Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний аудитор відділу методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, посада державної служби категорії «В

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Здійснення аналізу актуальності нормативно-правових актів з питань державного фінансового аудиту окремих господарських операцій, шо здійснюються суб’єктами господарювання державного сектору економіки, а також виконання завдань у рамках відновлення, та якісне здійснення моніторингу та аналізу законодавства з питань, що належать до компетенції відділу методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю (далі – Відділ).

2. Розробка та участь у розробці проєктів нормативноправових актів, а також наказів Держаудитслужби з питань, що належать до діяльності Відділу, забезпечення їх узгодження в установленому порядку.

3. Підготовка у межах компетенції пропозицій до проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади.

4. За дорученням керівника Відділу надання методологічної підтримки структурним підрозділам Держаудитслужби та міжрегіональним територіальним органам на усіх етапах планування та проведення заходів державного фінансового контролю (у тому числі підготовка та (або) перегляд чеклистів, у разі внесення змін до законодавства), у межах компетенції Відділу. Надання консультативної допомоги структурним підрозділам Держаудитслужби та її міжрегіональним територіальним органам у межах компетенції Відділу.

5. Участь у заходах державного фінансового контролю, зокрема пілотних, за дорученням керівника Відділу. Участь у перевірках роботи структурних підрозділів Держаудитслужби та її міжрегіональних територіальних органів з питань, які належать до компетенції Відділу.

6. Вивчення міжнародного досвіду з питань державного фінансового контролю, внесення пропозицій щодо його застосування.

7. Hозгляд та підготовка проєктів відповідей на запити, звернення громадян, органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити народних депутатів. Внесення пропозицій щодо удосконалення організації роботи, автоматизації та спрощення процесів Відділу.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж
12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент», «Маркетинг», або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)», або у галузі знань «Інформаційні технології» за спеціальністю «Комп’ютерні науки», «Системний аналіз та наука про дані», «Інформаційні системи і технології»

2.

Досвід роботи

досвіду роботи не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Бюджетного кодексу України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту виконання бюджетних програм, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 2004 р. №1017;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту державних (регіональних) цільових програм затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 29 серпня 2018 р. № 692;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту місцевих бюджетів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2007 р. № 698;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту діяльності суб’єктів господарювання затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 березня 2019 р. № 252;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1147;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту інвестиційних проектів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12 вересня 2018 р. № 740;

Порядку проведення Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами державного фінансового аудиту використання інформаційних технологій затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 травня 2019 р. № 517;

Порядку проведення інспектування Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20 квітня 2006 р. № 550;

Постанови Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 р. № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility»;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України» від 18 липня 2007 року № 950;

Розпорядження Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 р. № 244-р «Про схвалення Плану України»;

Наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2011 року № 1789 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України»;

Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43

2.

Якісне виконання

поставлених

завдань

-           чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань службової діяльності;

- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

-           розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення

3.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти дослухатися, сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації

4.

Командна робота та взаємодія

-           розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);

-           орієнтація на командний результат;

-           готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

-           відкритість в обміні інформацією

5.

Сприйняття змін

- адаптація до змін і прийняття нових підходів у вирішенні завдань;

- уміння розуміти та управляти своїми емоціями

 

 

State Tax University
State Tax University

Departments of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit

  • Department of Tax Administration
  • Department of Accounting and Auditing
  • Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics
  • Department of Management and Business Administration
  • Training laboratory for tax services
  • Training laboratory of accounting and analytical support

To the faculty

News of Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics

Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Join our international guest lecture!
Join our international guest lecture!
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Гурток
Гурток "Аналітик" розпочав свою роботу
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU