Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • UNIVERSITY
        UNIVERSITY
      • News of international activities
      • History
      • Partners of the University
      • Administration of STU
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • International cooperation
      • International partners
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
      • Alumni STU
    • EDUCATION
        EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
        SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
        INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • UNIVERSITY

      ABOUT THE UNIVERSITY

      • History
      • Partners of the University
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence

      MANAGEMENT

      • Administration of STU
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Alumni STU

      INTERNATIONAL ACTIVITY

      • News of international activities
      • International cooperation
      • International partners
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
    • EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
      Type 2 or more characters for results.

      Міністерство економіки України. Головний спеціаліст відділу забезпечення документування основної діяльності департаменту документообігу та контролю

      Основні обов’язки: 

      • Приймання, опрацювання, реєстрація, облік, оформлення до відправлення, відправлення вихідної кореспонденції , у тому числі документів з грифом "Для службового користування", через СЕВ ОВВ та засобами поштового, фельд`єгерського і спеціального зв`язку.
      • Ведення обліку поштових та інших відправлень, формування оперативної щоденної та щомісячної інформації щодо кількості та вартості здійснених поштових відправлень. 
      • Ведення обліку та реєстрації наказів Мінекономіки з основної діяльності та адміністративно-господарських питань, у тому числі з грифом обмеженого доступу "Для службового користування", ведення обліку примірників наказів обмеженого доступу "Для службового користування". 
      • Здійснення перевірки дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу, зокрема перевірка цілісності електронних документів, їх комплектності, та правильності заповнення реєстрової картки. 
      • Додаткові задачі: Здійснення комунікації зі службами діловодства кореспондентів , АТ «УКРПОШТА», державної служби фельдзв’язку, державним підприємством спеціального зв’язку.

      Ти підходиш, якщо в тебе:

      • вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра;
      • вільне володіння державною мовою;
      • досвід роботи від 2 років;
      • Знання Законів України «Про державну службу», «Про Кабінет Міністрів України», «Про центральні органи виконавчої влади», «Про запобігання корупції», «Про міжнародні договори», Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 № 950; Постанови Кабінету Міністрів України  від 17.01.2018 р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності»; Постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 р. № 736 «Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію»
      • Знання та вміння працювати в системі електронної взаємодії з центральними органами виконавчої влади АСКОД

      Чому потрібно йти саме до нас?

      Своїм співробітникам ми пропонуємо:

      • Офіційне оформлення
      • Повністю офіційну заробітну плату
      • Оплачувану відпустку та лікарняні
      • Корпоративне навчання
      • Цікаві та масштабні проекти
      • Роботу в команді професіоналів, які змінюють Україну на краще!

      Заробітна плата: 22 449 ₴   +надбавки за ранг, премії

      State Tax University
      State Tax University

      Наукова бібліотека

      • Користувачам
        • Пам'ятка
      • Науковцям
        • Замовлення літератури онлайн
        • Наукометрія
        • Академічна доброчесність
        • Біобібліографія вчених ДПУ
        • Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір
      • Електронні ресурси
        • Платформа FutureLearn
        • Бібліотеки в Україні
        • Історія України: у цифрах і фактах
        • Доступ до науково-інформаційних баз даних
        • Віртуальні виставки бібліотеки
        • Наукові та навчальні видання Університету
          • Навчальні посібники
        • Корисні посилання
          • Фахові періодичні видання
          • Фахові видання за спеціальностями
          • Забезпеченість освітніх програм
        • Національний репозитарій академічних текстів
        • Інституційний репозитарій
      • Про бібліотеку
        • Історія
        • Структура
        • Дари бібліотеці Університету
        • Документи бібліотеки

      Новини наукової бібліотеки

      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня Української Державності
      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня Української Державності
      Долучайтесь до вебінару 16.07.2025!
      Долучайтесь до вебінару 16.07.2025!
      Електронні версії наукових журналів в Інституційному репозитарії ДПУ
      Електронні версії наукових журналів в Інституційному репозитарії ДПУ
      Міжнародний круглий стіл «Забезпечення якості викладання і навчання в умовах надзвичайних і кризових ситуацій»
      Міжнародний круглий стіл «Забезпечення якості викладання і навчання в умовах надзвичайних і кризових ситуацій»
      Тематична книжкова виставка та відеопрезентація «Податкова політика в Україні»
      Тематична книжкова виставка та відеопрезентація «Податкова політика в Україні»
      Нові надходження у червні 2025 року
      Нові надходження у червні 2025 року
      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня Конституції України
      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня Конституції України
      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня митника
      Тематична книжкова та віртуальна виставки до Дня митника
      Реєструйтесь на вебінар від Clarivate українською!
      Реєструйтесь на вебінар від Clarivate українською!
      Тематична книжкова виставка та відеопрезентація «Спорт – гармонія сили і духу»
      Тематична книжкова виставка та відеопрезентація «Спорт – гармонія сили і духу»

      Новини Відділу охорони праці та пожежної безпеки

      1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
      1 листопада 2024 року у Державному податковому Університеті було відкрито клас безпеки
      Лекція з мінної безпеки
      Лекція з мінної безпеки
      Семінар до Всесвітнього дня охорони праці
      Семінар до Всесвітнього дня охорони праці

      University news

      Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
      Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
      Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
      Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
      "Miss Ukraine 2024" received a bachelor's degree at the State Tax University!
      Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
      Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      Dialogue for Partnership
      Dialogue for Partnership
      Highest result in history: Maria commented on her participation in
      Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      INFORMATION ABOUT 
       
       
       
       
      • NEWS
      • FACULTIES, INSTITUTES
      • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
      • UNIVERSITY STRUCTURE
      • REBUILDING
      • RECTORATE
      • INTERNATIONAL COOPERATION
      • SCIENTIFIC EVENTS
      • EDUCATIONAL PROGRAMS
      • SCIENTIFIC LIBRARY
      OUR ADDRESS
       
       
       
       
      31 Universytetska St., Irpin, 08205,
      Kyiv region


      (044) 363 27 11 Rector's reception
      38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
      38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
      11.02@dpu.edu.ua Document management department
      OUR RESOURCES
       
       
       
       
       
      CONTACTS/QUICK ACCESS
       
       
       
       
      • CONTACT THE STU