Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Працевлаштування студентів та випускників

 

Роботодавцю

Панорама професій

  • Додати вакансію (для роботодавців)

 

Студенту-випускнику

 

Правила написання резюме

Сurriculum vitae (CV) або резюме повинно містити такі пункти:

  1. Ваше ім’я та прізвище, фотографія.
  2. Адреса (з кодом населеного пункту),номери телефонів. Для Студентів, який проживає за тимчасовою адресою необхідно вказати як постійну (батьків), так і тимчасову адресу. Ваше резюме може знайти бажаного для Вас роботодавця і через певний час після закінчення університету.
  3. Мета (одне або декілька слів): працевлаштування, отримання посади (вказати якої), тощо.
  4. У пункті «Освіта» потрібно у зворотній хронології перерахувати всі заклади освіти, які Ви закінчили чи навчаєтесь зараз (крім середньої школи), вказавши назви отриманих спеціальностей, кваліфікацій, рівень отриманих дипломів.Зі збільшенням часу минулого після закінчення закладу освіти, тим менше місця цей пункт має займати в резюме. Як правило, роботодавець читає тільки перші рядки цього пункту.
  5. Досягнення: вказати рейтинг навчання, перемоги у конкурсах, наявність дипломів з відзнакою.
  6. Нагороди: для студента це грамоти переможця олімпіад, подяки тощо.
  7. Публікації: наукові статті, доповіді на студентських конференціях, виконання проектів.
  8. Досвід роботи:Викладається у зворотному хронологічному порядку (спочатку вказується останнє місце роботи). Вкажіть дати початку і закінчення роботи, назву підприємства, посаду, коротко опишіть функціональні (посадові) обов’язки роботи,які доводилось виконувати. Для студентів вказати місця проходження виробничої практики, теми самостійно виконаних дипломних та курсових робіт, волонтерську діяльність. Обов’язково використовуйте слова, які підтверджують вашу кваліфікацію та ділові якості, зокрема «керував», «контролював», «розробляв», тощо.
  9. Навички: перш за все необхідно вказати, які важливі для отримання бажаної посади, конкретизувати знання своєї спеціальності, уміння користуватися комп’ютером, наявність посвідчення водія і з якого року. Цей пункт-один з найважливіших!
  10. Мови: вказати назви та рівень володіння. Одна з мов обов’язково рідна.
  11. Активність: вказується чим ще, крім навчання та роботи Ви ділові якості, здатність до ініціатив та роботи в команді. Цей пункт може містити членство в професійних та громадських організаціях і т.п.
  12. Особисті дані: дата народження, сімейний стан, особисті якості (перелік ділових якостей 3-4 якості, найбільш вагомі для планованої посади).
  13. Інтереси та захоплення слід згадувати лише в тому випадку, якщо вони пов’язані з бажаною роботою, або підкреслюють необхідні для неї якості.
  14. Пункт «Рекомендації надаються на вимогу» використовуються лише у випадку наявності таких рекомендацій, або можливості їх отримати.

Резюме повинно бути написане грамотно, лаконічно, максимально конкретно, видрукуване на комп’ютері на хорошому білому папері чи надіслане у електронному форматі. Попросіть когось, хто добре володіє мовою, якою написане резюме, перевірити грамотність його написання. Це особливо при написанні резюме іноземною мовою.

Слово «Резюме» на початку не вказується! Якщо з якогось пункту немає інформації, то він вилучається.

Вашого потенційного роботодавця цікавлять лише останні місця роботи або навчання. Якщо Ваш досвід роботи значний, то пункти «Освіта» та «Досвід роботи» бажано поміняти місцями.

Причини, за якими ви покидали роботу у резюме не вказуються, однак обов’язково готуються відповіді на запитання про зміну місця роботи для співбесіди з представником підрозділу персоналу.

Пам’ятайте, що резюме-це тільки перший крок до роботи Вашої мрії. Найкраще, коли воно написане під вимоги конкретної посади, яку Ви бажаєте отримати.

 

Стратегія та канали пошуку роботи

 

Відкриті вакансії

Робота для здобувачів вищої освіти

 
Sense Bank
Менеджер з продажів банківських послуг (ст. м. Шулявська)
Заробітна плата: оклад за результатами співбесіди + бонус
Детальніше

       

 

Архів вакансій

 

Рада роботодавців

 

  • Положення про Раду роботодавців 2025
  • Протокол 1 ЕР ФПСОА
  • Протокол 1 ЕР Фінанси, банківська справа, страхування та ФР
  • Протокол 1 ЕР Середня освіта
  • Протокол 1 ЕР ННІ ЕБтМС
  • Протокол 1 ЕР Комп'ютерні науки
  • Протокол 1 ЕР ФСГТСР
  • Протокол 1 ЕР ННІ права

 

Alumni ДПУ
State Tax University
State Tax University
  • Student parliament
  • Office of the Student Ombudsman
  • The Student Council of the Educational and Scientific Institute of Law
  • Student Council of the Institute of Economics and Business
  • Student Council of the Faculty of Social Sciences
  • Student Council of the Faculty of Finance

Student Ombudsman

Composition of the Student Ombudsman's Office

Key documents of the Student Ombudsman's Office

How to apply:

facebook  instagram  
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU