Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

ОНП Публічне управління та адміністрування (Доктор філософії)

  • Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 року №261 (в редакції від 19.04.2019 р.)
  • Порядок підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 23 березня 2016 року №261 (в редакції від 19 травня 2023 року №502)
  • Порядок присудження ступеня доктора філософії (Постанова Кабінету Міністрів України від 12 січня 2022 року 44)

Гарант освітньо-наукової програми

  • Гарант освітньо-наукової програми - Грабовенко Наталія Валеріївна
  • Гарант освітньо-наукової програми - Васильєва Олександра Іллівна

Групи забезпечення:

Група забезпечення освітньо-наукової програми

  • Близнюк Андрій Станіславович
  • Канцур Інна Григорівна

Група забезпечення освітнього процесу 

  • Грабовенко Наталія Валеріївна
  • Близнюк Андрій Станіславович
  • Чупрій Леонід Васильович
  • Пєтухова Ірина Олексіївна
  • Онучак Людмила Володимирівна
  • Васильєва Олександра Іллівна
  • Мельник Сергій Степанович
  • Гусятинський Микола Володимирович
  • Супруненко Світлана Анатоліївна
  • Канцур Інна Григорівна
  • Лощихін Олександр Миколайович

Сертифікат про акредитацію освітньо-наукової програми

  • сертифікат (дата видачі 16.05.2024 №8062)

Освітньо-наукова програма (опис, основні характеристики, результати навчання)

  • Освітньо-наукова програма_2019
  • Освітньо-наукова програма_2020
  • Освітньо-наукова програма_2021
  • Освітньо-наукова програма_2022_проєкт
  • Освітньо-наукова програма_2022
  • Освітньо-науково програма_2024 (проєкт)
  • Освітньо-науково програма_2024

Запрошуємо до обговорення освітньо-наукової програми "Публічне управління та адміністрування". Ви можете допомогти зробити програму кращою. Пропозиції, рекомендації, зауваження надсилайте на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

  • Витяг з протоколу засідання кафедри (грудень 2021 р.№2) про створення робочої групи для оновлення ОНП, призначення гаранта
  • Витяг з протоколу засідання кафедри (січень 2022 р. №4) про затвердження плану заходів щодо моніторингу якості ОНП
  • Витяг з протоколу засідання кафедри (червень 2022 р. №8) про схвалення оновленої ОНП
  • Витяг з протоколу засідання кафедри (серпень 2022 р. №1) про академвідпустку аспірантів четвертого року навчання 
  • Витяг з протоколу засідання кафедри (січень 2024 р. №3) про стан підготовки до акредитації ОНП та оновлення складу групи забезпечення ОНП

Звіт про самоаналіз освітньо-наукової програми

  • Відомості про самооцінювання освітньо-наукової програми (акредитація 2023 року)
  • Відомості про самооцінювання освітньо-наукової програми (акредитація 2024 року)

Наукова складова освітньо-наукової програми

  • Наукова складова освітньо-наукової програми
  • Теми дисертаційних досліджень аспірантів
  • Перелік наукових публікацій аспірантів
  • Захищені дисертації: Михайлова О.Г., 

Апробація результатів дослідження/ участь аспірантів у комунікативних заходах

  • Участь аспірантки Михайлової О.Г. у Міжнародному конгресі "Фінанси, економіка, право vs війна"

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

         2021/22 року вступу на навчання

  • Перелік обов'язкових компонентів освітньої складової освітньо-наукової програми
  • Перелік вибіркових компонентів освітньої складової освітньо-наукової програми

         2022/23 та 2023/24 років вступу на навчання

  • Перелік обов'язкових компонентів освітньої складової освітньо-наукової програми
  • Перелік вибіркових компонентів освітньої складової освітньо-наукової програми

Програма педагогічної практики аспірантів

  • Програма педагогічної практики

Стейкхолдери

  • Партнери кафедри

     Рецензії-відгуки на освітньо-наукову програму

  • ГО "Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління" (О.Дєгтяр)
  • Рецензія НАУ (Є. Романенко)
  • Рецензія Департаменту роботи з персоналом та організаційного розвитку Мінфіну України (Д.Сивоконь)
  • Рецензія Києво-Могилянської школи врядування ім. Андрія Мелешевича (А.Халецька)
  • Рецензія Києво-Могилянської школи врядування ім.Андрія Мелешевича (А.Халецька_2)
  • Рецензія (Є. Романенко) на ОНП 2023/24 р.
  • Рецензія (О. Маркушин, Ірпінський міський голова) на ОНП 2023/24 р.
  • Рецензія (О. Прилипко, заступник начальника Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області) на ОНП 2023/24 н.р.
  • Рецензія (О. Маркушин, Ірпінський міський голова) на ОНП
  • Рецензія НАУ (Є. Романенко)
  • Рецензія на ОНП Варшавець 2025

     Результати круглого столу з обговорення освітньо-наукової програми

  •  Результати круглого столу з обговорення освітньо-наукової програми
  • Круглий стіл з обговорення ОНП «Публічне управління та адміністрування» 30.05.2024
  • Круглий стіл з обговорення ОНП «Публічне управління та адміністрування» 03.04.2025

Навчальні плани

  • Навчальний план 2019/20 року вступу на навчання (денна форма навчання)
  • Навчальний план 2019/20 року вступу на навчання (заочна форма навчання)
  • Навчальний план 2020/21 року вступу на навчання (денна форма навчання)
  • Навчальний план 2020/21 року вступу на навчання (заочна форма навчання)
  • Навчальний план 2021/22 року вступу на навчання (денна форма навчання)
  • Навчальний план 2021/22 року вступу на навчання (заочна форма навчання)
  • Навчальний план 2022/23 і 2023/24 року вступу на навчання (денна форма навчання)
  • Навчальний план 2022/23 і 2023/24 року вступу на навчання (заочна форма навчання)
  • НП_281_phD_Публічне управління та адміністрування_2024-2025 (денна форма навчання)
  • НП_281_phD_Публічне управління та адміністрування_2024-2025 (заочна форма)

Комунікаційні заходи кафедри на освітньо-науковій програмі

  • Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників: Грабовенко Н.В., Грабовенко Н.В., Грабовенко Н.В., Грабовенко Н.В., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Супруненко С.А., Супруненко С.А., Супруненко С.А.,  Супруненко С.А,
  • Стажування науково-педагогічних працівників: Грабовенко Н.В., 
  • Неформальна освіта: Грабовенко Н.В., Грабовенко Н.В., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г. 
  • Участь науково-педагогічних працівників у інших комунікаційних заходах: Грабовенко Н.В., Грабовенко Н.В., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Канцур І.Г., Супруненко С.А.
  • Участь науково-педагогічних працівників в діяльності громадських (освітніх, наукових, професійних) об'єднань: 

Анкетування

  • Опитування аспірантів третього і четвертого років навчання
  • Опитування "Вступ до аспірантури"
  • Опитування "Якість освітнього процесу"

Інтернаціоналізація

       Угоди про спвіпрацю

  • Університет третього віку у Громадкі (Польща)
  • Школа економіки і менеджменту державного управління (Словацька Республіка)
  • Вища школа адміністрації і управління в Перемишлі (Республіка Польща)
  • Міжнародна школа менеджменту (Словацька Республіка)

Робочі навчальні програми обов'язкових дисциплін

  • Методика викладання та інноваційні технології в педагогіці (тренінг)
  • Академічна іноземна мова
  • Філософія науки
  • Еволюція публічного управління та адміністрування в Україні та світі
  • Комунікативні навички в публічному управлінні та адмініструванні
  • Методологія, організація та технологія наукових досліджень
  • Нормативно-правове забезпечення публічного управління та адміністрування в умовах суспільних трансформацій
  • Організаційна та проєктна дослідницько-інноваційна діяльність
  • Стратегічний розвиток на регіональному та місцевому рівнях в умовах децентралізації

Силабуси вибіркових дисциплін     

       Силабуси вибіркових дисциплін 2021 року вступу на навчання

  • Інформаційна політика та цифрова трансформація
  • Демократія та належне врядування в зарубіжних країнах
  • Європейські проєкти та програми
  • Креативний менеджмент
  • Методологія вироблення й прийняття управлінських рішень
  • Планування розвитку територій
  • Публічна політика та GoodGovernance
  • Публічне врядування в реалізації цілей сталого розвитку
  • Ситуаційний менеджмент
  • Реформи та моделі державного регулювання
  • Місцеві фінанси
  • Фінансові стратегії управління економічним розвитком
  • Економіка фінансового сектору
  • Управління фінансовими активами
  • Антикризове фінансове управління
  • Запобігання та протидія корупції у публічному управлінні
  • Теорія і методологія публічного управління та адміністрування
  • Управління проєктами в публічній сфері

       Силабуси вибіркових дисциплін 2022 та 2023 років вступу на навчання

  • Ситуаційний менеджмент
  • Публічна політика та GoodGovernance
  • Планування розвитку територій
  • Демократія та належне врядування у зарубіжних країнах
  • Місцеві фінанси
  • Фінансові стратегії управління економічним розвитком
  • Економіка фінансового сектору
  • Управління проєктами в публічній сфері
  • Управління фінансовими активами
  • Антикризове фінансове управління
  • Методологія вироблення і прийняття управлінських рішень
  • Реформи та моделі державного регулювання
  • Запобігання та протидія корупції у публічному управлінні
  • Інформаційна політика та цифрова трансформація
  • Європейські проєкти і програми
  • Надання публічних послуг органами держвлади
  • Фінансові стратегії управління місцевим економічним розвитком
  • ОП кафедри соціальної філософії та управління
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE