Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • ВІДКРИТА НАУКА
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.н.держ.упр., доцент, Котов Ілля Вікторович

Котов Ілля Вікторович

Посада: доцент кафедри менеджменту та публічного управління Державного податкового університету

Науковий ступінь: кандидат наук з державного управління

Профіль викладача у Google Академії: https://scholar.google.com/citations?user=VnC0XDgAAAAJ&hl=uk

Реєстраційний номер ORCID: https://orcid.org/0009-0004-5368-1919

З 2024 р. - кандидат наук з державного управління  (тема дисертації: «Удосконалення механізмів публічного управління сталим розвитком територіальних громад в умовах кризи».
Дисертація захищена в Таврійському національному університеті.
Диплом ДК №064479 від 24.04.2024р..

Освіта:

2009 - 2014

  • Національний університет «Одеська юридична академія»
  • Спеціальність: Правознавство.
  • Кваліфікація: магістр.

2017 – 2020

  • Національної академії державного управління при Президентові України
  • Спеціальність: Публічне управління та адміністрування.
  • Кваліфікація: магістр.

Досвід роботи:

  • листопад 2015 – лютий 2017, Директор ТОВ "ТОТ +" .
  • лютий 2017 – вересень 2020, Генеральний директор, комунальне підприємство «Києво-Святошинське виробниче управління житлово-комунального господарства».
  • вересень 2020 – липень 2022, Юридична практика, сфера – господарське, адміністративне та цивільне право.
  • липень 2022 – по теперішній час, Начальник відділу інвестиційної політики, управління проєктами та міжнародного співробітництва, Білогородська сільська рада Бучанського району Київської області (12 ранг
  • осадової особи місцевого самоврядування).
  • вересень 2024 – по теперішній час, доцент кафедри менеджменту та публічного управління, Державний податковий університет.

Громадська діяльність:

  • 2016 – 2018
    Член виконавчого комітету Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області
  • 2016 – 2020
    Радник голови Києво-Святошинської районної ради Київської області

Наукова діяльність:

  • Автор близько 20 наукових публікацій (в тому числі 15 статей у фахових виданнях та 5 у зарубіжних);
  • Автор 1 монографії;
  • Учасник 3 всеукраїнських та 2 міжнародних науково-практичних конференцій.
  • Стейкголдер у раді молодих вчених Таврійського національного університету.

Сфера наукових інтересів:

  • Публічне управління;
  • Розвиток децентралізації та місцевого самоврядування в Україні;
  • Формування сталого розвитку територіальних громад;
  • Виборчий процес з точки зору державного управління;
  • Напрями відновлення України та територіальних громад в післявоєнний період.

Дисципліни, які викладає:

  • «Публічне управління та врядування»
  • «Регіональне управління та самоврядування»
  • «Управління містом»,
  • «Стратегічне управління».
  • «Планування розвитку територій»
  • «Управління розвитком регіонів та територіальних громад»

Нагороди:

  • Почесна відзнака Києво-Святошинської районної ради
  • Почесна відзнака Києво-Святошинської районної державної адміністрації
  • Подяка голови Київської обласної ради
  • Медаль «Хрест Свободи» Православної Церкви України

Контакти:

  • (093)-233-43-51
  • e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович

Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

  • Кафедра менеджменту та публічного управління
  • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
  • Кафедра іноземних мов
  • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
  • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
  • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
  • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
  • Центр студентського спорту

До факультету

Контакти
fin_men_12@ukr.net
Корпус В, поверх 3
каб. 324, 310
 
Ми у соціальних мережах
facebook   instagram   tiktok

Новини кафедри менеджменту та публічного управління

Гостьова лекція на тему «Як ставити завдання і правильно делегувати задачі. Робота з командою у дистанційному форматі» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Гостьова лекція на тему «Як ставити завдання і правильно делегувати задачі. Робота з командою у дистанційному форматі» міжнародної IT-компанії «Boosta»
Запрошуємо на гостьову лекцію  на тему: «Як ставити завдання і правильно делегувати задачі. Робота з командою у дистанційному форматі».
Запрошуємо на гостьову лекцію  на тему: «Як ставити завдання і правильно делегувати задачі. Робота з командою у дистанційному форматі».
Гостьова лекція від фахівця із понад 13-річним досвідом у сфері оподаткування та проєктного менеджменту на тему «ШІ в бізнес-середовищі та проєктному менеджменті»
Гостьова лекція від фахівця із понад 13-річним досвідом у сфері оподаткування та проєктного менеджменту на тему «ШІ в бізнес-середовищі та проєктному менеджменті»
Запрошуємо на гостьову лекцію на тему: «ШІ в бізнес-середовищі та проєктному менеджменті»
Запрошуємо на гостьову лекцію на тему: «ШІ в бізнес-середовищі та проєктному менеджменті»
Гостьова лекція на тему «Methodologies and tools in IT projects. міжнародної IT-компанії «Boosta»
Гостьова лекція на тему «Methodologies and tools in IT projects. міжнародної IT-компанії «Boosta»
Запрошуємо на відкриту лекцію!
Запрошуємо на відкриту лекцію!
Відбулося засідання студентського наукового гуртка «Менеджер»
Відбулося засідання студентського наукового гуртка «Менеджер»
Запрошуємо на гостьову/менторську зустріч на тему «METHODOLOGIES AND TOOLS IN IT PROJECTS
Запрошуємо на гостьову/менторську зустріч на тему «METHODOLOGIES AND TOOLS IN IT PROJECTS
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Міжнародна гостьова лекція «An Introduction to Qualitative Methods in Research in the United States»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «Емоційний інтелект як інструмент управління командою»
Запрошуємо до участі в засіданні наукового гуртка «Менеджер» на тему «Емоційний інтелект як інструмент управління командою»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»
Міжнародна гостьова лекція «Introduction to the US System of Intellectual Property»

 Всі новини кафедри менеджменту та публічного управління 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE