Сьогодні ми раді поділитися неймовірною новиною! Вперше в історії Державного податкового університету здобувачі освіти факультету податкової справи, обліку та аудиту, спеціальності D 5 Маркетинг, взяли участь та вийшли у фінал Всеукраїнського соціального проєкту «Scholarship в Україні» конкурсу «Мотивація нескорених 4.0: осмислений маркетинг» (липень 2025р). Це унікальний конкурс, що підтримує молодих фахівців в умовах воєнного стану, даючи їм змогу проявити себе на всеукраїнському рівні. Тема цьогорічної роботи: «Креативність vs. аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу?»

Наш фіналіст, Бучко Станіслав, студент групи МББ 24.1 ОПП «Маркетинг та бізнес-аналітика» блискуче захистив роботу, яка демонструє його аналітичне та креативне мислення, вміння критично мислити та знаходити нестандартні рішення. Це не лише можливість позмагатися за цінні призи, а й шанс заявити про себе та свій заклад на всю Україну!

Ми щиро дякуємо науковим керівникам, які допомагали Станіславу та іншим учасникам на цьому шляху:

  • Паянок Тетяні Миколаївні, завідувачу кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.
  • Скорик Марині Олегівні, доценту кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

Це досягнення – підтвердження високого рівня підготовки наших студентів та їхньої наполегливості. Вітаємо Станіслава та бажаємо йому подальших успіхів!

Детально за посиланням.