Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • Університет
        Університет
      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
          Міжнародна співпраця
        • Грантові можливості
        • Міжнародні інвестиції
            Міжнародні інвестиції
          • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції
      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Скринька довіри
      • Студмістечко
      • Антикорупційні документи
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Відбудова
      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Інші дорадчі органи
      • Загальний перелік
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Студмістечко
      • Цивільний захист
      • Повідомлення про обробку персональних даних
      • Стратегія розвитку ДПУ
    • Освіта
        Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Наука
        Наука
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
        Вступ-2025
      • Доктор філософії
          Доктор філософії
        • Етапи вступу
        • Освітньо-наукові програми
      • Бакалавр
      • Магістр
      • HMT / ЗНО
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Мотиваційний лист
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Вступні випробування
      • Друга вища освіта
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • Університет

      Про університет

      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Студмістечко
      • Відбудова
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Цивільний захист

      Управління

      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Інші дорадчі органи

      Міжнародна діяльність

      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції

      Нормативні документи

      • Загальний перелік
      • Стратегія розвитку ДПУ

      Публічна інформація

      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Повідомлення про обробку персональних даних

      Антикорупційна діяльність

      • Скринька довіри
      • Антикорупційні документи
    • Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
    • Наука
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Бакалавр
      • Магістр
      • Вступні випробування
      • HMT / ЗНО
      • Мотиваційний лист
      • Доктор філософії
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Друга вища освіта
      Type 2 or more characters for results.

      к.е.н., доцент, доцент кафедри Пілевич Дмитро Станіславович

      Пілевич Дмитро Станіславович

      Посада: доцент кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

      ПІБ українською: Пілевич Дмитро Станіславович

      ПІБ (англійською): Pilevych Dmytro

      Науковий ступінь: кандидат економічних наук

      Вчене звання: доцент

       

      Профілі в наукових базах даних

      SCOPUS Author ID: 57215582713.

      ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9442-0262

      Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=Xkc5y6AAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F4fouThjMehLLpZf-U8JRY4whbecPVCrMNNrYo1slMulPYSXKA 

       

      Сфера (коло) наукових інтересів

      Бухгалтерський облік, інформаційні системи і технології в обліку та оподаткуванні, бізнес-аналітика в системі управління суб’єктів господарювання.

       

      Освіта

      1996 р. – Український фінансово-економічний інститут, спеціальність «Обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях», кваліфікація – молодший спеціаліст-технолог з базовою вищою освітою. 2001 р. – Академія державної податкової служби України, спеціальність «Облік і аудит».
      У 2013 р. в спеціалізованій Вченій раді Чернігівського державного інституту економіки і управління захистив кандидатську дисертацію на тему «Механізм формування комплементарної інвестиційної політики України». 30.06.2015 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України Пілевичу Дмитру Станіславовичу присвоєно вчене звання доцента кафедри бухгалтерського обліку.

      Науково-педагогічна діяльність

       2003-2006 рр. – асистент кафедри бухгалтерського обліку Національної академії ДПС України;

       2006-2015 рр. – старший викладач кафедри бухгалтерського обліку Університету ДФС України;

       2015-2017 рр. – доцент кафедри обліково-аналітичних баз знань Університету ДФС України;

       2017-2021 рр. – доцент кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету ДФС України;

       2021 р. - по теперішній час – доцент кафедри облікових технологій і бізнес-аналітики Державного податкового університету.

       

      Суспільно-громадська діяльність

      2015-2018 рр. виконував обов’язки заступника завідувача кафедри. З 2015 та по нинішній час профорг кафедри, агітатор з профорієнтаційної роботи та куратор студентських груп.

       

      Основні опубліковані праці

      Статті у наукових фахових виданнях:

      1. Пілевич Д. С. Теоретико-прикладні засади використання blockchain-технології в бухгалтерському обліку. Проблеми економіки. 2020. № 1 (43), С. 267-274.
      2. Пілевич Д.С. Трансформація системи бухгалтерського обліку в умовах розвитку цифрових технологій. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2020. № 3 (23). С. 149-157.
      3. Пілевич Д.С. Державна підтримка розвитку малого бізнесу в Україні. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. № 3 (27). С. 110-122.

      Монографії

      1. Фінансове забезпечення розвитку суб’єктів підприємництва реального сектору економіки: колективна монографія / за заг. ред. В.П. Ільчука. Чернігів: ЧНТУ, 2017. с.272
      2. Problems of the formation and development of knowledge economy and information society: [Monograph] / In 2 books. Book 2. Social-humanities and philosophical bases of knowledge economy and information society. 140 p.

