Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • UNIVERSITY
        UNIVERSITY
      • News of international activities
      • History
      • Partners of the University
      • Administration of STU
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • International cooperation
      • International partners
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
      • Alumni STU
    • EDUCATION
        EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
        SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
        INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • UNIVERSITY

      ABOUT THE UNIVERSITY

      • History
      • Partners of the University
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence

      MANAGEMENT

      • Administration of STU
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Alumni STU

      INTERNATIONAL ACTIVITY

      • News of international activities
      • International cooperation
      • International partners
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
    • EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
      Type 2 or more characters for results.

      Посади у Північному офісі Держаудитслужби

      Посади, які можуть бути запропоновані студентам та випускникам вищих навчальних закладів у Північному офісі Держаудитслужби

      Головний державний аудитор (головний державний фінансовий інспектор), провідний державний аудитор (провідний державний фінансовий інспектор), державний аудитор (державний фінансовий інспектор) (заробітна плата в середньому – 10000 грн) категорія «В»;

      Заробітна плата державних службовців складається з посадового окладу, надбавки за вислугу років, надбавки за інтенсивність праці, надбавки за ранг державного службовця. Можуть встановлюватися премії в межах фонду преміювання. Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу.

      Обов’язки за посадами

      Державний аудитор (головний, провідний), та державний фінансовий інспектор (головний,провідний):

      • Здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів;
      • Проведення заходів державного фінансового контролю особисто або приймати участь у складі групи;
      • Підготовка та подання на розгляд начальника Відділу проєктів вимог керівникам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства;
      • Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених під час заходів державного фінансового контролю;
      • Здійснення підготовки матеріалів заходів державного фінансового контролю для направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування;
      • Проведення та оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю

      Кваліфікаційні вимоги до посад

      Освіта: ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємство» або «Управління та адміністрування».

      Соціальні гарантії державних службовців

      Державним службовцям надається щорічна відпустка тривалістю
      30 календарних днів з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати та додаткова оплачувана відпустка з урахування стажу державної служби. Також можливе надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.

      Телефони для довідок щодо наявності вакантних посад

      З питань додаткової інформації щодо вакантних посад та проведення добору на вакантні посади звертатись до відділу профорієнтації, кар'єрного розвитку та доуніверситетської підготовки Державного Податкового Університету

      (044) 363 27 26, (068) 619 31 31, (073) 619 31 31

      03.06@dpu.edu.ua 

      вул. Садова,53, каб. 106 корпусу Р, м. Ірпінь, Київська область

      Відділ роботи з персоналом Північного офісу Держаудитслужби:

      272-60-23, мобільний телефон (067) 402 44 12 Любов Григорівна.

      Інформація щодо оголошених доборів персоналу у період дії воєнного стану розміщена на веб-сайті Північного офісу Держаудитслужби у розділі «Про офіс» – «Вакансії».

      State Tax University
      State Tax University

      Відкриті дані

      • План роботи Державного податкового університету
      • Штатний розпис
      • Кошторис закладу
      • Фінансова звітність
      • Публічний договір надання освітніх послуг
      • Публічні закупівлі
      • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
      • Статут закладу
      • Склад керівних органів
      • Структура та органи управління
      • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
      • Сертифікати про акредитацію
      • Кадровий склад закладу
      • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
      • Бюджет закладу
      • Річний звіт
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
      • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
      • Отримати публічну інформацію
      • Мова (мови) освітнього процесу
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
      • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
      • План заходів булінг
      • Стратегія розвитку Університету
      • Нормативні документи Конференції трудового колективу
      • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

      University news

      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
      At STU, current economic, financial, and legal issues in the context of European integration and global competition were discussed
      A short path to an internship in international companies
      A short path to an internship in international companies
      First place at the World Cup!
      First place at the World Cup!
      A journalist from the USA visited the State Tax University
      A journalist from the USA visited the State Tax University
      IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
      IMF Resident Representative in Ukraine gave a lecture for STU students
      World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
      World Bank Lead Economist Gave a Guest Lecture to STU Students
      International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
      International cooperation - new opportunities and prospects for STU students
      A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
      A student of STU is studying in Lithuania under the Erasmus+ program
      INFORMATION ABOUT 
       
       
       
       
      • NEWS
      • FACULTIES, INSTITUTES
      • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
      • UNIVERSITY STRUCTURE
      • REBUILDING
      • RECTORATE
      • INTERNATIONAL COOPERATION
      • SCIENTIFIC EVENTS
      • EDUCATIONAL PROGRAMS
      • SCIENTIFIC LIBRARY
      OUR ADDRESS
       
       
       
       
      31 Universytetska St., Irpin, 08205,
      Kyiv region


      (044) 363 27 11 Rector's reception
      38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
      38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
      11.02@dpu.edu.ua Document management department
      OUR RESOURCES
       
       
       
       
       
      CONTACTS/QUICK ACCESS
       
       
       
       
      • CONTACT THE STU