Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, доцент кафедри Пілевич Дмитро Станіславович

Пілевич Дмитро Станіславович

Посада: доцент кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Пілевич Дмитро Станіславович

ПІБ (англійською): Pilevych Dmytro

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

 

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS Author ID: 57215582713.

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9442-0262

Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=Xkc5y6AAAAAJ&view_op=list_works&gmla=AJsN-F4fouThjMehLLpZf-U8JRY4whbecPVCrMNNrYo1slMulPYSXKA 

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Бухгалтерський облік, інформаційні системи і технології в обліку та оподаткуванні, бізнес-аналітика в системі управління суб’єктів господарювання.

 

Освіта

1996 р. – Український фінансово-економічний інститут, спеціальність «Обробка матеріалів на верстатах і автоматичних лініях», кваліфікація – молодший спеціаліст-технолог з базовою вищою освітою. 2001 р. – Академія державної податкової служби України, спеціальність «Облік і аудит».
У 2013 р. в спеціалізованій Вченій раді Чернігівського державного інституту економіки і управління захистив кандидатську дисертацію на тему «Механізм формування комплементарної інвестиційної політики України». 30.06.2015 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України Пілевичу Дмитру Станіславовичу присвоєно вчене звання доцента кафедри бухгалтерського обліку.

Науково-педагогічна діяльність

 2003-2006 рр. – асистент кафедри бухгалтерського обліку Національної академії ДПС України;

 2006-2015 рр. – старший викладач кафедри бухгалтерського обліку Університету ДФС України;

 2015-2017 рр. – доцент кафедри обліково-аналітичних баз знань Університету ДФС України;

 2017-2021 рр. – доцент кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики Університету ДФС України;

 2021 р. - по теперішній час – доцент кафедри облікових технологій і бізнес-аналітики Державного податкового університету.

 

Суспільно-громадська діяльність

2015-2018 рр. виконував обов’язки заступника завідувача кафедри. З 2015 та по нинішній час профорг кафедри, агітатор з профорієнтаційної роботи та куратор студентських груп.

 

Основні опубліковані праці

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Пілевич Д. С. Теоретико-прикладні засади використання blockchain-технології в бухгалтерському обліку. Проблеми економіки. 2020. № 1 (43), С. 267-274.
  2. Пілевич Д.С. Трансформація системи бухгалтерського обліку в умовах розвитку цифрових технологій. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2020. № 3 (23). С. 149-157.
  3. Пілевич Д.С. Державна підтримка розвитку малого бізнесу в Україні. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. № 3 (27). С. 110-122.

Монографії

  1. Фінансове забезпечення розвитку суб’єктів підприємництва реального сектору економіки: колективна монографія / за заг. ред. В.П. Ільчука. Чернігів: ЧНТУ, 2017. с.272
  2. Problems of the formation and development of knowledge economy and information society: [Monograph] / In 2 books. Book 2. Social-humanities and philosophical bases of knowledge economy and information society. 140 p.

 Статті у зарубіжних виданнях:

  1. Pilevych D. Information systems and technologies in accounting and taxation as a means of integration into the digital economy / Pilevych D., Izmailov Y., Shevtsiv L., Petlenko Y., Driha O., Lagun A. International Journal of Management. Volume 11, Issue 2. pp. 123-132. Scopus

 

За період наукової роботи опубліковано 63 публікацій, з них: 46 наукового (3_ монографії, _22_ статті у фахових виданнях, 21 тез конференцій) та 17 навчально-методичного характеру.

 

Викладає дисципліни:

навчальний практикум з бізнес-аналітики та інформаційних ресурсів обліку; система національних рахунків; системи електронної звітності; інформаційні системи і технології в обліку і оподаткуванні; обґрунтування господарських рішень і оцінювання ризиків; управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні; статистика.

 

Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення кваліфікації):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год.  сертифікат від 15.08.2021.

Інші:

  1. Комплексна система автоматизаціїї підприємства " IS-pro", 30 год., сертифікат №150365 від 22.08.2019.
  2. Комп'ютерна академія "Шаг" "Бізнес-аналітика в ІТ", 86 год., сертифікат №KVY-008246 від 13.12.2021.
  3. ГО "ЕдКемп України" "Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості", 15 год., сертифікат від 30.12.2021.
  4. Національний університет "Києво-могилянська академія" "Наукова комунікація в цифрову епоху", 90 год., сертифікат від 02.12.2021.
  5. Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО "Університет менеджменту освіти" та ін. "Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах коєнного стану", 6 год, сертифікат від 19.05.2022.
  6. Інститут соціогуманітарної політики "Проактивне викладання освітнього процесу", 30 год., сертифікат №0017-22, від 07.10.2022 р.
  7. Національна комісія зі стандартів державної мови "Про рівень володіння державною мовою другого ступеня", 30 год., сертифікатУМД №00148974, від 29.11.2022.
  8. Prometheus "Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях", 30 год., сертифікат від 04.01.2023.
  9. Prometheus "Навчаймось вчитися: Потужні розумові інструменти для опанування складних предметів", 30 год., сертифікат від 10.01.2023.

Нагороди

Грамота Верховної Ради України, від 04.12.2018 року.

 

Обов’язки (напрями діяльності)

Відповідальний по кафедрі за супроводження АСУ та перевірку робіт здобувачів вищої освіти у системі Unicheck (антиплагіат).

 

Контакти

Кабінет В 233

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Тел. (097) 223-47-50; (050) 748-04-11.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE