Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення якісного державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та відповідністю взятих зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у об’єктів контролю, дотриманням законодавства про закупівлі, усуненням виявлених недоліків і порушень.

2. Здійснення підготовки до проведення заходу державного фінансового контролю: ознайомлення з нормативно-правовими актами, документами, які регулюють діяльність об’єкта контролю, вивчення його фінансового стану; участь у підготовці програми проведення заходу державного фінансового контролю або самостійна підготовка її проєкту.

3. Здійснення якісного проведення заходів державного фінансового контролю (аудити, ревізії, перевірки закупівель) відповідно до повноважень відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури (далі – Відділ) Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури (далі – Департамент) особисто або участь у складі чи очолення групи, що проводить заходи державного фінансового контролю з питань віднесених до компетенції Держаудитслужби. Своєчасне і якісне оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, перевірок закупівель, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю згідно з порядком, установленим в Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах.

4. Підготовка та подання на розгляд заступнику директора департаменту - начальнику Відділу проєктів вимог керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства.

5. Здійснення підготовки матеріалів заходу державного фінансового контролю для їх направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, а у випадках, передбачених законодавством – правоохоронному органу.

6. Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході заходів державного фінансового контролю.

7. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та іншими службовими особами підконтрольних об’єктів.

8. Участь: у складанні звітності про роботу Відділу за встановленими формами; у підготовці інформації для медіа з питань, що належать до компетенції Відділу; у роботі з підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України  «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальностями «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування» або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини» (за спеціалізаціями)

2.

Досвід роботи

без досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Порядок проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550;

Порядок проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб’єктів господарювання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 252;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту державних (регіональних) цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 року № 692;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту інвестиційних проектів, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 12 вересня 2018 року № 740;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року № 1017;

Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631

2.

Ефективність аналізу та висновків

-    здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням тендерної статистики;

-    здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

-    здатність робити коректні висновки

3.

Досягнення результатів

-      здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-      вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-       вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

4.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися,

сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою

аргументів та послідовної комунікації

 

State Tax University
State Tax University
  • Наукові видання
  • Український економічний часопис
  • Митна безпека
  • Збірник наукових праць Державного податкового університету
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок подання матеріалів
  • ㅤ● Випуски збірника
  • Ірпінський гуманітарний часопис
  • Ірпінський юридичний часопис
  • ㅤ● Склад редакційної колегії
  • ㅤ● Редакційна політика журналу
  • ㅤ● Політика рецензування матеріалів до публікації
  • ㅤ● Авторам
  • ㅤ● Порядок оформлення та подання публікації для оприлюднення
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ● Архів
  • Міжнародний юридичний вісник
  • ㅤ● Поточний номер
  • ㅤ●Архів
  • Монографії
  • Конференції
Контакти 
+38 (098) 8784691
in_yur_visnuk@ukr.net
Корпус Е, поверх 3
каб. 304

University news

Professor Volodymyr Metelytsia Presented Research Results at the 18th Congress of the European Association of Agricultural Economists
Professor Volodymyr Metelytsia Presented Research Results at the 18th Congress of the European Association of Agricultural Economists
State Tax University has won an Erasmus+ KA2 grant for the first time!
State Tax University has won an Erasmus+ KA2 grant for the first time!
Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Academic mobility in action: Yeva Leim completed her studies in Lithuania under the Erasmus+ program
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
Ukraine — Bulgaria — EU: STU representatives at the international conference in Burgas
"Miss Ukraine 2024" received a bachelor's degree at the State Tax University!
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
Olympic champion Zhan Beleniuk visited the State Tax University
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
The State Tax University joined Europe Days: a month of international events, lectures, and new opportunities
Dialogue for Partnership
Dialogue for Partnership
Highest result in history: Maria commented on her participation in
Highest result in history: Maria commented on her participation in "Miss World-2025" — she entered the TOP-8 finalists of the competition.
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
Lecture with Dr. Oleksandr Drozdov: International Cooperation in the Fight Against Crime
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU