Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • Університет
        Університет
      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
          Міжнародна співпраця
        • Грантові можливості
        • Міжнародні інвестиції
            Міжнародні інвестиції
          • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції
      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Скринька довіри
      • Студмістечко
      • Антикорупційна діяльність
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Відбудова
      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Інші дорадчі органи
      • Загальний перелік
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Студмістечко
      • Цивільний захист
      • Повідомлення про обробку персональних даних
      • Стратегія розвитку ДПУ
    • Освіта
        Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Наука
        Наука
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
        Вступ-2025
      • Доктор філософії
          Доктор філософії
        • Етапи вступу
        • Освітньо-наукові програми
      • Бакалавр
      • Магістр
      • HMT
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Мотиваційний лист
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Вступні випробування
      • Друга вища освіта
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • Університет

      Про університет

      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Студмістечко
      • Відбудова
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Цивільний захист

      Управління

      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Інші дорадчі органи

      Міжнародна діяльність

      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції

      Нормативні документи

      • Загальний перелік
      • Стратегія розвитку ДПУ

      Публічна інформація

      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Повідомлення про обробку персональних даних

      • Антикорупційна діяльність
    • Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
    • Наука
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Бакалавр
      • Магістр
      • Вступні випробування
      • HMT
      • Мотиваційний лист
      • Доктор філософії
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Друга вища освіта
      Type 2 or more characters for results.

      Кафедра менеджменту та публічного управління

      Освітні програми 

      • ОП Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу (Бакалавр)
      • ОП Управління комунікаціями та бізнес-процесами (Бакалавр)
      • ОП Проєктний менеджмент (Магістр)
      • ОП Регіональне управління та самоврядування (Магістр)
      • ОНП Публічне управління та адміністрування (Доктор філософії)

      Викладачі

      • завідувач кафедри, к.т.н., доцент, Гусятинський Микола Володимирович
      • д. н. держ. упр., доцент, Близнок Андрій Станіславович
      • д.ф.н., професор, Богдановський Ігор Валерійович
      • д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна
      • д. ю. н., професор, Заслужений економіст України, Академік АН Вищої школи України, Лощихін Олександр Миколайович
      • к.е.н., Немировська Оксана Вікторівна
      • к.е.н., доцент, Мартинович Наталія Олександрівна
      • к.е.н., доцент, Канцур Інна Григорівна
      • старший викладач, Салямон Віталій Петрович

      Загальна інформація

      Кафедра менеджменту та публічного управління створена у грудні 2023 року і веде свій літопис з 2000 р., коли у структурі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ДПС України була створена кафедра менеджменту. З 2004 року кафедра стала загально університетською. З 2006 року була перейменована на кафедру фінансового менеджменту, з 2011 року – кафедру менеджменту, у зв’язку з отриманням ліцензії на підготовку бакалаврів за галуззю знань 0306 «Менеджмент і адміністрування», напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»; з 2021 року - кафедру соціальної філософії та управління.

      Здобутки і напрацювання кафедри у науково-дослідницькій, освітній, організаційній діяльності прославили університет. Імена науково-педагогічних працівників, їх досягнення вписано золотими літерами в історію закладу.

      Наступність в діяльності новоствореної кафедри менеджменту та публічного управління – це і врахування досвіду минулого, і його відтворення на якісно новому рівні.

      Кафедру очолює Гусятинський Микола Володимирович, кандидат технічних наук, доцент.

      Сьогодні, кафедра менеджменту та публічного управління забезпечує підготовку:

      • бакалаврів за спеціальністю 073 «Менеджмент» - освітня програма «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»;
      • магістрів за спеціальностями: 073 «Менеджмент» - освітня програма «Проєктний менеджмент»; 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Регіональне управління та самоврядування»;
      • докторів філософії за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Публічне управління та адміністрування».

      Здобувачі освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» проходять 2-місячне стажування у Варнському університеті (Болгарія), курорт «Золоті Піски».

      Випускники освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» можуть обіймати такі посади:

      • менеджер ресторану або готелю;
      • директор (начальник) підприємства;
      • директор філії, малого підприємства;
      • завідувач маркетингового відділу;
      • завідувач ресторану або готелю.

      Працевлаштування: Підприємства готельно-ресторанного бізнесу.

      Випускники освітньої програми «Проектний менеджмент» можуть обіймати такі посади:

      • керівник проектних груп інвестиційних компаній
      • керівник підрозділів та управлінь державних органів казначейства
      • керівник проектів органів місцевого самоврядування

      Працевлаштування:

      • Фінансові служби підприємств та організацій;
      • Банківські установи;
      • Інвестиційні компанії та фонди.

      Випускники освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» можуть обіймати посади в органах державної виконавчої влади; органах місцевого самоврядування; у громадських організаціях; у політичних організаціях (партіях); у закладах вищої освіти тощо.

      Працевлаштування:

      • Державна фіскальна служба;
      • Міністерство фінансів України;
      • Державна казначейська Служба України;
      • Фонд державного майна України;
      • Державна фінансова інспекція;
      • Обласні, районні державні адміністрації;
      • Органи місцевого самоврядування.