       Статті у зарубіжних виданнях:

      1. Pilevych D. Information systems and technologies in accounting and taxation as a means of integration into the digital economy / Pilevych D., Izmailov Y., Shevtsiv L., Petlenko Y., Driha O., Lagun A. International Journal of Management. Volume 11, Issue 2. pp. 123-132. Scopus

       

      За період наукової роботи опубліковано 63 публікацій, з них: 46 наукового (3_ монографії, _22_ статті у фахових виданнях, 21 тез конференцій) та 17 навчально-методичного характеру.

       

      Викладає дисципліни:

      навчальний практикум з бізнес-аналітики та інформаційних ресурсів обліку; система національних рахунків; системи електронної звітності; інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні; обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків; управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні; статистика.

       

      Підвищення кваліфікації (сертифікати)

      Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації):

      1. Університет Констанца "Інституційне співробітництво у підготовці викладачів професійної освіти в Німеччині",  8 год, сертифікат від 30.11-2020-01.12.2020.
      2. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год.  сертифікат від 15.08.2021.

      Інші:

      1. Комплексна система автоматизаціїї підприємства " IS-pro", 30 год., сертифікат №150365 від 22.08.2019.
      2. Комп'ютерна академія "Шаг" "Бізнес-аналітика в ІТ", 86 год., сертифікат №KVY-008246 від 13.12.2021.
      3. ГО "ЕдКемп України" "Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості", 15 год., сертифікат від 30.12.2021.
      4. Національний університет "Києво-могилянська академія" "Наукова комунікація в цифрову епоху", 90 год., сертифікат від 02.12.2021.
      5. Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО "Університет менеджменту освіти" та ін. "Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах коєнного стану", 6 год, сертифікат від 19.05.2022.
      6. Інститут соціогуманітарної політики "Проактивне викладання освітнього процесу", 30 год., сертифікат №0017-22, від 07.10.2022 р.
      7. Національна комісія зі стандартів державної мови "Про рівень володіння державною мовою другого ступеня", 30 год., сертифікатУМД №00148974, від 29.11.2022.
      8. Prometheus "Медіаграмотність для освітян", 60 год., сертифікат від 13.01.2022.
      9.  Prometheus  "Критичне мислення для освітян", 30 год, сертифікат від 13.01.2022.
      10.  Prometheus  "Освітні інструменти критичного мислення", 30 год, сертифікат від 13.01.2022.
      11. Prometheus "Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях", 30 год., сертифікат від 04.01.2023.
      12. Prometheus "Навчаймось вчитися: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів", 30 год., сертифікат від 10.01.2023.
      13. ГО Інститут соціогумонітарної політики "Цифрові інструменти та бази даних: від теорії до практики", 30 год., сертифікат №03/017 від 11.01-15.01.2025.

      Нагороди

      Грамота Верховної Ради України, від 04.12.2018 року.

       

      Обов’язки (напрями діяльності)

      Відповідальний по кафедрі за супроводження АСУ та перевірку робіт здобувачів вищої освіти у системі Unicheck (антиплагіат).

       

      Контакти

      Кабінет В 233

      Електронна пошта: dmutrostan@gmail.com 

      Тел. (097) 223-47-50; (050) 748-04-11.

      Олександр Товкач
      Олександр Товкач

      Кафедри факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

      • Кафедра менеджменту та публічного управління
      • Кафедра соціальних комунікацій, словесності та культури
      • Кафедра іноземних мов
      • Кафедра психології, педагогіки та суспільних дисциплін
      • Кафедра технологій оздоровлення та фізкультурно-спортивної реабілітації
      • Навчальна лабораторія «Тренінговий центр «Human resources (consulting)»
      • Навчальна лабораторія фізичної реабілітації та ерготерапії
      • Центр студентського спорту
      Контакти
      +38 (044) 4929155
      35.01@dpu.edu.ua
      Корпус C

      Спеціальності факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

      Бакалавр:

      • 061 «Журналістика»
      • 053 «Психологія»
      • 035 «Філологія»
      • 017 «Фізична культура і спорт»
      • 073 «Менеджмент»

      Магістр:

      • 061 «Журналістика»
      • 053 «Психологія»
      • 291 «Міжнародні відносини»
      • 017 «Фізична культура і спорт»
      • 073 «Менеджмент»
      • 281 «Публічне управління та адміністрування» .

      Доктор філософії:

      • 281 «Публічне управління та адміністрування».

      Новини факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації

      Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
      Науково-методичний семінар в рамках виконання науково-дослідної теми НДР (ДіР) «Становлення України як суб’єкта міжнародних відносин в умовах глобальних викликів»
      З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
      З нагоди святкування Тижня науки відбулось засідання студентського наукового товариства факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
      Запрошуємо на науково-методичний семінар
      Запрошуємо на науково-методичний семінар
      Запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового товариства Факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
      Запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового товариства Факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації
      Не пропустіть можливість отримати цінні знання та навички від експерта!
      Не пропустіть можливість отримати цінні знання та навички від експерта!
      Науковий семінар: «Грантовий менеджмент. Отримання гранту для проєкту»
      Науковий семінар: «Грантовий менеджмент. Отримання гранту для проєкту»
      Відбувся науковий семінар на тему «Про теорію і практику за 40 хвилин: досвід реалізації грантових проєктів»
      Відбувся науковий семінар на тему «Про теорію і практику за 40 хвилин: досвід реалізації грантових проєктів»
      Запрошуємо на науковий семінар
      Запрошуємо на науковий семінар
      Науковий  семінар «Грантова діяльність у закладах вищої освіти»
      Науковий  семінар «Грантова діяльність у закладах вищої освіти»
      Запрошуємо на науковий семінар
      Запрошуємо на науковий семінар
      Відбувся науковий семінар «Принципи подання успішних грантових заявок до міжнародних донорських організацій»
      Відбувся науковий семінар «Принципи подання успішних грантових заявок до міжнародних донорських організацій»
      Запрошуємо на науковий семінар
      Запрошуємо на науковий семінар
      Єднаймося заради Перемоги України!
      Єднаймося заради Перемоги України!
      Запрошуємо відвідати гостьову лекцію на тему
      Запрошуємо відвідати гостьову лекцію на тему "Preparing for and Taking an IELTS test"
      Запрошуємо взяти участь у  Всеукраїнській студентській науково-практичній Інтернет-конференції   «Україна та світ: інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку в умовах системних реформ»
      Запрошуємо взяти участь у  Всеукраїнській студентській науково-практичній Інтернет-конференції   «Україна та світ: інформаційні та гуманітарні проблеми розвитку в умовах системних реформ»
      "Посади дерево - вирости мир" саме під таким гаслом пройшов Ecolympic на Київщині за участі студентів Державного Податкового університету
      Першого березня відбулася зустріч викладачів і студентів факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації з мером міста Ірпінь О.Г. Маркушиним
      Першого березня відбулася зустріч викладачів і студентів факультету соціально-гуманітарних технологій, спорту та реабілітації з мером міста Ірпінь О.Г. Маркушиним
      Відбулася Міжнародна науково-практична конференція з української мови
      Відбулася Міжнародна науково-практична конференція з української мови
      Відбувся 5-денний інтенсив Літньої школи з іноземних мов «Enjoy studying!»
      Відбувся 5-денний інтенсив Літньої школи з іноземних мов «Enjoy studying!»
      Науковий семінар «Сучасні креативні технології навчання іноземних мов: вимоги сьогодення»
      Науковий семінар «Сучасні креативні технології навчання іноземних мов: вимоги сьогодення»
      Проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції іноземними мовами «ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ, УКРАЇНИ 2023: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»
      Проведення Всеукраїнської студентської науково-практичної Інтернет-конференції іноземними мовами «ЦИФРОВІ ТРАНСФОРМАЦІЇ, УКРАЇНИ 2023: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ»
      Відбулась міжнародна гостьова лекція Інни Геншоу, PhD дослідника Центру сучасної та цифрової історії Люксембургу
      Відбулась міжнародна гостьова лекція Інни Геншоу, PhD дослідника Центру сучасної та цифрової історії Люксембургу
      Студенти-філологи ДПУ та їх викладачі взяли участь у англомовному воркшопі Центру перекладознавства Віденського університету
      Студенти-філологи ДПУ та їх викладачі взяли участь у англомовному воркшопі Центру перекладознавства Віденського університету

       Всі новини факультету 

      ІНФОРМАЦІЯ ПРО
       
       
       
       
      • НОВИНИ
      • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
      • БАКАЛАВР
      • МАГІСТР
      • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
      • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
      • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
      • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
      • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
      • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
      • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
      • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
      • СКРИНЬКА ДОВІРИ
      НАША АДРЕСА
       
       
       
       
      вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
      Київська область


      (044) 363 27 11 Приймальня ректора
      +38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
      11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
      НАШІ РЕСУРСИ
       
       
       
       
       
       
       
       
      КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
       
       
       
       
      • КОНТАКТИ ДПУ
      • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
      • MOODLE