Головний державний аудитор відділу методології забезпечення контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва Департаменту нормативно-методологічного забезпечення процесу державного фінансового контролю, посада державної служби категорії
|
Загальні умови |
||
|
Посадові обов’язки |
1. Аналіз актуальності нормативно-правових актів з питань забезпечення контролю в рамках міжнародних угод і міжнародного співробітництва та якісне здійснення моніторингу та аналізу законодавства з питань, що належать до компетенції відділу методології забезпечення контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва (далі – Відділ). 2. Розробка та участь у розробці проєктів нормативноправових актів, а також наказів Держаудитслужби з питань, що належать до компетенції Відділу, забезпечення їх узгодження в установленому порядку. 3. Підготовка пропозицій до проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші органи державної влади. 4. Участь у підготовці проєктів документів щодо державної політики у сфері контролю в рамках міжнародних угод та міжнародного співробітництва, стратегічного розвитку Держаудитслужби та у формуванні пропозицій Міністерству фінансів України стосовно законопроєктів та інших нормативно-правових актів з питань, що належать до компетенції Відділу. 5. Надання консультативної допомоги структурним підрозділам Держаудитслужби, та її міжрегіональним територіальним органам у межах компетенції Відділу. 6. За дорученням участь у проведенні перевірок роботи структурних підрозділів Держаудитслужби, та її міжрегіональних територіальних органах з питань, які належать до компетенції Відділу. 7. Вивчення міжнародного досвіду з питань фінансового контролю та аудиту та розробка пропозицій щодо його застосування. 8. Розгляд та підготовка проєктів відповідей на запити, звернення громадян, органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, а також звернення та запити народних депутатів з питань, що належать до завдань і функцій Відділу. 9. Внесення пропозицій щодо залучення на договірних умовах експертів, спеціалістів та консультантів, міжнародних організацій, представництв та проєктів міжнародної технічної допомоги з питань виконання покладених на Відділ завдань і функцій. |
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 29 186 гривень; 2) надбавка за ранг – відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) інші надбавки, доплати та премії відповідно |
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
на період дії воєнного стану та до дня визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця за результатами конкурсу відповідно до законодавства, але не більше ніж |
|
|
Перелік інформації, необхідної для участі в доборі, зокрема спосіб подання, адреса та строк їх подання
|
Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, подає таку інформацію на електронну адресу jobs@dasu.gov.ua: резюме за формою згідно з додатком до оголошення. Особа, яка бажає взяти участь у доборі з призначення на вакантну посаду, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим в оголошенні вимогам, зокрема стосовно досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Інформація приймається до 17 год. 00 хв. 06 листопада 2025 року |
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду |
Авласенок Катерина Андріївна, 044-298-56-62, jobs@dasu.gov.ua |
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
|
1. |
Освіта |
ступінь вищої освіти не нижче молодшого бакалавра, бакалавра у галузі знань «Бізнес, адміністрування та право» за спеціальністю «Право», «Міжнародне право», «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», або у галузі знань «Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини» за спеціальністю «Економіка та міжнародні економічні відносини (за спеціалізаціями)» |
|
2. |
Досвід роботи |
досвіду роботи не потребує |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
4. |
Володіння іноземною мовою |
рівень володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи не нижче А2 |
Інші вимоги до професійної компетентності |
||
|
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
|
1. |
Знання законодавства |
Знання: Конституції України; Закону України «Про державну службу»; Закону України «Про запобігання корупції»; Бюджетного кодексу України; Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»; Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43; Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України» від 18 липня 2007 року № 950; Постанови Кабінету Міністрів України «Про запровадження національного механізму координації взаємодії органів державної влади з метою захисту фінансових інтересів України та Європейського Союзу» від 25 жовтня 2017 року № 1110; Наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2011 року № 1789 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства фінансів України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через Міністра фінансів України» |
|
2. |
Комунікація та взаємодія |
- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини; - здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку; - вміння публічно виступати перед аудиторією; - здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації |
|
3. |
Якісне виконання поставлених |
- чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань завдань службової діяльності; - комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків; - розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення. |
|
4. |
Аналітичні здібності |
- здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; - вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати ситуації, прогнозувати та робити власні судження |
Резюме кандидатів за встановленою формою (додається), приймається до 17 години 06 листопада 2025 року на електронну адресу
За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо кандидатів на співбесіду.