Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Зустріч з The HALO Trust

До Державного податкового університету (Державний податковий університет) завітали представники The HALO Trust (Hazardous Area Life-support Organization) – найбільшої в світі міжнародної некомерційної організації, яка займається знешкодженням мін і боєприпасів, що не вибухнули, і працює у 30 країнах і територіях по всьому світу. В Україні наразі фахівці організації працюють в Київській, Чернігівській, Сумській, Харківській, Миколаївській та Херсонській областях. Окрім безпосереднього розмінування, The HALO Trust навчає людей, як розпізнати та вберегтись від вибухонебезпечних предметів, які постійно знаходять у громадах по всій країні, а також проводить нетехнічне обстеження забруднених територій. З огляду на сучасні реалії, питання, підняті під час зустрічі, є надзвичайно актуальними для кожного українця. Адже щодня цивільне населення стикається з небезпекою, яку несуть вибухонебезпечні предмети: нерозірвані снаряди, міни, боєприпаси та ін. Сьогодні студенти групи ЦДБ-24-1 стали слухачами лекції на тему «Ризики, пов’язані з вибухонебезпечними предметами», яка допомогла нашим студентам зрозуміти, як розпізнати такі загрози та що потрібно зробити, аби захистити себе та інших. Представники The HALO Trust детально пояснили студентській молоді на що слід звернути увагу, щоб розпізнати небезпечні предмети, що робити при їх виявленні, а також як мінімізувати ризики для себе та оточуючих.

Оголошення про проведення відкритої лекції завідувачем кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Михайлом Філоненком

28 жовтня 2024 року об 14:45 (5 пара) в аудиторії С282 відбудеться відкрита лекція кандидата фізико-математичних наук, доцента кафедри комп’ютерних та інформаційних технологій і систем Михайла Філоненка з навчальної дисципліни «Стандарти доброчесності» на тему: «Академічна доброчесність у процесі проведення наукових досліджень» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти групи КБ-23-1, ЦДБ-24-1 та ПТБ-24-1.

Запрошуються всі бажаючі!

Віртуальна фабрика

Сьогодні, на базі навчальної лабораторії цифрових проєктів, відбуласа презентація освітньої ініціативи "Віртуальна фабрика". До заходу долучилися здобувачі вищої освіти, які навчаються за освітніми програмами "Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)", "Технології цифрового дизайну", "Інформаційні управляючі системи і технології в економіці", та викладачі кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

Тренінг Олега Майбороди (Head of L&D), фахівця міжнародної IT- компанії «Boosta»

Кафедра кібернетики та прикладної математики і кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем запрошує науково-педагогічних працівників та здобувачів вищої освіти Державного податкового університету на тренінг!

16 жовтня  2024 року з 10:00 год. до 12:00 год. відбудеться тренінг на тему «BrightMight: тренінг креативності».

Спікер - Олег Майборода (Head of L&D), фахівець міжнародної IT- компанії «Boosta».

Робоча мова: англійська, українська

Посилання на тренінг: https://meet.google.com/xik-mybg-hmu

До зустрічі онлайн!

Науково-практичний семінар "Роль освіти у досягнені цілей сталого розвитку"

Сьогодні, 9.10.2024 відбувся науково-практичний семінар ”Роль освіти у досягнені цілей сталого розвитку” за участю студентів Факультету фінансів та цифрових технологій, які навчаються за освітніми програмами «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці», «Інформаційні управляючі системи і технології (за галузями)», “Технології цифрового дизайну”. Мета семінару – розширення та систематизація знань про сталий розвиток та важливість набуття здобувачами вищої освіти навичок і компетентностей направлених на досягнення глобальних цілей Cталого розвитку до 2030 року.

Гарант ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» д.т.н., професор Горбовий А.Ю. у своєму виступі розкрив сутність Сталого розвитку та акцентував увагу на важливій ролі освіти у досягнені цілей сталого розвитку.

Основний спікер цього заходу д.держ.упр., професор, професор кафедри «Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича» УКМА Халецька А.А. детально зупинилася на змісті Стратегії сталого розвитку України-2030 та її трьох векторах. Було наголошено на необхідності реформи державної служби та реорганізації державних органів; розкрито важливість якості кадрового потенціалу в публічному управлінні, зазначено про чинники погіршення якості освіти управлінських кадрів та можливі напрями вирішення проблем: перехід від нагромадження додаткових процедур внутрішнього впорядкування діяльності до формування системи опосередкованого державного нагляду у сфері надання освітніх послуг та у сфері підготовки управлінських кадрів; впровадження Інформаційної системи управління людськими ресурсами (HRMIS).

У виступі к.е.н., доцент Погорєловської І.Д. було наголошено, що зміст компонент ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» забезпечує формування навичок і компетентностей, необхідних для досягнення цілей Сталого розвитку: знання іноземної мови, вміння формалізувати предметну область та ефективно управляти ресурсами, вміння застосовувати методи машинного навчання, програмувати нейромережі на вирішення задач аналізу великих масивів даних, прогнозування, класифікації та розпізнавання образів. Спрямованість на формування таких компетентностей як екологічна грамотність, соціальна відповідальність, економічна стійкість мають і теми кваліфікаційних робіт студентів, зокрема: ІТ-засоби екомоніторингу; Розробка IoT-платформи для оптимізації управління енергією сонячних батарей розумного будинку; Система інформаційної безпеки підприємства від кіберзагроз; Актуальні методи захисту інформації в умовах інформаційної війни; Розробка навчального застосунку для інклюзивного освітнього  середовища; Розробка вебсайту для планування сімейного бюджету.

Про позитивну динаміку та результати впровадження ІТ у сфери економіки та державного управління, розвиток технологій відкритих даних та лідерерство України у блок-чейн транзакціях зазначив у своєму виступі к.е.н., доцент Редич О.В. Було також наголошено, що зміст освітніх компонентів ОП «Інформаційні управляючі системи і технології в економіці» враховує ці тенденції, практикуми базуються на використанні сучасних технологій для аналізу даних соціально-економічного розвитку регіонів, за результатами співпраці із фахівцями податкової служби публікуються наукові статті.

Професор Горбовий А.Ю підсумував, що в Університеті забезпечується рівноправний доступ до професійного навчання, відсутні будь-які гендерні і матеріальні розбіжності, забезпечується загальний доступ до якісної вищої освіти та гендерна рівність.

Лекція експерта НАЗЯВО -  Зінаїди Смутчак!

Запрошуємо здобувачів вищої освіти 1 – 4 курсів (першого) бакалаврського рівня, (другого) магістерського рівня, аспірантів, спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» на лекцію від експерта НАЗЯВО, доктора економічних наук, професора – ЗІНАЇДИ СМУТЧАК на тему: «Академічна доброчесність та навички академічного письма, як необхідні компетенції для здобувачів ВО»

Сторінка 6 із 12

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (050) 0317468
34.02@dpu.edu.ua
 
Ми у соціальних мережах
facebook
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE