Обов'язки і відповідальність:

  • Участь у завданнях з аудиту на етапі планування, виконання та завершення аудиту.
  • Аналіз облікових та операційних політик і систем внутрішнього контролю та проведення аудиторських тестів.
  • Взаємодія зі старшими колегами для обговорення питань виїзного аудиту.
  • Використання та популяризація ІТ-рішень для прискорення проведення аудиту та спрощення аудиторських процедур.
  • Застосування своїх комунікаційних навичок, навичок ведення переговорів та переконання співрозмовника заради змін на краще.

 

Знання, навички та досвід: 

  • Не менше 2-х років досвіду роботи на відповідній посаді у міжнародній або українській фірмі, яка надає професійні послуги. 
  • Знання принципів бухгалтерського обліку та досвід роботи за Міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ) принаймні в окремих областях/типах операцій. 
  • Позитивне мислення та бажання робити неможливе можливим, прагнення в усьому досягати максимально можливих результатів та інвестувати у власний розвиток.
  • Навички роботі у команді, повага до задач команди та командного духу.
  • Володіння англійською мовою (мінімум середній рівень).
  • Професійна кваліфікація розглядається як перевага (отримана чи на етапі отримання – ACCA, CPA, CIMA, CFA, DipIFR, CIA або будь-яка інша відповідна кваліфікація у сфері аудиту).

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування, конкурентоспроможну заробітну плату та грошові премії за відмінні результати роботи.
  • Виняткові можливості для професійного та особистого розвитку - АССА, численні внутрішні та зовнішні тренінги, безкоштовні заняття з англійської мови в офісі.
  • Кар'єрне зростання - можливість кар'єрного росту від інтерна до партнера
  • Високопрофесійна, завзята та дружня команда.
  • Цікаві та амбітні завдання.
  • Медичне страхування, корпоративний психолог.

 

 

Заробітна плата: Конкурентоспроможна заробітна плата