      На кафедрі створено наукову секцію управління з вивчення засад менеджменту і публічного управління та адміністрування. Напрямом діяльності секції є формування у здобувачів вищої освіти здатності творчо підходити до вирішення проблем побудови менеджменту організацій; формування вмінь та навичок виконання управлінських функцій; вироблення здатності приймати обґрунтовані управлінські рішення в різних сферах діяльності; досягати результативності в реалізації як цілей підприємств, так і власних цілей.

      Наукова діяльність викладацького складу кафедри спрямована на дослідження актуальних проблем у галузі менеджменту і публічного управління та адміністрування.

      Колектив кафедри успішно співпрацює із колегами із закладів вищої освіти Литви, Польщі, Словацької Республіки, а також із вітчизняними академічними та освітніми установами – Інститутом вищої освіти АПН України, Міністерством фінансів України, органами державної влади і місцевого самоврядування та іншими флагманами вітчизняної та світової освіти.

      • Наукова діяльність кафедри
      • Наукова діяльність кафедри у 2020 році
      • Наукова діяльність кафедри у 2021 році
      • Наукова діяльність кафедри у п.п. 2022 року
      • Наукова діяльність кафедри у 2022 році
      • ІІ Міжнародний податковий конгрес (2 листопада 2021 р.)
      • IX МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (17.03.2022 р.)
      • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (16.03.2023 р.)
      • Програма конференції (16.03.2023 р.)
      • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (24.11.2023 р.)
      • Програма конференції (24.11.2023 р.)
      • Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (24.11.2023 р.)
      • Науково-методичний семінар в рамках виконання НДР кафедри (22.05.2024)
      • Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
      • Програма пленарного засідання конференції 25 березня 2025 року
      • Збірник конференції 25 березня 2025 року

      Гостьові лекції провідних науковців і професіоналів в галузі

      • Гостьова лекція д.іст.н., наукового консультанта ТОВ "Спейс-Гейт" з питань організації туристичної діяльності Лукашенко А.І.
      • Міжнародна гостьова лекція Johana Norberga 
      • Міжнародна гостьова лекція дослідниці Центру сучасної та цифрової історії (Люксембург) Інни Геншоу
      Вибіркові дисципліни 2024 року вступу
        • Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
          • Силабус_Адміністративний менеджмент
          • Силабус_Рекламний менеджмент
          • Силабус_Управління змінами
          • Силабус_Event-менеджмент
        • Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня
          • Силабус_Адміністративний менеджмент
          • Силабус_Європейські проєкти і програми
          • Силабус_Комунікації в управлінні
          • Силабус_Корпоративне управління та соціальна відповідальність
          • Силабус_Корпоративне управління
          • Силабус_Креативний менеджмент
          • Силабус_Менеджмент у фізичній культурі і спорті
          • Силабус_Планування розвитку територій
          • Силабус_Самоменеджменгт лідера місцевого врядування
          • Силабус_Ситуаційний менеджмент
          • Силабус_Управління Startup-проектами
          • Силабус_Управління інноваційними проектами
          • Силабус_Управління персоналом
          • Силабус_Управління розвитком
        • Здобувачі вищої освіти третього (освітньо - наукового) рівня
          • Силабус_Управління розвитком
          • Силабус_Європейські проєкти і програми
          • Силабус_Адміністративний менеджмент
          • Силабус_Управління персоналом
          • Силабус_Публічна політика та GoodGovernance
          • Силабус_Управління проєктами у публічній сфері

      Презентація кафедри

      Студентський науковий гурток «Менеджер»

      Левицький Максим Юрійович
      Левицький Максим Юрійович

      Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

      • Кафедра менеджменту та публічного управління
      • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
      • Кафедра іноземних мов
      • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
      • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
      • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
      • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
      • Центр студентського спорту

      До факультету

      Контакти
      fin_men_12@ukr.net
      Корпус В, поверх 3
      каб. 324, 310
       
      Ми у соціальних мережах
      facebook   instagram   tiktok

      Новини кафедри менеджменту та публічного управління

      Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
      Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
      Запрошуємо на науково-методичний семінар
      Запрошуємо на науково-методичний семінар
      Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
      Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
      Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
      Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
      Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
      Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
      Інтернаціоналізація освіти
      Інтернаціоналізація освіти
      Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
      Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
      Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої -  Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
      Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої - Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
      Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція
      Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах"
      Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
      Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
      Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
      Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
      Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»
      Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»

       Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

       

      ІНФОРМАЦІЯ ПРО
       
       
       
       
      • НОВИНИ
      • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
      • БАКАЛАВР
      • МАГІСТР
      • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
      • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
      • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
      • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
      • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
      • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
      • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
      • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
      • СКРИНЬКА ДОВІРИ
      НАША АДРЕСА
       
       
       
       
      вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
      Київська область


      (044) 363 27 11 Приймальня ректора
      +38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
      11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
      НАШІ РЕСУРСИ
       
       
       
       
       
       
       
       
      КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
       
       
       
       
      • КОНТАКТИ ДПУ
      • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
      • MOODLE