Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний аудитор відділу методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, посада державної служби категорії «В»

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Розробка та участь у розробці проєктів законодавчих, нормативно-правових актів та організаційно-розпорядчих документів з питань забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель, методологічного забезпечення у межах завдань і функцій відділу методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель (далі – Відділ).

2. Внесення пропозицій начальнику Відділу щодо напрямів та пріоритетних завдань формування та реалізації державної політики у сфері закупівель, розвитку та удосконалення системи моніторингу та перевірки закупівель, внесення змін до законодавства з питань, що належать до компетенції Відділу, результатів виявлення ризиків незаконного та неефективного витрачання коштів через прийняття законопроектів у сфері державного фінансового контролю.

3. Участь у підготовці проєктів документів щодо державної політики у сфері державного фінансового контролю, стратегічного розвитку Держаудитслужби, удосконалення державного фінансового контролю та у формуванні пропозицій Міністерству фінансів України стосовного законопроектів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу.

4. Здійснення супроводу розроблених Відділом проєктів законодавчих та нормативно-правових актів з питань забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель під час їх розгляду в органах державної влади.

5. За дорученням начальника Відділу участь у розгляді та погодженні в межах компетенції Відділу проєктів нормативно-правових актів, які надійшли до Держаудитслужби на погодження від інших органів державної влади, наданні пропозицій до проєктів законодавчих та нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади.

6. Перегляд разом зі структурними підрозділами Держаудитслужби нормативно-правових актів та інших документів з питань методологічного забезпечення процесу моніторингу та перевірки закупівель з метою приведення їх у відповідність із законодавством, адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу.

7. За дорученням начальника Відділу надання методологічної підтримки структурним підрозділам Держаудитслужби та міжрегіональним територіальним органами на усіх етапах планування та проведення заходів державного фінансового контролю (у тому числі підготовка та / або перегляд чек-листів), у межах компетенції Відділу. Участь у заходах державного фінансового контролю, зокрема пілотних, за дорученням керівника Відділу.

8. Вивчення позитивного досвіду організації моніторингу та перевірки закупівель у міжнародній практиці, надання відповідних пропозицій начальнику Відділу з метою його впровадження та адаптації законодавства України у сфері державного фінансового контролю, моніторингу та перевірки закупівель до законодавства ЄС, міжнародних стандартів та практик.

9. Узагальнення практики застосування законодавства у сфері моніторингу та перевірки закупівель, підготовка пропозицій щодо його вдосконалення, подання їх на розгляд начальнику Відділу для вирішення питання щодо підготовки проєктів нормативно-правових актів та інших документі, внесення їх в установленому порядку до державного органу, уповноваженого приймати або реєструвати такі акти.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж
12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Маркетинг», або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)»

2.

Досвід роботи

досвіду роботи не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетного кодексу України;

Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами);

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Закону України «Про оборонні закупівлі»;

Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility»;

Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами і внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» від 01 серпня 2013 року № 631;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 року № 1275;

Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» від 15 листопада 2024 року № 1318;

Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Плану України» від 18 березня 2024 року № 244-р

2.

Ефективність аналізу

- здатність узагальнювати інформацію, у тому числі з урахуванням гендерної статистики;

- здатність встановлювати логічні взаємозв'язки;

- здатність робити коректні висновки

3.

Командна робота та взаємодія

-           розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);

-           орієнтація на командний результат;

-           готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

-           відкритість в обміні інформацією

4.

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні судження

 

 

State Tax University
State Tax University

Departments of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit

  • Department of Tax Administration
  • Department of Accounting and Auditing
  • Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics
  • Department of Management and Business Administration
  • Training laboratory for tax services
  • Training laboratory of accounting and analytical support

To the faculty

News of Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics

Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Join our international guest lecture!
Join our international guest lecture!
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Гурток
Гурток "Аналітик" розпочав свою роботу
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU