7 травня 2025 року науково-педагогічні працівники кафедри вищої та прикладної математики разом зі здобувачами вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 014 «Середня освіта (за предметними спеціальностями)» долучилися до вебінару “Освітній Telegram-канал від А до Я”.
Спікером виступив Григор’єв Михайло Олександрович — спеціаліст першої кваліфікаційної категорії, педагог Дніпровського ліцею №123 «ТАНДЕМ», переможець конкурсу педагогічної майстерності NEOосвітній арсенал 2024, автор понад 200 методичних розробок на провідних освітніх платформах «Всеосвіта» та «На Урок».
Учасники ознайомилися з усіма етапами створення та ефективного ведення Telegram-каналу як інструменту цифрового навчання. Було надано покрокову інструкцію щодо розробки контенту, налаштування каналу, застосування інтерактивних функцій, як наповнювати канал якісним контентом — навчальними матеріалами, ідеями для уроків, порадами, корисними ресурсами, формування контент-плану та використання платформи як простору для комунікації, мотивації, навчання та емоційної підтримки учнів.
Використання Telegram як платформи для спілкування між учнями, вчителями та батьками сприяє створенню освітньої спільноти та підтримує високий рівень мотивації.
Користь для здобувачів вищої освіти:
- Формування практичних навичок роботи з цифровими інструментами в освітньому середовищі.
- Засвоєння методики створення індивідуалізованого й інтерактивного навчального контенту.
- Підготовка до викладання в умовах змішаного та дистанційного навчання з урахуванням потреб учнів.
Користь для науково-педагогічних працівників:
- Ознайомлення з актуальними практиками цифрової трансформації освіти.
- Розширення методичного інструментарію для супроводу навчального процесу та професійної підготовки майбутніх учителів.
- Підвищення якості викладання педагогічних і профільних дисциплін за рахунок впровадження новітніх цифрових рішень.
- Підтримка постійного професійного самовдосконалення та інтеграції інноваційних підходів у власну педагогічну діяльність.
Вебінар сприяв розвитку цифрової грамотності, креативного мислення та навичок створення сучасного освітнього контенту — необхідних для успішної професійної діяльності в умовах цифровізації освіти.