Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент Редич Олександр Володимирович

redich

Посада
доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем
ПІБ українською
Редич Олександр Володимирович
ПІБ (англійською)
Oleksandr Redych
Науковий ступінь
кандидат економічних наук
Вчене звання
доцент

Профілі в наукових базах даних

ORCID:    https://orcid.org/0000-0002-6183-5517  

Web of Science ResearcherID: ID: F-9723-2016: https://www.webofscience.com/wos/author/record/1206353   

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=58996478000 

Google Scholar:  https://scholar.google.com.ua/citations?user=O3F14jIAAAAJ&hl=uk 

  

Сфера (коло) наукових інтересів

Технології штучного інтелекту;  Технології машинного навчання; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; WEB3; IоТ; BigData.

 

Освіта
1981 р. Київський політехнічний інститут, спеціальність «Інформаційно-вимірювальна техніка»;
1998 р. Київський національний економічний університет,  Спеціальність – «Фінанси та кредит»;
У 2003 р. в спеціалізованій Вченій раді Київського національного економічного університету захистив кандидатську дисертацію на тему ««Моделювання та комп’ютеризовані засоби підтримки прийняття рішень при адмініструванні податків»;».
У 2005 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем.

 

Науково-педагогічна діяльність

1987 -1997 викладач, завідувач відділенням верстатів з числовим програмним управлінням, Ірпінський індустріальний коледж;

1997-2003 начальник відділу комп’ютеризації Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2003 - 2005 завідувач кафедри інформаційних технологій в оподаткуванні Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів для ДПС України, Академія ДПС України;

2005 - 2016 доцент кафедри державного управління  Інституту післядипломної освіти, Національний університет ДПС України;

2016 - 2018 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2018-2019 завідувач кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України;

2019 - 2021 доцент кафедри інтелектуальних управляючих та обчислювальних систем Навчально-наукового інституту інформаційних технологій, Університет ДФС України; 

2021- по теперішній час - доцент кафедри комп'ютерних та інформаційних технологій і систем, Державний податковий університет.

 Суспільно-громадська діяльність.

Член профкому Державного податкового університету.  Голова профгрупи факультету фінансів та цифрових технологій ; Член Вченої ради факультету фінансів та цифрових технологій ;  2010-2011 рр. консультант Департаменту розвитку та модернізації державної податкової служби України. У 1999 р. присвоєно спеціальне звання радник податкової служби 2-го рангу.

Основні   опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

    • Oleksandr Redych and Ruslan Boichuk. (2024) Comparative Analysis of Holt-Winters Algorithms on the Oracle Machine Learning Platform // Proceedings of International Conference on Applied Innovation in IT. Volume 12, Issue 1, pp. 71-77. (https://doi.org/10.25673/115644; PPN 1884680062) (SCOPUS)
    • Редич О. В. Зрілість відкритих даних України, країн вишеградської четвірки та країн кандидатів у члени ЄС. Порівняльний аналіз і перспективи // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2023. - №5. https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-5-8907 
    • Ржавська А.В, Редич О.В. Огляд систем підтримки процесів спеціального зв’язку та захисту інформації//Наука онлайн: Міжнародний електронний науковий журнал - 2021. - №11. –  https://nauka-online.com/ua/publications/informatsionnye-tehnologii/2021/11/31-2/ 
    • Редич.О.В. Імітаційне моделювання впливу податкового тиску на діяльність новостворених малих підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» // № 8 (88), 2 т., 2020.  – С.48-50.  https://doi.org/10.25313/2520-2057-2020-8-6057
    • Oleksandr Redych. (2019) Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/ 30.04.2019/6454 . С.32-40.
    • Редич О.В. Управління податковим відомством на основі ключових показників ефективності // УДФСУ. Економічний вісник. Серія: Фінанси, облік, оподаткування. Випуск №2, 2018. – С.169-177.  DOI: https://doi.org/10.33244/2617-5932.2.2018.169-177 http://ojs.nusta.edu.ua/index.php/ojs1/article/view/88

Монографії

Теоретико-методологічні основи комп'ютерних баз знань в економіці [Текст] : монографія / [Ріппа С. П., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та ін.]; за заг. ред. С. П. Ріппи ; - Ірпінь : УДФСУ, 2021. - 170 с.  ISBN 978-966-337-620-2.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Oleksandr Redych. (2019) . Decision-Making in the Management of the Tax Authorities on the Basis of Integrated Performance Indicators. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 3(23). doi: 10.31435/rsglobal_ijite/30042019/6454. С.32-40.  https://publons.com/publon/20206987/  Numer KRS: 0000672864; REGON: 367026200; NIP: 5213776394 Warsaw, Poland .

