Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Міжнародний проєкт "INTERNATIONL READINGS"

Звітуємо про завершення міжнародного проєкту "INTERNATIONL READINGS" щодо видання книги  «Alvo and Elentari», автором якої є доцент кафедри Антон Омельчук. Це фентезійна пригодницька мандрівка та спроба передати той справжній стан, який переживають люди, коли на них, як буревій, насувається війна.  Над реалізацією проекту працював творчий колектив викладачів та студентів кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем під керівництвом професора Артура Горбового. Активно до роботи долучилися доцент Тетяна Ратушняк та студенти Анастасія Бойко і Анастасія Шиманська. Висловлюємо щиру подяку Міжнародній асоціації університетів третього віку IAUTA і президенту – професору Університету м. Тулуза, Франсуа Велла.

22 жовтня 2025 року о 13:20 відбудеться он-лайн гостьова лекція для здобувачів вищої освіти та всіх зацікавлених на тему «Роль цифрових технологій для національної безпеки та підвищення ефективності діяльності органів влади»

Спікер – Мартинів Руслана Зіновіївна, начальник відділу нагляду управління фінансового моніторингу Департаменту координаційно-моніторингової роботи Міністерства фінансів України.

Проведено відкриту лекцію курсу «Аналіз та прогнозування бізнес-процесів»

Шановні колеги!! 

06 жовтня 2025 р. доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій  і систем, к.пед.н., старшим дослідником Грищенко Світланою Миколаївною було проведено відкриту лекцію з магістрами 2 курсу гр. КМІ-24-1, КМІ-24-2  факультету фінансів та цифрових технологій за темою: «Аналіз ризиків розвитку бізнесу»  з курсу «Аналіз та прогнозування бізнес-процесів» в онлайн режимі в дружній та продуктивній атмосфері, де студенти мали змогу обмінятися ідеями та отримати корисні поради для їх професійного зростання.

На лекції розглядалися базові концепції ризику та фактори виникнення ризикових ситуацій у бізнесі.  Проаналізовано прийоми і методи аналізу ризиків. Продемонстровані практичні прийоми та можливі стратегії поведінки компанії щодо ризиків.

Відкрите лекційне заняття проводилось за чітко розробленим планом, складеному відповідно до робочої програми. Під час заняття Грищенко С.М. використовувала наочний мультимедійний матеріал для підвищення рівня засвоєння знань студентами.  Під час проведення лекції викладач проявив вміння зацікавити студентів прикладами. Загалом заняття було проведено на високому методичному рівні із залученням сучасних технічних засобів і отримало схвальні відгуки.

Відкрита лекція «Аналіз ризиків розвитку бізнесу»

Шановні колеги!
 
В понеділок, 06.10.2025 року о 13.20 відбудеться відкрита лекція «Аналіз ризиків розвитку бізнесу» з курсу «Аналіз та прогнозування бізнес-процесів» для магістрів 2 курсу гр. КМІ-24-1, КМІ-24-2 факультету фінансів та цифрових технологій.
Лекцію проведе к.пед.н., ст. досл., доцент кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Грищенко Світлана Миколаївна.
Лекція буде проведена в онлайн-режимі.
Доступ до лекції відкритий за посиланням:
https://meet.google.com/yfk-niux-koq
Запрошуються всі бажаючі!

В ДПУ успішно проведено триденний онлайн-курс навчання держслужбовців за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Електронний документообіг. Електронне урядування»

На базі Інституту підвищення кваліфікації та післядипломної освіти ДПУ в період з 10.09.2025р – 12.09.2025р. доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем факультету фінансів і цифрових технологій Ніжегородцевим Владиславом проведено триденний онлайн курс навчання держслужбовцям за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації «Електронний документообіг. Електронне урядування». Метою програми є висвітлення новітніх тенденцій електронного документообігу, практичному застосуванню систем електронного урядування в державних установах та кібербезпеці. 
Серед слухачів курсів підвищення кваліфікації представники Міністерства фінансів, Державної податкової служби, Державного пенсійного фонду, Національної поліції, Міністерства освіти і науки, Державної казначейської служби та інших органів Державної влади. Навчальний курс дав змогу представникам державної служби не лише розширити теоретичні знання, а й здобути практичні навички, необхідні для роботи в сучасному цифровому просторі.

Кураторська година зі студентами групи КБ-22-1

04 вересня 2025 р. доцентом кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій  і систем, к.пед.н., старшим дослідником, куратором Грищенко Світланою Миколаївною було проведено кураторську годину зі здобувачами групи КБ-22-1 першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання за спеціальністю F3 Комп’ютерні науки ОПП «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)».

Під час зустрічі відбулося активне обговорення організаційних питань та принципів тайм-менеджменту. Кураторська година пройшла в дружній та продуктивній атмосфері, де студенти мали змогу обмінятися ідеями та отримати корисні поради для ефективного навчання. Такі зустрічі допомагають не лише вирішувати поточні питання, а й зміцнювати зв’язок між куратором та здобувачами вищої освіти, створюючи сприятливе середовище для особистого та професійного розвитку.

Сторінка 2 із 14

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE