Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY
    • News of international activities
    • History
    • Partners of the University
    • Administration of STU
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • International cooperation
    • International partners
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
    • Alumni STU
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • UNIVERSITY

    ABOUT THE UNIVERSITY

    • History
    • Partners of the University
    • Faculties and institutes
    • Rebuilding
    • University structure
    • Campus
    • Civil defence

    MANAGEMENT

    • Administration of STU
    • Rectorate
    • Supervisory board
    • Student self-government
    • Other advisory authorities
    • Academic council
    • Alumni STU

    INTERNATIONAL ACTIVITY

    • News of international activities
    • International cooperation
    • International partners
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Positions of the STU in the rankings
  • EDUCATION
    • Educational programs
    • Barrier-free educational space
  • SCIENCE
    • Scientific events
    • Scientific library
    • Scientific activity
    • Scientific schools
    • Postgraduate and doctoral studies
    • Financial Policy Research Institute
    • Scientific Society of Students
  • News
  • INTRODUCTION
    • Specialties at faculties
    • Admission Committee
    • Entrance exams

Головний державний аудитор відділу методології забезпечення контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, посада державної служби категорії

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Аналіз актуальності нормативно-правових актів з питань забезпечення контролю в рамках міжнародних угод і міжнародного співробітництва та якісне здійснення моніторингу та аналізу законодавства з питань, що належать до компетенції відділу методології забезпечення контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва (далі – Відділ).

2. Розробка та участь у розробці проєктів нормативноправових актів, а також наказів Держаудитслужби з питань, що належать до компетенції Відділу, забезпечення їх узгодження в установленому порядку.

3. Підготовка пропозицій до проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади.

4. Участь у підготовці проєктів документів щодо державної політики у сфері контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва, стратегічного розвитку Держаудитслужби та у формуванні пропозицій Міністерству фінансів України стосовно законопроєктів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу.

5. Надання консультативної допомоги структурним підрозділам Держаудитслужби, та її міжрегіональним територіальним органам у межах компетенції Відділу.

6. За дорученням участь у проведенні перевірок роботи структурних підрозділів Держаудитслужби, та її міжрегіональних територіальних органах з питань, які належать до компетенції Відділу.

7. Вивчення міжнародного досвіду з питань фінансового контролю та аудиту та розробка пропозицій щодо його застосування.

8. Розгляд та підготовка проєктів відповідей на запити, звернення громадян, органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити народних депутатів з питань, що належать до завдань і функцій Відділу.

9. Внесення пропозицій щодо залучення на договірних умовах експертів, спеціалістів та консультантів, міжнародних організацій, представництв та проєктів міжнародної технічної допомоги з питань виконання покладених на Відділ завдань і функцій.

Умови оплати праці

1) посадовий оклад – 29 186 гривень;

2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»;

3) інші надбавки, доплати та премії відповідно
до Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість призначення на посаду

на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж
12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану

Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання

 

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua:

резюме за формою згідно з додатком до оголошення.

Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація приймається до 17 год. 00 хв.         

06 листопада 2025 року

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Авласенок Катерина Андріївна,

044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1.

Освіта

ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Міжнародне право», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)»

2.

Досвід роботи

досвіду роботи не потребує

3.

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4.

Володіння іноземною мовою

рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2




Інші вимоги до професійної компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства
у сфері

Знання:

Конституції України;

Закону України «Про державну службу»;

Закону України «Про запобігання корупції»;

Бюджетного кодексу України;

Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»;

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України» від 18 липня 2007 року № 950;

Постанови Кабінету Міністрів України «Про запровадження національного механізму координації взаємодії органів державної влади з метою захисту фінансових інтересів України та Європейського Союзу» від 25 жовтня 2017 року № 1110;

Наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2011 року № 1789 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України»

2.

Комунікація та взаємодія

- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини;

- здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку;

- вміння публічно виступати перед аудиторією;

- здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації

3.

Якісне виконання поставлених

- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань  завдань службової діяльності;

- комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

- розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.

4.

Аналітичні здібності

- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

- вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки;

- вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні судження

Резюме кандидатів за встановленою формою (додається), приймається до 17 години 06 листопада 2025 року на електронну адресу This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. В резюме обов’язково зазначається посада, на яку претендує кандидат, її номер та контактна інформація (телефон, електронна пошта).
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.

 

State Tax University
State Tax University

Departments of the Faculty of Taxation, Accounting and Audit

  • Department of Tax Administration
  • Department of Accounting and Auditing
  • Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics
  • Department of Management and Business Administration
  • Training laboratory for tax services
  • Training laboratory of accounting and analytical support

To the faculty

News of Department of Economic Policy, Marketing and Business Analytics

Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Гостьова лекція Миколи Чумака: як створювати унікальний клієнтський досвід
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Підкорення Говерли разом із командою університету!
Join our international guest lecture!
Join our international guest lecture!
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Студенти ДПУ вшанували захисників України участю в благодійному забігу
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Гостьова лекція Святослава Богдана: нові смисли ефективності та циркулярна логіка бізнес-моделювання
Запрошуємо на відкриту пару!
Запрошуємо на відкриту пару!
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Бізнес навиворіт: нова логіка ефективності від Богдана Святослава
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Історія успіху від випускника ДПУ: Тарас Панчій про шлях до лідерства та інвестицій
Гурток
Гурток "Аналітик" розпочав свою роботу
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Вітаємо МББ 25-1 супер-енерджайзерів ФПСОА!
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Науковий експеримент із моделювання поведінки платників податків: економічна гра в межах засідання Наукового товариства студентів ФПСОА ДПУ
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Мистецтво перемоги: шаховий курс від професора Юрія Мискіна
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Спорт, єдність і драйв: так у ДПУ завершився тиждень адаптації першокурсників
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
Студенти ДПУ прослухали лекцію про повагу та особисті кордони
INFORMATION ABOUT 
 
 
 
 
  • NEWS
  • FACULTIES, INSTITUTES
  • ADMINISTRATION OF THE STATE UNIVERSITY
  • UNIVERSITY STRUCTURE
  • REBUILDING
  • RECTORATE
  • INTERNATIONAL COOPERATION
  • SCIENTIFIC EVENTS
  • EDUCATIONAL PROGRAMS
  • SCIENTIFIC LIBRARY
OUR ADDRESS
 
 
 
 
31 Universytetska St., Irpin, 08205,
Kyiv region


(044) 363 27 11 Rector's reception
38 (044) 363-27-30 Admissions Committee
38 (067) 367-87-19 Press office (for media representatives only)
pr.usfsu@dpu.edu.ua Admissions Office
11.02@dpu.edu.ua Document management department
OUR RESOURCES
 
 
 
 
 
CONTACTS/QUICK ACCESS
 
 
 
 
  • CONTACT THE STU