Навчально-методичні посібники

  • Редич О.В. Інформаційно-аналітичні технології в оподаткуванні. Навчальний посібник / О.В. Редич. –Ірпінь: Університет ДФС України,– 2019. – 438 с.  (Серія «податкова та митна справа в Україні, т.127) Друкованих аркушів 25,3. 
  • Мова SQL. Формування запитів до баз даних ORACLE: навчально-методичний посібник / колектив авторів; за заг. ред. О.В. Редича. – Ірпінь: Видавництво НУДПСУ, 2013. – 124 с. 
  • Модернізація державної податкової служби України: Навчально-методичний посібник для слухачів дистанційного курсу. Видання дев’яте, виправлене і доповнене / Накай А.І., Редич О.В., Погорєловська І.Д. та ін.  За заг.ред. В.Л. Журавського. – Ірпінь, Вид-во НУ ДПСУ, 2013. – 197 с. Авторські 1,5 др. арк.
  • Накай А.І. Реформування податкової системи в умовах впровадження Податкового кодексу України. / Накай А.І., Журавський В.Л., Касьяненко М.М., Погорєловська І.Д., Редич О.В. та інш. (2012, версія 2) Електронний навчальний посібник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tc.nusta.com.ua/dkpku/index.htm. Авторські 2 др. арк. (Гриф. МОН).
  • Інформаційні технології у адмініструванні податку на додану вартість. Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Мельник П.В. Редич О.В., Ріппа С.П, та інш.. − Ірпінь: Національна академія ДПС України, 2004. − 342 с. Авторських 7 др. арк.

За період наукової роботи опубліковано 91 публікація, з них  81 наукового характеру (1 монографія, _17 підручників та навчальних посібників), _18  статей у фахових виданнях, 44 тези конференцій, 1 науковий звіт як консультанта ДПС України ) та 10 навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни

Великі дані і машинне навчання; Штучні нейронні мережі в аналізі економічних даних; Інформаційно-аналітичні технології фінансових установ; Теорія прийняття рішень; Комп'ютерні мережі; Мультисервісні технології інформаційних систем;  Організація баз даних та знань.

Участь у міжнародних проектах.

З 2007 року впровадження у навчальний процес Міжнародної освітньої програми Cisco Academy;

З 2017 впровадження у навчальний процес Міжнародної програми освітнього партнерства Oracle Academy;

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

2024. Сертифікат за результатами міжнародного стажування (підвищення кваліфікації) в Балтійській міжнародній академії (Латвії, м. Рига) з 15.07.2024 по 28.08.2024 р., 180 год.;

2021. Сертифікат про проходження курсу Prometeus   «Машинне навчання», 4 тижні, 32 год.;

2020. Сертифікат Міністерства цифрової трансформації  про проходження інтенсиву «Відкриті дані», 8 год.; 

2020. Сертифікат інструктора курcів Oracle Academy  “Java Progamming”, 30 год.;

2020. Сертифікат Oracle Academy  «Основи Linux», 8 год.;

2020 .Сертифікат інструктора курсів Cisco Academy «BigData@Analitics», 70 год.;

2019. Сертифікат про завершення інструкторських курсів Oracle Academy «Database Design and Programming with SQL», 60 год.;

2019. Центр  підготовки інструкторів академій Cisco при  ТНТУ (Тернопіль). Сертифікат інструктора Cisco Netwoking Academy Cybersecurity Operations» («Аналітик кібербезпеки»), 70 год.;

2019. Тернопільський Національний технічний університет  ім. Пулюя. Свідоцтво про підвищення кваліфікації державного зразка  СПК 001667. Курс «Аналітик кібербезпеки», 108 год.

Нагороди

2022. Почесна грамота Державного податкового університету; 2021. «Почесний працівник ДФСУ»; 
2020. «Знак пошани»  Всеукраїнська професійна спілка працівників органів державної податкової служби;
2019. Відзнака від керівництва  CISCO  за  успішне впровадження курсів освітньої програми Cisco Networking Academy у навчальний процес;
2018. Грамота виконавчого комітету Ірпінської міської ради;
2009, 2010, 2013 почесні грамоти НУДПСУ;
2016, 2017, 2018, почесні грамоти ДФСУ;
2008. Почесна грамота ДПА України;2004. Нагрудний знак “Почесний працівник податкової служби України”;
2003. Орден “За трудові досягнення  IV ступеня” (ДПА України та Міжнародна рейтингової академії “Золота фортуна”);
2002. Срібна медаль “5-років державної податкової адміністрації України” (ДПА України та Міжнародна рейтингова академія “Золота фортуна”);

Обов’язки (напрями діяльності):

Керівник, акредитований інструктор Академії Сisco при Державному податковому університеті, з 2007 року;

Акредитований інструктор Oracle Academy, з 2017 року.

Контакти: кабінет 203, електронна пошта redich2@gmail.com

 
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE