Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний фінансовий інспектор відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення якісного державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та відповідністю взятих зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у об’єктів контролю, дотриманням законодавства про закупівлі, усуненням виявлених недоліків і порушень.

2. Здійснення підготовки до проведення заходу державного фінансового контролю: ознайомлення з нормативно-правовими актами, документами, які регулюють діяльність об’єкта контролю, вивчення його фінансового стану; участь у підготовці програми проведення заходу державного фінансового контролю або самостійна підготовка її проєкту.

3. Здійснення якісного проведення заходів державного фінансового контролю (аудити, ревізії, перевірки закупівель) відповідно до повноважень відділу інспектування у соціальній галузі та сфері культури (далі – Відділ) Департаменту контролю у соціальній галузі та сфері культури (далі – Департамент) особисто або участь у складі чи очолення групи, що проводить заходи державного фінансового контролю з питань віднесених до компетенції Держаудитслужби. Своєчасне і якісне оформлення результатів заходів державного фінансового контролю. Реєстрація актів ревізій, перевірок закупівель, аудиторських звітів та оформлення матеріалів за закінченими заходами державного фінансового контролю згідно з порядком, установленим в Держаудитслужбі та її міжрегіональних територіальних органах.

4. Підготовка та подання на розгляд заступнику директора департаменту - начальнику Відділу проєктів вимог керівникам та іншим службовим особам підконтрольних установ щодо усунення виявлених порушень законодавства.

5. Здійснення підготовки матеріалів заходу державного фінансового контролю для їх направлення відповідному органу виконавчої влади та місцевого самоврядування, а у випадках, передбачених законодавством – правоохоронному органу.

6. Здійснення контролю за усуненням порушень і недоліків фінансової дисципліни та бухгалтерського обліку, виявлених у ході заходів державного фінансового контролю.

7. Складання протоколів про адміністративні правопорушення у разі їх вчинення керівниками та іншими службовими особами підконтрольних об’єктів.

8. Участь: у складанні звітності про роботу Відділу за встановленими формами; у підготовці інформації для медіа з питань, що належать до компетенції Відділу; у роботі з підвищення кваліфікації працівників Департаменту.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України  «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

Ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальностями «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування» або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини» (за спеціалізаціями)

2.

Досвід роботи

без досвіду роботи

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетний кодекс України;

Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Порядок проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2006 № 550;

Порядок проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб’єктів господарювання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 252;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту державних (регіональних) цільових програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 року № 692;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту інвестиційних проектів, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 12 вересня 2018 року № 740;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 року № 1017;

Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року № 631

2.

Ефективність аналізу та висновків

-    здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням тендерної статистики;

-    здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

-    здатність робити коректні висновки

3.

Досягнення результатів

-      здатність до чіткого бачення результату діяльності;

-      вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності;

-       вміння запобігати та ефективно долати перешкоди

4.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися,

сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою

аргументів та послідовної комунікації

 

State Tax University
State Tax University

Departments of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit

  • Department of Tax Administration
  • Department of Accounting and Auditing
  • Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics
  • Department of Management and Business Administration
  • Training laboratory for tax services
  • Training laboratory of accounting and analytical support

To the faculty

News of Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics

Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Join our international guest lecture!
Join our international guest lecture!
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Гурток
Гурток "Аналітик" розпочав свою роботу
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU