Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Студентський науковий гурток «Менеджер» кафедри менеджменту та публічного управління

 

Інна Канцур - керівник студентського наукового гуртка «Менеджер», к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного управління

Ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Тел. +380979608634 

 

Юлія Сніжко – староста студентського наукового гуртка «Менеджер», здобувачка вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент», група МБГ-21-1

Ел. пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  

Тел. +380969737165

Студентський науковий гурток «Менеджер» кафедри менеджменту та публічного управління є добровільним об'єднанням здобувачів вищої освіти, зацікавлених у поглибленому вивченні галузі наук 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент» та галузі наук 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування».

Метою діяльності студентського наукового гуртка «Менеджер» є виявлення та залучення обдарованої молоді до наукової діяльності, поглиблене вивчення здобувачами вищої освіти профільної галузі наук кафедри менеджменту та публічного управління, набуття навичок науково-дослідної роботи та застосування отриманих знань на практиці, обговорення актуальних проблем відповідної галузі наук, розширення загального і професійного світогляду.

Основними завданнями студентського наукового гуртка «Менеджер» є:

  • сприяння в підготовці кваліфікованих кадрів з менеджменту, публічного управління та адміністрування;
  • організація науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти;
  • створення умов для розкриття наукового та творчого потенціалу здобувачів вищої освіти;
  • залучення здобувачів вищої освіти до участі в наукових конференціях, семінарах, форумах, конкурсах та інших науково-дослідних і просвітницьких заходах;
  • сприяння участі здобувачів вищої освіти у міжнародних проєктах, програмах навчання і стажування за кордоном;
  • апробація результатів науково-дослідної роботи здобувачів вищої освіти на міжнародних та всеукраїнських наукових заходах та їх публікація в наукових виданнях;
  • налагодження зв’язків з іншими студентськими науковими організаціями, об’єднаннями, установами на міжнародному, всеукраїнському та регіональному рівнях. 

  • Положення про студентський науковий гурток «Менеджер»
  • Стратегія розвитку студентського наукового гуртка «Менеджер»
  • Склад студентського наукового гуртка «Менеджер» на 2024-2025 н.р.
  • План роботи студентського наукового гуртка «Менеджер» на 2024-2025 н.р.
  • Відзнаки членів студентського наукового гуртка «Менеджер»
    • Сертифікат 1 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 2 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 3 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 4 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 5 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 6 Родіонова Анастасія
    • Сертифікат 1 Заєць Вікторія
    • Сертифікат 2 Заєць Вікторія
    • Сертифікат Салюк Софія
    • Сертифікат Биндюг Дарья
    • Сертифікат Вискушенко Катерина
    • Сертифікат Хаустович Юлія
    • Сертифікат Шепелюк Дарина
    • Сертифікат 1 Белявська Яна
    • Сертифікат 2 Белявська Яна
    • Сертифікат 1 Залозна Єлизавета
    • Сертифікат 2 Залозна Єлизавета
    • Сертифікат 3 Залозна Єлизавета
    • Сертифікат 1 Мосієнко Катерина
    • Сертифікат 2 Мосієнко Катерина
    • Сертифікат 3 Мосієнко Катерина
    • Сертифікат 1 Кісеолар Аліна
    • Сертифікат 2 Кісеолар Аліна
    • Сертифікат 3 Кісеолар Аліна
    • Сертифікат 1 Котляр Карина
    • Сертифікат 2 Котляр Карина
    • Сертифікат 3 Котляр Карина
    • Сертифікат Пастух Анна
    • Сертифікат 1 Сніжко Юлія
    • Сертифікат 2 Сніжко Юлія
    • Сертифікат 3 Сніжко Юлія
    • Сертифікат 4 Сніжко Юлія
    • Сертифікат 5 Сніжко Юлія

Архів документів

  • Склад студентського наукового товариства кафедри
  • План роботи студентського наукового товариства на 2022-2023 рр.
  • Склад студентського наукового гуртка «Менеджер» на 2023-2024 н.р.
  • План роботи студентського наукового гуртка «Менеджер» на 2023-2024 н.р.
  • Засідання наукового гуртка 25 жовтня 2022 року
  • Засідання наукового гуртка 2 травня 2023 року
  • Засідання наукового гуртка 23 жовтня 2023 року
  • Засідання наукового гуртка 2 квітня 2024 року
  • Засідання наукового гуртка 30 жовтня 2024 року
  • І етап Всеукраїнської студентської олімпіади з навчальної дисципліни «Менеджмент»
  • Засідання наукового гуртка 2 квітня 2025

 

State Tax University
State Tax University

Кафедри ННІ права

  • Кафедра теорії та історії держави і права
  • Кафедра кримінального права та процесу
  • Кафедра цивільного права та процесу
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра фінансового та податкового права
  • Кафедра правничої лінгвістики
  • Навчальна лабораторія «Юридична клініка»
  • Навчальна лабораторія правового забезпечення фінансової політики
  • Навчальна лабораторія правоохоронної діяльності і правосуддя

До навчально-наукового інституту права

Контакти
+38 (044) 363-27-34
30.09@dpu.edu.ua
lc.usfsu@gmail.com
 
Ми у соцмережах
tiktok  instagram

Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»

Студентки-консультантки навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-науковий інститут права ДПУ учасниці конкурсу «StreetLaw Fest»
Студентки-консультантки навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-науковий інститут права ДПУ учасниці конкурсу «StreetLaw Fest»
Співпраця із школами-партнерами не припиняється!
Співпраця із школами-партнерами не припиняється!
До Ліцей 157 м.Києва завітали представники НЛ «Юридична клініка» ННІ права ДПУ.
До Ліцей 157 м.Києва завітали представники НЛ «Юридична клініка» ННІ права ДПУ.
Відбулися загальні збори керівництва та студентського активу Навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-наукового інституту права ДПУ
Відбулися загальні збори керівництва та студентського активу Навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-наукового інституту права ДПУ
Відбувся Науково-практичний тренінг «Методологічні та психологічні особливості надання правничої допомоги» на прикладі практики сімейних спорів
Відбувся Науково-практичний тренінг «Методологічні та психологічні особливості надання правничої допомоги» на прикладі практики сімейних спорів
На базі Києво-Могилянської Академії відбувся Форум Асоціація юридичних клінік України
На базі Києво-Могилянської Академії відбувся Форум Асоціація юридичних клінік України
Студенти-консультанти взяли участь у воркшопах «Кращі практики інтерв’ювання та консультування клієнтів»
Студенти-консультанти взяли участь у воркшопах «Кращі практики інтерв’ювання та консультування клієнтів»
Представниця НЛ «Юридична клініка» взяла участь у ХХ Всеукраїнській правничій школі з судочинства в умовах війни
Представниця НЛ «Юридична клініка» взяла участь у ХХ Всеукраїнській правничій школі з судочинства в умовах війни
Розпочав свою роботу виїзний консультативний пункт НЛ «Юридична клініка» в Оболонському ліцеї № 157
Розпочав свою роботу виїзний консультативний пункт НЛ «Юридична клініка» в Оболонському ліцеї № 157
Відбувся ознайомчий тренінг на тему: «Ліга 360» для студентів-консультантів НЛ «Юридична клініка»
Відбувся ознайомчий тренінг на тему: «Ліга 360» для студентів-консультантів НЛ «Юридична клініка»
Студентка-консультантка НЛ «Юридична клініка» відвідала ХІ Всеукраїнську правничу школу з альтернативних методів вирішення спорів «Медіація в Україні»
Студентка-консультантка НЛ «Юридична клініка» відвідала ХІ Всеукраїнську правничу школу з альтернативних методів вирішення спорів «Медіація в Україні»
Запрошуємо до консультаційного пункту Ірпінського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області
Запрошуємо до консультаційного пункту Ірпінського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області

 Всі новини навчальної лабораторії «Юридична клініка» 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE