Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Круглий стіл «Академічна доброчесність як сучасний тренд»

04.02.2020 на платформі Moodle відбувся Круглий стіл «Академічна доброчесність як сучасний тренд», організований кафедрою журналістики, української словесності та культури. У ньому взяли участь здобувачі вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» 1-4 курсів, НПП кафедри, колеги з інших ННІ Університету.

Модератором була д. н. із. соц. комунікацій, проф., завідувач кафедри журналістики, української словесності та культури, гарант освітньої програми «Журналістика і зв’язки з громадськістю» каф. Зикун Н.І.

Розпочав обговорення директор Навчально-наукового інституту гуманітарних наук Суліма Євген Миколайович, доктор філософських наук, професор, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України. Він виокремив основні змістові напрями й акценти актуальної проблеми, заваживши, що нині академічну доброчесність коректніше називати не трендом, а нормою сучасного життя в закладі вищої освіти, загалом у науковому середовищі.

Програма заходу була надзвичайно цікавою й насиченою. Центральну доповідь «Академічна доброчесність як сучасний тренд» підготувала й надзвичайно майстерно презентувала Гиріна Тетяна Сергіївна, канд. наук із соц. комунікацій, доцент кафедри журналістики, української словесності та культури. Гарним її продовженням став «Академічний інтерактив: аналіз кейсів», проведений спікеркою за активної участі студентів, які одразу закріпили теоретичні знання, розбираючи кейси з академічного життя.

«Рекомендації щодо уникнення можливих проявів академічної недоброчесності, їх виявлення та недопущення» Фурманюк Валентини Федорівни, начальника Навчально-методичного центру забезпечення якості вищої освіти Університету ДФС України, стануть в нагоді кожному, хто береться за наукове дослідження, а також студентам 4 курсу, що активно працюють над бакалаврськими роботами.

«Правові наслідки порушення принципів академічної доброчесності» систематизувала Новицька Наталія Борисівна, докт. юрид. наук, проф., завідувач кафедри фінансового права ННІ права.

Від теорії – одразу до практики: важливим моментом заходу стало підписання усіма охочими НПП ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ науково-педагогічного, наукового, педагогічного працівника Університету державної фіскальної служби України та здобувачами вищої освіти – ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ДОТРИМАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ здобувачем вищої освіти Університету державної фіскальної служби України. Безумовно, такі події надзвичайно важливі нині, особливо – для майбутніх журналістів, яким постійно доводиться працювати із словами, думками, текстами інших, тому важливими є навички коректного транслювання, цитування текстів й дотримування норм авторського права.

1-49.jpg

7-16.jpg

3-37.jpg

Майстер-клас від журналістки-фрілансерки Олександри Сурган (Олександри Єфименко)

Майбутні журналісти УДФСУ продовжують черпати досвід у професіоналів. 

17.11.2019 року до Університету з метою проведення майстер-класу завітала журналістка Олександра Єфименко – тендітна дівчина, яка нині мешкає в Києві, однак її серце назавжди залишилося в Криму. Мужня й цілеспрямована українка займається висвітленням проблем, які до снаги хіба що чоловікам-журналістам, тож чітко “розкладає по полицях” закони, правила виживання, маркери з власного досвіду. 

У центрі майстер-класу – медіабезпека, роздуми й розповіді із професійного досвіду про важливі речі, адже, як стверджує Олександра, “найголовніше для журналіста – вижити і довести матеріал до редакції”. 

Під час майстер-класу гостя провела тестування щодо розуміння головних журналістських стандартів й речей, що затуманюють дійсність, зокрема пропаганди. Вона поділилася зі студентами власними професійними секретами і закликала їх працювати над собою, починаючи з першого курсу Університету.

Майстер-клас від популярної блогерки, журналістки та телеведучої Аліни Солодкої-Доля

13.11.2019 року до студентів-журналістів Університету державної фіскальної служби України завітала популярна блогерка, журналістка та телеведуча – Аліна Солодка-Доля, яка розповіла про мистецтво самопрезентації. 

Гостя акцентувала на тому, як розпочинала свою кар’єру, шукала себе і справу свого життя, а також ділилася досвідом роботи в журналістиці. 

Крім цього, блогерка запевнила присутніх, що соціальні мережі – це прекрасний інструмент презентації себе та, навіть, поділилася деякими секретами. Вона переконана, що завдяки соціальним мережам можна сформувати персональний бренд та заробляти чимало грошей. «Якщо правильно і якісно створювати контент соціальних мереж, то вони стануть прекрасним інструментом самопрезентації. Адже, ви сформуєте особистий бренд і це допоможе вам заробляти на рекламі та отримувати пропозиції співпраці від роботодавців», – резюмувала  Аліна Солодка-Доля, після чого відповіла на питання присутніх та поділилася секретами побудови успішної кар’єри. «Перше, що ви маєте зробити, – це сісти і написати свої сильні сторони, у чому ваші переваги і які у вас захоплення. Сформуйте чітку життєву ціль та впевнено йдіть до неї», – закликала популярна блогерка.

Наприкінці зустрічі журналістка задала домашнє завдання – зробити якісне intro своїх соціальних мереж.

Відкрите лекційне заняття з навчальної дисципліни «Прес-служби та інформаційні агентства світу»

26 листопада 2019 року на III парі для студентів другого курсу групи ЖБ-18-1 було проведено відкриту бінарну лекцію з дисципліни «Прес-служби та інформаційні агентства світу» на тему «Прес-служба: завдання, принципи та методи діяльності».

Викладач – Інна Веніамінівна Зайцева, к. пед. н., доцент, доцент кафедри журналістики, української словесності та культури ННІ гуманітарних наук Університету ДФС України;

співдоповідач – Тамара Іванівна Маркелова, головний редактор науково-публіцистичного журналу «Оксамит».

На занятті було проаналізовано місце прес-служб у інформаційному процесі, розглянуто використання засобів масової інформації як комунікаційних каналів з метою створення позитивного іміджу органів влади, бізнесових структур, громадських організацій. 

Майбутні журналісти ознайомилися із завданнями прес-служб по створенню переважаючого вогнища збудження інформаційного простору, з основами ефективної технології створення такого вогнища збудження, розглянули поняття «аудиторія», динамічність цільової аудиторії та її розподіл за використанням ЗМІ.

Родзинкою заняття були практичні поради головного редактора науково-публіцистичного журналу «Оксамит» Т.І. Маркелової щодо формування власних принципів і методів організаційно-оперативної взаємодії з різними видами ЗМІ; орієнтації у світовому інформаційному просторі; володіння технікою розповсюдження повідомлень, заяв, прес-релізів та інших видів інформаційних матеріалів; знаходження, обробки та використання необхідної інформації, – організація та проведення прес-конференцій, брифінгів; моніторингу інформації тощо. 

Майстер-клас від журналістки телеканалу «ZIК» Юлії Литвиненко

“Щирому журналісту – щира аудиторія”

23 вересня 2019 року в Університеті ДФС України відбувся майстер-клас Юлії Литвиненко – журналістки та ведучої телеканалу ZIK. 

“Наша професія – це повага та любов до людей”, – захоплено почала свою розповідь спікерка. 

У ході зустрічі студенти могли не лише почути відповіді на питання, які їх хвилювали, а й перейняти досвід професіонала.

Сама ж пані Юлія мріяла стати перекладачем і робила все задля цього. Відмовила від лінгівістичної професії нашу гостю репетиторка після того, як Ю. Литвиненко перемогла у журналістській олімпіаді. Як вважає сама, несподівано і випадково, але це був “шанс з неба, можливість, якою варто скористатись”.

Спікерка  ділилась власними переживаннями: “Буває, доходиш до певної вершини і думаєш: “Ось той Олімп, до якого я прагнув!”, і виникає бажання зупинитися. Ось цього я боюся. Боюся втратити темп”.

Результат зустрічі – проста та водночас важлива для студентів-журналістів формула: безцінний досвід + життєві уроки + можливість подальшої практики на TV – заради цього в Університеті й відбуваються подібні майстер-класи.

Майстер-клас «Принципи літературного редагування» від поетеси й журналістки Оксани Шалак

15 травня 2019 року майбутні журналісти Університету зустрічалися з членом Національної спілки письменників України, фольклористом, перекладачем, літературним редактором, лауреатом премії імені Мирона Утриска, Всеукраїнської літературної премії імені Михайла Коцюбинського– Оксаною Іванівною Шалак, яка тривалий час працювала на телебаченні. Твори О. Шалак друкувалися в часописах «Київ», «Дніпро», «Ранок», «Березіль», «Дзвін», «Світовид», «Згар», «Літературний Львів» та інших періодичних виданнях. Значну частину поезій було включено до антологій «Стоголосся», «Сто поетів Вінниччини за сто років», «Радосинь», «На лузі Господньому» тощо.

Поезії О. Шалак перекладено білоруською і сербською мовами, а сама авторка перекладає твори білоруських поетів. У науковому доробку – монографії «Фольклористична діяльність Андрія Димінського», «Український фольклор Поділля в записах і дослідженнях ХІХ – початку ХХ століття» та близько 60 наукових статей.

Гостя поділилася з майбутніми журналістами секретами професійної майстерності, специфікою роботи журналіста й редактора. Особливо зацікавили студентів розповіді О. Шалак про роботу на телеканалах, зокрема співпрацю з відомими телеведучими Іриною Ванниковою та Оленою Фроляк у програмі «Вікна», Аллою Мазур у програмі «ТСН» тощо.

О. Шалак акцентувала увагу на головних принципах літературного редагування, метою якого є приведення тексту у відповідність із чинними правописними і стилістичними нормами, творча оптимізація задля отримання заданого соціального ефекту. Цікавою для майбутніх журналістів виявилася добірка варіативних слововживань із тлумаченням їх історичного та культурологічного аспектів: торішній – минулорічний, старий – давній, госпіталь – шпиталь тощо.

Під час проведення майстер-класу активно працювала студентська аудиторія. Оксані Іванівні було поставлено велику кількість запитань. Першокурсників передусім цікавило, які моменти в роботі літредактора є найскладнішими, яким чином обирається фактичний матеріал під час підготовки випусків новин, які фактори впливають на формування професійної майстерності журналіста, якими словниками та довідковими матеріалами слід користуватися під час редагування та написання репортажу, під впливом яких чинників формується політика телевізійного каналу, чи існує свобода слова в нашій країні і яка сутність цього поняття.

На прохання студентів О. Шалак читала вірші з власних поетичних збірок «Дика пташка», «Вино неможливого», «При світлі снігів», «Сім високих небес», «Молитва про сад». Студентів зацікавила багатогранна творчість, професійна майстерність, вишуканость мовлення Оксани Шалак.

Високо оцінюючи творчі здобутки О. Шалак, відома письменниця Я. Павличко писала, що її поезія може слугувати цінним матеріалом для вивчення української мови.

Сторінка 28 із 30

  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту
Контакти
+38 (095) 4581440
+38 (067) 2873024
35.04@dpu.edu.ua
Корпус B, поверхи 4 і 7
каб. 706, 707, 708, 422, 423
 
Журналісти в соціальних мережах
facebook  instagram  tiktok  youtube
Філологи в соціальних мережах
facebook
Наш блог "ІРПІНЬTIME"
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE