Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

провідний фахівець, Судак Діана Леонідівна

sudak

Судак Діана Леонідівна

Посада:

Провідний фахівець

ПІБ українською:

Судак Діана Леонідівна

ПІБ (англійською):

Sudak Diana

Освіта

  • 2001 році закінчила Академію державної податкової служби України, отримала диплом з відзнакою за спеціальністю «Облік і аудит» кваліфікація «Економіст»;
  • 2005 році закінчила  Національну     академію ДПС України за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію «Юрист»

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  1. Теоретично-практичний курс по роботі з комп’ютерною програмою «M.E.Doc» та отримала сертифікат №УГІ 034 від 18.02.2021р.
  2. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Сертифікат Prometheus, 60 год., 2 кредити ЄКТС выд 27.09.2021 р.
  3. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах». Сертифікат Prometheus, 4,5 год. від 22.02.2022 р.
  4. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях». Сертифікат Prometheus, 30 год., 1 кредит ЄКТС від 11.2022 р.
  5. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «ІТ-продукт з нуля: з чого розпочати та як розвивати». Сертифікат Prometheus, 4 год. від 3.2023 р.
  6. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості».Сертифікат Prometheus, 15 год. від 21.03.2023 р.
  7. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». Сертифікат Prometheus, 80 год., 2,6 кредити ЄКТС від 21.03.2023 р.
  8. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Освітні інструменти критичного мислення». Сертифікат Prometheus, 60 год., 2 кредити ЄКТС від 22.03.2023 р.
  9. Національна комісія зі стандартів державної мови, Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою. Сертифікат серія УМД № 00173899 від 03.05.2023р.
  10. Дебет Плюс, Курс підвищення кваліфікації Автоматизоване комплексне ведення бухгалтерського та фінансового обліку в програмному середовищі «ДЕБЕТ ПЛЮС v 12». Сертифікат №436/23, 180 год., 6 кредитів ЄКТС. Період з 04.10.2023- 12.12.2023р.
  11. Онлайн-курс Prometheus, Курс підвищення кваліфікації «Фінансова грамотність для освітян». Сертифікат Prometheus, 30 год., 1 кредит ЄКТС від 19.01.2024 р.

Нагороди

  • У 2017 році була нагороджена подякою за добросовісну та сумлінну працю, високу професійну майстерність, значний особистий внесок у розвиток УДФСУ та з нагоди Дня працівника освіти.
  • У 2018 році була нагороджена подякою як  кращий куратор груп ОБ-15-1, ОБКі-15-2 ННІ ОАА та за добросовісну і сумлінну працю, високу професійну майстерність у вихованні студентів.
  • У 2019 році була нагороджена грамотою за добросовісну та сумлінну працю, високу професійну майстерність, значний особистий внесок у розвиток Університету та з нагоди 98-річчя Університету.
  • У 2021 році була нагороджена грамотою за багаторічну сумлінну та віддану працю на освітній ниві, справедливість до кожного студента та з нагоди 25-річного ювілею з дня заснування Навчально-наукового інституту обліку, аналізу та аудиту, 100-річного ювілею Університету ДФС України як Закладу вищої освіти.
  • Відповідно до рішення Вченої ради Університету від 26.08.2021 року, за багаторічну сумлінну працю, значний особистий внесок у розвиток методичної бази та інформаційних комп’ютерних технологій кафедри бухгалтерського обліку Університету ДФС України, високий професіоналізм та добросовісне виконання своїх службових обов’язків, була внесення до кандидатур з числа працівників та випускників Університету до Золотої книги пошани Університету.

Обов’язки (напрями діяльності):

  • відповідальна за програму антиплагіат,
  • відповідальна за навчальну, виробничу та переддипломну практику,
  • секретар засідань кафедри,
  • секретар ЕК для проведення атестації здобувачів вищої освіти, які здобувають освітній рівень бакалавра, магістра, доктора філософії.
  • Відповідальна за систему АСУ.

Контакти:

237 кабінет, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. електронна пошта, 12-45

State Tax University
State Tax University

Кафедри ННІ економічної безпеки та митної справи

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
  • Кафедра адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Кафедра правоохоронної діяльності
  • Кафедра митної справи та товарознавства
  • Навчальна лабораторія фінансових розслідувань
  • Навчальна лабораторія митного контролю та безпеки, товарознавчої експертизи

До факультету

Новини cтудентського наукового гуртка «Патріот»

7 травня науковий гурток «Патріот» взяв активну участь у круглому столі ННІ ЕБМС ДПУ
7 травня науковий гурток «Патріот» взяв активну участь у круглому столі ННІ ЕБМС ДПУ
6 травня 2025 року учасники наукового гуртка «Патріот» вибороли 1 місце у двох категоріях на чемпіонаті з перетягувань канату 
6 травня 2025 року учасники наукового гуртка «Патріот» вибороли 1 місце у двох категоріях на чемпіонаті з перетягувань канату 
23 квітня 2025 року в науковому гуртку «Патріот» відбулися чергові збори
23 квітня 2025 року в науковому гуртку «Патріот» відбулися чергові збори
21 березня 2025 року відбулися збори наукового гуртка «Патріот»
21 березня 2025 року відбулися збори наукового гуртка «Патріот»
18 березня 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником зустрічі з бійцями обʼєднаної штурмової бригади Національної поліції «Лють»
18 березня 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником зустрічі з бійцями обʼєднаної штурмової бригади Національної поліції «Лють»
Учасники наукового гуртка «Патріот» пройшли курс: «Інженер БПЛА. Базовий курс»
Учасники наукового гуртка «Патріот» пройшли курс: «Інженер БПЛА. Базовий курс»
4 березня 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником міжнародної гостьової лекції на тему: «Роль цифрових технологій і штучного інтелекту під час досудового розслідування в умовах воєнного стану»
4 березня 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником міжнародної гостьової лекції на тему: «Роль цифрових технологій і штучного інтелекту під час досудового розслідування в умовах воєнного стану»
19 лютого 2025 року науковий гурток «Патріот» спільно з кафедрою правоохоронної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи провели студентську інтернет-конференцію
19 лютого 2025 року науковий гурток «Патріот» спільно з кафедрою правоохоронної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи провели студентську інтернет-конференцію
5 лютого 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником гостьової лекції лайф-коуча на тему: «Тайм-менеджмент в діяльності правоохоронних органів» від мотиваційного спікера Ольги Мартиненко
5 лютого 2025 року науковий гурток «Патріот» був учасником гостьової лекції лайф-коуча на тему: «Тайм-менеджмент в діяльності правоохоронних органів» від мотиваційного спікера Ольги Мартиненко
04.02.2025 відбулися збори наукового гуртка в новому році
04.02.2025 відбулися збори наукового гуртка в новому році
22.11.2024 року науковий гурток «Патріот» був учасником XV Міжнародної науково-практичної конференції з актуальних питань трансформації фіскальної політики в умовах євроінтеграційних процесів
22.11.2024 року науковий гурток «Патріот» був учасником XV Міжнародної науково-практичної конференції з актуальних питань трансформації фіскальної політики в умовах євроінтеграційних процесів
13.11.2024 року відбулися збори наукового гуртка «Патріот»
13.11.2024 року відбулися збори наукового гуртка «Патріот»

 Всі новини студентського наукового гуртка «Патріот»  

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE