Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • UNIVERSITY
        UNIVERSITY
      • News of international activities
      • History
      • Partners of the University
      • Administration of STU
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • International cooperation
      • International partners
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
      • Alumni STU
    • EDUCATION
        EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
        SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
        INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • UNIVERSITY

      ABOUT THE UNIVERSITY

      • History
      • Partners of the University
      • Faculties and institutes
      • Rebuilding
      • University structure
      • Campus
      • Civil defence

      MANAGEMENT

      • Administration of STU
      • Rectorate
      • Supervisory board
      • Student self-government
      • Other advisory authorities
      • Academic council
      • Alumni STU

      INTERNATIONAL ACTIVITY

      • News of international activities
      • International cooperation
      • International partners
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Positions of the STU in the rankings
    • EDUCATION
      • Educational programs
      • Barrier-free educational space
    • SCIENCE
      • Scientific events
      • Scientific library
      • Scientific activity
      • Scientific schools
      • Postgraduate and doctoral studies
      • Financial Policy Research Institute
      • Scientific Society of Students
    • News
    • INTRODUCTION
      • Specialties at faculties
      • Admission Committee
      • Entrance exams
      Type 2 or more characters for results.

      Печерський районний суд м. Києва

       

      Запрошуємо на роботу в Печерський районний суд м. Києва на посаду секретаря судового засідання. Дуже чекаємо в наш дружній колектив.

      Вимоги до кандидатів:

      Освіта: бакалавра/молодшого бакалавра за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність»

      Досвід роботи Не потребує

      Володіння державною мовою вільне володіння (наявність Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою) ОБОВЯЗКОВА)

      Умови оплати праці.

      1. Посадовий оклад 9880 грн.
      2. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2017 №15.
      3. Надбавка, премії та доплати відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 №889-VIII.

      Основні посадові обов’язки:

      1. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді; оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду осіб, які утримуються під вартою.
      2. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.
      3. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді.
      4. Вносить відомості до АСДС «Діловодство3» щодо відкриття провадження, залишення позову без руху, повернення позовної заяви, призначення судового/підготовчого засідання, причини відкладення судових засідань, результати розгляду справи, порядку фіксування судового засідання та інші відомості до ОСК.
      5. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами. Веде журнал/протокол судового засідання. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам.

      Звертаємо увагу на те, що у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» №2259-IX від 12.05.2022 року, для призначення на посади державної служби у період дії правового режиму воєнного стану проходити конкурсний відбір не потрібно.

      Резюме направляти на електронну адресу: kadry@pc.ki.court.qov.ua

      За додатковою інформацією звертатись за тел. (044)299-75-67

      State Tax University
      State Tax University

      Відкриті дані

      • План роботи Державного податкового університету
      • Штатний розпис
      • Кошторис закладу
      • Фінансова звітність
      • Публічний договір надання освітніх послуг
      • Публічні закупівлі
      • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
      • Статут закладу
      • Склад керівних органів
      • Структура та органи управління
      • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
      • Сертифікати про акредитацію
      • Кадровий склад закладу
      • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
      • Бюджет закладу
      • Річний звіт
      • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
      • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
      • Результати моніторингу якості освіти
      • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
      • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
      • Отримати публічну інформацію
      • Мова (мови) освітнього процесу
      • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
      • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
      • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
      • План заходів булінг
      • Стратегія розвитку Університету
      • Нормативні документи Конференції трудового колективу
      • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів

      University news

      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
      Dialogue for Partnership
      Dialogue for Partnership
      Highest result in history: Maria commented on her participation in
      Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      Professor of STU Participated in the International Inspireurope+ Stakeholder Forum 2025
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      The STU will be rebuilt according to the project by Stantec, a company that worked on the Panama Canal and Toronto Airport.
      American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
      American Architects at the State Tax University: A Dialogue on the Future and Reconstruction
      International Cooperation – New Opportunities and Prospects
      International Cooperation – New Opportunities and Prospects
      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      STU and IAPBE signed a Memorandum of Cooperation
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      Vice-Rector of STU participated in an international conference on modern challenges of higher education
      INFORMATION ABOUT 
       
       
       
       
      • NEWS
      • FACULTIES, INSTITUTES
      • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
      • UNIVERSITY STRUCTURE
      • REBUILDING
      • RECTORATE
      • INTERNATIONAL COOPERATION
      • SCIENTIFIC EVENTS
      • EDUCATIONAL PROGRAMS
      • SCIENTIFIC LIBRARY
      OUR ADDRESS
       
       
       
       
      31 Universytetska St., Irpin, 08205,
      Kyiv region


      (044) 363 27 11 Rector's reception
      38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
      38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
      11.02@dpu.edu.ua Document management department
      OUR RESOURCES
       
       
       
       
       
      CONTACTS/QUICK ACCESS
       
       
       
       
      • CONTACT THE STU