Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Кафедра менеджменту та публічного управління

Освітні програми 

  • ОП Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу (Бакалавр)
  • ОП Управління комунікаціями та бізнес-процесами (Бакалавр)
  • ОП Проєктний менеджмент (Магістр)
  • ОП Регіональне управління та самоврядування (Магістр)
  • ОНП Публічне управління та адміністрування (Доктор філософії)

Викладачі

  • завідувач кафедри, к.т.н., доцент, Гусятинський Микола Володимирович
  • д. н. держ. упр., доцент, Близнок Андрій Станіславович
  • д.ф.н., професор, Богдановський Ігор Валерійович
  • д. н. держ. упр., професор, Васильєва Олександра Іллівна
  • к.е.н., Немировська Оксана Вікторівна
  • к.е.н., доцент, Мартинович Наталія Олександрівна
  • к.е.н., доцент, Канцур Інна Григорівна
  • старший викладач, Салямон Віталій Петрович

Загальна інформація

Кафедра менеджменту та публічного управління створена у грудні 2023 року і веде свій літопис з 2000 р., коли у структурі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників ДПС України була створена кафедра менеджменту. З 2004 року кафедра стала загально університетською. З 2006 року була перейменована на кафедру фінансового менеджменту, з 2011 року – кафедру менеджменту, у зв’язку з отриманням ліцензії на підготовку бакалаврів за галуззю знань 0306 «Менеджмент і адміністрування», напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент»; з 2021 року - кафедру соціальної філософії та управління.

Здобутки і напрацювання кафедри у науково-дослідницькій, освітній, організаційній діяльності прославили університет. Імена науково-педагогічних працівників, їх досягнення вписано золотими літерами в історію закладу.

Наступність в діяльності новоствореної кафедри менеджменту та публічного управління – це і врахування досвіду минулого, і його відтворення на якісно новому рівні.

Кафедру очолює Гусятинський Микола Володимирович, кандидат технічних наук, доцент.

Сьогодні, кафедра менеджменту та публічного управління забезпечує підготовку:

  • бакалаврів за спеціальністю 073 «Менеджмент» - освітня програма «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу»;
  • магістрів за спеціальностями: 073 «Менеджмент» - освітня програма «Проєктний менеджмент»; 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Регіональне управління та самоврядування»;
  • докторів філософії за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування» - освітня програма «Публічне управління та адміністрування».

Здобувачі освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» проходять 2-місячне стажування у Варнському університеті (Болгарія), курорт «Золоті Піски».

Випускники освітньої програми «Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу» можуть обіймати такі посади:

  • менеджер ресторану або готелю;
  • директор (начальник) підприємства;
  • директор філії, малого підприємства;
  • завідувач маркетингового відділу;
  • завідувач ресторану або готелю.

Працевлаштування: Підприємства готельно-ресторанного бізнесу.

Випускники освітньої програми «Проектний менеджмент» можуть обіймати такі посади:

  • керівник проектних груп інвестиційних компаній
  • керівник підрозділів та управлінь державних органів казначейства
  • керівник проектів органів місцевого самоврядування

Працевлаштування:

  • Фінансові служби підприємств та організацій;
  • Банківські установи;
  • Інвестиційні компанії та фонди.

Випускники освітньої програми «Публічне управління та адміністрування» можуть обіймати посади в органах державної виконавчої влади; органах місцевого самоврядування; у громадських організаціях; у політичних організаціях (партіях); у закладах вищої освіти тощо.

Працевлаштування:

  • Державна фіскальна служба;
  • Міністерство фінансів України;
  • Державна казначейська Служба України;
  • Фонд державного майна України;
  • Державна фінансова інспекція;
  • Обласні, районні державні адміністрації;
  • Органи місцевого самоврядування.

На кафедрі створено наукову секцію управління з вивчення засад менеджменту і публічного управління та адміністрування. Напрямом діяльності секції є формування у здобувачів вищої освіти здатності творчо підходити до вирішення проблем побудови менеджменту організацій; формування вмінь та навичок виконання управлінських функцій; вироблення здатності приймати обґрунтовані управлінські рішення в різних сферах діяльності; досягати результативності в реалізації як цілей підприємств, так і власних цілей.

