Сьогодні ми раді поділитися неймовірною новиною!

Вперше здобувачі освіти факультету податкової справи, обліку та аудиту спеціальності D 5 «Маркетинг» взяли участь і вийшли у фінал Всеукраїнського соціального проєкту «Scholarship в Україні», конкурсу «Мотивація нескорених 4.0: осмислений маркетинг» (липень 2025 р.).

Цей конкурс — унікальна ініціатива, що підтримує молодих фахівців навіть в умовах воєнного стану, надаючи їм можливість заявити про себе на всеукраїнському рівні.

Тема цьогорічного змагання:

«Креативність vs. аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу?»

Наш фіналіст — Бучко Станіслав, студент групи МББ 24-1 ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» — блискуче представив роботу, що поєднує креативність, глибокий аналіз та критичне мислення. Це не лише шанс позмагатися за цінні призи, а й потужна можливість заявити про себе та свій університет!

Ми щиро дякуємо науковим керівникам за підтримку:

Паянок Тетяні Миколаївні, завідувачу кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики;

Скорик Марині Олегівні, доценту кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

Цей успіх — доказ високого рівня підготовки наших студентів, їхньої наполегливості та жаги до перемог.

Вітаємо Станіслава та бажаємо йому нових досягнень і яскравих перемог!