12.11.2025 р. здобувачі вищої освіти першого (бакалаврського) рівня факультету податковох справи, обліку та аудиту, що навчаються на ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» прийняли участь у вебінарі «Основи медіапланування на прикладі реальної стратегії». Андрій Гуральчук, директор з досліджень та розвитку нового бізнесу в Media Systems, практик з досвідом у маркетингу з 2005 року – презентував власне баченням, як створюються дієві медіаплани, що працюють у реальному бізнес-середовищі. Захід організовано ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

Здобувачі мали можливість переконатися, що у сучасному світі інформаційного перенасичення ефективна медійна стратегія – це не просто план розміщень, а конкурентна перевага. На вебінарі вони мали можливість заглянути за лаштунки реальної стратегії однієї з провідних українських медіаагенцій – Media Systems, що понад 20 років працює на ринку рекламних послуг. Розглянуто наступні питання: з чого починається розробка стратегічного медіаплану, які основні елементи формують ефективну стратегію, як адаптувати підхід під конкретну категорію або бізнес-задачу, як виглядає робоча ринкова пропозиція – з прикладом медійної стратегії, які інструменти, метрики та підходи сьогодні застосовують в агентстві.

Дякуємо Ірині Лилик, президенту ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за запрошення на вебінар і можливість долучитися до практичних кейсів, які регулярно організовуються ГО.

Детально ознайомитися з повною інформацією можна за посиланням.