Головний спеціаліст відділу впровадження реформ в податковій сфері
Що ми пропонуємо:
- роботу в одному з провідних державних органів України;
 - колектив, об'єднаний ідеєю та цінностями;
 - стабільні та прозорі умови оплати праці;
 - професійний розвиток та навчання;
 - офіційне працевлаштування, зручне місце розташування офісу у місті Києві (вулиця Межигірська, 11).
 
Вимоги:
- вища освіта в галузі економіки, фінансів, права;
 - досвід роботи від 2 років;
 - вільне володіння державною мовою;
 - знання податкового законодавства та законодавства з питань застосування Реєстратора розрахункових операцій/Програмного реєстратора розрахункових операцій;
 - знання нормопроектувальної техніки;
 - вміння аргументовано доводити власну точку зору, аналітичні здібності, ініціативність, оперативність;
 - вміння користуватись базою «Ліга», системами «Законодавство» та «Законотворчість» на офіційних веб-сайтах Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України;
 - вміння використовувати офісну техніку, комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення з обробки документів: Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook.
 
Обов’язки:
- Розробка проектів законів та нормативно-правових актів з питань застосування РРО/ПРРО;
 - Підготовка експертних висновків до законопроектів щодо їх впливу на показники бюджету та відповідності законам, що регулюють бюджетні відносини;
 - Опрацювання проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами влади з питань податкових реформ та застосування РРО/ПРРО;
 - Підготовка пропозицій до прийнятих Верховною Радою України законів з питань застосування РРО/ПРРО, що надійшли на підпис Президентові України;
 - Підготовка відповідей на листи, звернення, скарги громадян, підприємств та організацій з питань застосування РРО/ПРРО.
 
Заробітна плата 37 939 грн, додатково виплачуються надбавки за ранг державного службовця та вислугу років, що складає 2% за кожен рік стажу державної служби