Наукова діяльність викладацького складу кафедри спрямована на дослідження актуальних проблем у галузі менеджменту і публічного управління та адміністрування.

Колектив кафедри успішно співпрацює із колегами із закладів вищої освіти Литви, Польщі, Словацької Республіки, а також із вітчизняними академічними та освітніми установами – Інститутом вищої освіти АПН України, Міністерством фінансів України, органами державної влади і місцевого самоврядування та іншими флагманами вітчизняної та світової освіти.

  • Наукова діяльність кафедри
  • Наукова діяльність кафедри у 2020 році
  • Наукова діяльність кафедри у 2021 році
  • Наукова діяльність кафедри у п.п. 2022 року
  • Наукова діяльність кафедри у 2022 році
  • ІІ Міжнародний податковий конгрес (2 листопада 2021 р.)
  • IX МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (17.03.2022 р.)
  • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (16.03.2023 р.)
  • Програма конференції (16.03.2023 р.)
  • ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ (24.11.2023 р.)
  • Програма конференції (24.11.2023 р.)
  • Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (24.11.2023 р.)
  • Науково-методичний семінар в рамках виконання НДР кафедри (22.05.2024)

Гостьові лекції провідних науковців і професіоналів в галузі

  • Гостьова лекція д.іст.н., наукового консультанта ТОВ "Спейс-Гейт" з питань організації туристичної діяльності Лукашенко А.І.
  • Міжнародна гостьова лекція Johana Norberga 
  • Міжнародна гостьова лекція дослідниці Центру сучасної та цифрової історії (Люксембург) Інни Геншоу
Вибіркові дисципліни 2024 року вступу
    • Здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Рекламний менеджмент
      • Силабус_Управління змінами
      • Силабус_Event-менеджмент
    • Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Європейські проєкти і програми
      • Силабус_Комунікації в управлінні
      • Силабус_Корпоративне управління та соціальна відповідальність
      • Силабус_Корпоративне управління
      • Силабус_Креативний менеджмент
      • Силабус_Менеджмент у фізичній культурі і спорті
      • Силабус_Планування розвитку територій
      • Силабус_Самоменеджменгт лідера місцевого врядування
      • Силабус_Ситуаційний менеджмент
      • Силабус_Управління Startup-проектами
      • Силабус_Управління інноваційними проектами
      • Силабус_Управління персоналом
      • Силабус_Управління розвитком
    • Здобувачі вищої освіти третього (освітньо - наукового) рівня
      • Силабус_Управління розвитком
      • Силабус_Європейські проєкти і програми
      • Силабус_Адміністративний менеджмент
      • Силабус_Управління персоналом
      • Силабус_Публічна політика та GoodGovernance
      • Силабус_Управління проєктами у публічній сфері

Презентація кафедри

Студентський науковий гурток «Менеджер»

Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
fin_men_12@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 324, 310
 
Ми у соціальних мережах
facebook   instagram   tiktok

Новини кафедри менеджменту та публічного управління

Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Вітаємо здобувачів ОП «Готельно-ресторанний бізнес» з гідним завершенням першого етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Митна справа»!
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
Міжнародна гостьова лекція на тему «UNLOCKING THE POWER OF  DATA: ANINTRODUCTION TO DATA SCIENCE»
Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
Запрошуємо на відкриту лекцію «Прийняття управлінських рішень в умовах ризику»
Інтернаціоналізація освіти
Інтернаціоналізація освіти
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ»
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої -  Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
Запрошуємо на міжнародну гостьову лекцію Валерії Болдирєвої - Data Scientist, Ph. D of Physical and Mathematical Science Theoretical Basis of Informatics and Cybernetics EPAM Systems
Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція
Відбулася Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в сучасних глобалізаційних процесах"
Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
Освіта, наука та публічне управління: спільні ініціативи для майбутнього
Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
Гостьова лекція від представників Головного управління Державної податкової служби в м. Києві «Особливості податкового аудиту різних категорій платників. Кар'єра в податковій: можливості для випускників»
Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Гостьова лекція на тему «Soft Skills та як пройти свою першу співбесіду» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Хочете знати більше про податковий аудит та кар'єру в податковій?
Хочете знати більше про податковий аудит та кар'єру в податковій?
Студентка відвідала Вищу школу фінансів Німеччини
Студентка відвідала Вищу школу фінансів Німеччини

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE