформляти і видавати державним службовцям апарату Фонду та начальникам головних управлінь Фонду в областях та м. Києві службові посвідчення, здійснювати контроль щодо повернення посвідчень при звільненні. Вести облік посвідчень в інформаційній системі управління людськими ресурсами в державних органах;
      • здійснювати заходи, у межах компетенції, щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби та контрактів з керівником державного підприємства, що належить до сфери управління Фонду, а також брати участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством;
      • вносити дані про персонал, у тому числі відомостей щодо вступу на державну службу, її проходження та припинення, до інформаційної системи управління людськими ресурсами в державних органах;
      • перевіряти за дорученням Голови правління Фонду дотримання вимог законодавства про працю, державну службу та стан управління персоналом у територіальних органах Фонду, а також дотримання законодавства про працю та стан управління персоналом на державному підприємстві, що належить до сфери управління Фонду;
      • розглядати звернення громадян, підприємств, установ та організацій, звернення та запити народних депутатів, адвокатські запити, запити на інформацію, листи територіальних органів Фонду, готувати проєкти відповідей за результатами їх розгляду;
      • виконувати інші обов’язки відповідно до законодавства та посадової інструкції.

      Обов’язковою вимогою до осіб, які претендують на посаду, є наявність громадянства України та відсутність громадянства інших держав.

      Кваліфікаційні вимоги:

      • вища освіта ступеня не нижче бакалавра;
      • досвід роботи у сфері управління персоналом від двох років;
      • вільне володіння державною мовою.

      Вимоги до компетентності:

      • знання трудового законодавства, законодавства про державну службу та запобігання корупції;
      • розуміння напрямків діяльності Пенсійного фонду України;
      • наявність аналітичних здібностей;
      • високий рівень самоорганізації;
      • комунікабельність;
      • ініціативність;
      • відповідальність;
      • вміння працювати в режимі багатозадачності;
      • досконале володіння продуктами Microsoft Office (Word, Excel, Outllook, Powerpoint).

      Умови оплати праці:

      • посадовий оклад — 21 328 грн;
      • надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;
      • надбавка за вислугу років на державній службі виплачується відповідно до абзацу четвертого пункту 13 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», Порядку обчислення стажу державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 229, премії (виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу).

      Умови призначення на посаду:

      • призначення на посаду строкове — до призначення на цю посаду переможця конкурсу, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану;
      • при призначені на посаду встановлюється випробування строком від 1 до 6 місяців;
      • прийняття на роботу призовників, військовозобов'язаних та резервістів здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у районних (міських) територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки, органах СБУ, відповідних підрозділах розвідувальних органів.

      Заробітна плата: посадовий оклад — 21 328 грн

      State Tax University
      State Tax University

      University news

      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
      At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
      A short path to an internship in international companies
      A short path to an internship in international companies
      First place at the World Cup!
      First place at the World Cup!
      A journalist from the USA visited the State Tax University
      A journalist from the USA visited the State Tax University
      IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
      IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
      World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
      World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
      International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
      International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
      A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
      A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
      INFORMATION ABOUT 
       
       
       
       
      • NEWS
      • FACULTIES, INSTITUTES
      • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
      • UNIVERSITY STRUCTURE
      • REBUILDING
      • RECTORATE
      • INTERNATIONAL COOPERATION
      • SCIENTIFIC EVENTS
      • EDUCATIONAL PROGRAMS
      • SCIENTIFIC LIBRARY
      OUR ADDRESS
       
       
       
       
      31 Universytetska St., Irpin, 08205,
      Kyiv region


      (044) 363 27 11 Rector's reception
      38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
      38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
      11.02@dpu.edu.ua Document management department
      OUR RESOURCES
       
       
       
       
       
      CONTACTS/QUICK ACCESS
       
       
       
       
      • CONTACT THE STU