Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, завідувач кафедри Паянок Тетяна Миколаївна

Паянок Тетяна Миколаївна 

Посада:  завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Паянок Тетяна Миколаївна

ПІБ (англійською): Paianok Tatiana

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

 

Профілі в наукових базах даних

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7763-1159

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57249454700

WEBOFSCIENCE: https://www.webofscience.com/wos/author/record/2208362

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=B9f_UfEAAAAJ&view_op=list_works

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Статистичний аналіз соціально-економічних процесів, моделювання податкових надходжень, прогнозування макроекономічних показників.

 

Освіта

У 2006 р. закінчила Національний університет ДПС України за спеціальністю «Облік  і аудит». У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію за темою «Ефективність податку на додану вартість та напрями його реформування в Україні», за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит».  Доцент кафедри статистики та математичних методів в економіці за рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України від 17.01.2014 р.

 

Науково-педагогічна діяльність

В Університеті працює з 2006 по 2012 рр. спочатку на посаді фахівця, наукового та старшого наукового співробітника Науково-дослідного центру з проблем оподаткування. З 2012 по 2014 р. виконувала обов’язки заступника завідувача кафедри, а з 2014 по 2018 рр. – завідувач кафедри статистики та математичних методів в економіці. З 2020 р. – завідувач кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики. З 2021 р. – завідувача кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики. З 2025 р. - завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

 

Суспільно-громадська діяльність

Є членом:

- МГО «Ради незалежних бухгалтерів та аудиторів», м. Київ з 30.07.2018 р.

- Вченої ради факультету податкової справи, обліку та аудиту з 2014 р.,

- науково-методичної ради з 2014 р.,

- державної екзаменаційної комісії з 2014 р.

 

Основні опубліковані праці

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Паянок Т.М., Задорожня Т.М. Економіко-математичні методи в прогнозуванні, на прикладі будівельної галузі України. Глобальні та національні проблеми економіки Випуск 22 квітень 2018 р.URL: http://global-national.in.ua/issue-22-2018.
  2. Лаговський В.В., Паянок Т.М. Моделювання динаміки розвитку будівельної галузі України. Глобальні та національні проблеми економіки. Вип. 23. Червень 2018 р. URL: http://global-national.in.ua/issue-23-2018.
  3. Паянок Т.М. Система внутрішнього контролю дебіторської заборгованості: напрямки вдосконалення діяльності. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2019 р. № 1 (42). URL: http://pbo.ztu.edu.ua/issue/view/10084. (Index Copernicus, Google Scholar,  DOAJ , WorldCat, BASE, Ulrich's Periodical Directory, RePec.).
  4. Паянок Т.М. Оцінка та прогноз фінансових результатів підприємства. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління, том 30 (69). N 2. 2019. С. 243-249 (Index Copernicus Internatio).
  5. Паянок Т.М., Каменчук М.П. Обліково-аналітичні методи в аналізі діяльності банку. Облік і фінанси, 2019. № 4 (86). С. 78-87. URL: http://www.afj.org.ua/ua/journals/
  6. Паянок Т.М, Важалюк Ю.О., Кластерний аналіз трудового потенціалу України. Економіка та держава, 2019. № 12. С 109-114. URL: http://www.economy.in.ua/?op=1&z=4472&i=19
  7. Паянок Т.М., Литвиненко О.А. Аналіз впливу політичної кризи на рівень життя населення України Східна Європа: економіка, бізнес та управління: електронне наукового фахове видання, 2019. № 6 (23). С. 747-755. URL: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/23_2019/112.pdf.
  8. Паянок Т.М., Кричфалушій А.І. Аналіз впливу політичної кризи на хлібопекарське виробництво України. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2020. Вип. 5. С. 139-147. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/328113915.pdf.  
  9. Паянок Т. М., Савченко А. М., Морозюк А. М. Загальна оцінка фінансового стану підприємства: теоретичні та практичні підходи. Економіка та держава. 2020. № 12. С. 88–94 URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2020.pdf.
  10. Параниця Н.В., Паянок Т.М., Савченко А.М., Кравчук А.О. Використання когнітивного моделювання в професії маркетолога. Наукові перспективи. 2024. № 10 (52). С.669-679. http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/15980.
  11. Яцев Д.О., Паянок Т.М., Корнійчук В.О. Обліково-аналітичне забезпечення розрахунків з покупцями та замовника. Управління змінами та інновації. 2024. №12. С. 84-89. https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/172/165

Монографії

  1. Паянок Т.М., Лаговський В.В., Краєвський В.М. та ін. Аналітика та прогнозування соціально-економічних процесів і податкових надходжень: монографія. К.: ЦП «Компринт», 2019. 426 с. (26,8 д.арк. /7,8 др арк.).
  2. Інформаційні системи і технології управління соціально-економічними процесами в галузях економіки: Колективна монографія. Рига, Латвія : Baltija Publishing, 2023. 276 с. (12,55 д.а. /1 д.а) с. URl:   http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/368.

Статті в зарубіжних виданнях:

  1. Kraievskyi V.M., Tytenko L.V., Paianok T.M., Bohdan S.V., Hmyrya V.P. Accounting and analytical support for assessing the level of economic security of the enterprise. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2020, Vol. 4 (35). P. 87– URL: http://nv.knutkt.edu.ua/index.php/2306-4994/article/view/221801 Web of Science.
  2. Payanok T.M., Assessment of Factors Influencing the Volume of Personal Income Tax Revenues / Kalivoshko O., Kraievskyi V., Payanok T.M.// IEEE International Conference on Problems of Infocommunications Science and Technology, PIC S and T 2020- Proceedings 279-282 9468000 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85114413324&origin=AuthorNamesList&txGid=459b432582a1aa8da9056d8942c35652.

Навчально-методичні посібники

  1. Пашко П.В., Ушаков О.Ю., Паянок Т.М., Остапенко Я.О., Параниця Н.В. Митна статистика України: статистичний довідник; Університет державної фіскальної служби України. Ірпінь, 2017. 422 с. (22,2 д.а. / 4,4 д.а.).
  2. Паянок Т.М., Задорожня Т.М. Статистичний аналіз даних: навчальний посібник. Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2020. 312 с. (18,0 д.а. /16,0 д.а.)
  3. Краєвський В.М., Титенко Л.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні. Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. 288 с. (16,6 д.а. /3,3 д.а.)
  4. Пашко П.В., Ушаков О.Ю., Краєвський В.М., Паянок Т.М., Остапенко Я.О., Параниця Н.В., Богдан С.В. Митна статистика України: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (44,0 д.а. / 6,3 д.а.)
  5. Паянок Т.М., Краєвський В.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Економетрика: прикладний аспект: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (12,0 д.а. / 3,0 д.а.).
  6. Новицька Н.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Аналіз даних за допомогою R: навч. посіб. Ірпінь: Університет ДФС України, 2021. 335 с.
  7. Скрипник А.В., Галаєва Л.В., Паянок Т.М. Соціальна статистика методичні вказівки до дисципліни «Соціальна статистика». 2021. 105 c. URl: a href="http://dspace.nubip.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf">http://dspac.nubip.edu.ua:"080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf.
  8. Титенко Л.В., Богдан С.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Савченко А.М. Прикладний бізнес-аналіз та моделювання: підручник. Ірпінь: Державний податковий університет, 2023. 474 с.

За період наукової роботи опубліковано понад 120 наукових праць. З них 4 монографії в співавторстві, має понад 40 статей у фахових виданнях, близько 10 навчальних посібників. Була виконавцем 10 науково-дослідних робіт.

 Викладає дисципліни:

економіко-математичні моделі в управлінні та економіці; методи економічних та статистичних досліджень; моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні; моделі та методи прийняття рішень в аналізі і аудиті; статистика; прикладна економетрика; ЕМММ: оптимізаційні методи та моделі; ЕМММ: економетрика; математичні методи, моделі та інформаційні технології у наукових дослідженнях; ЕМММ; статистичний аналіз даних; технології збереження та обробки статистичних даних; навчальний практикум з обліково-аналітичного забезпечення управління з використанням ІТ, інформаційно-аналітичне забезпечення управління бізнесом, вступ до фаху "Маркетинг" та інші.

 Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 04.10.2021.
  2. "Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні", лекція професора Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 3 год / 0,1 ЕКТС від 10.12.2024.
  3. Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики", лекція професора Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія 3 год /0,1 ЕКТС від 12.12.2024.

Інше:

  1. Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ" свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 02070921000762-16 "Розроблення дистанційних курсів з використанням платформи Moodle", 108 год., 23.03-27.04.2016.
  2. Національний університет біоресурсів і природокористування України, сертифікат за успішне закінчення курсу: "Моделювання впливу політичних рішень на аграрний сектор за допомогою моделі часткової рівноваги  AGMEMOD", 39 год., 5.04-14.06.2017.
  3. Навчальний центр «Успіх» програма навчання: "Маркетингові дослідження з SPSS", 108 год. сертифікат № 01.05.18 від 17.03-28.04. 2018.
  4. Комплексна система автоматизації підприємства "ІS-pro", 30 год., сертифікат №150363 від 22.08.2019.
  5. Київський навчальний центр курсор: "Бази даних MS Sql Server", 40 год., сертифікат від 22 червня 2020.
  6. Онлайн-курс Prometheus "Візуалізація даних", 30 год., сертифікат від 08.03.2023.
  7. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 13.03.2023.
  8. ТОВ «M.E.DOK» програма навчання «КП M.E.DOK», 60 год. сертифікат № ДПУ_В047 від 22.09.2023.
  9. ТОВ "M.E.DOK" програмний РРО "Cashalot", 10 год, сертифікат № НУДПС/В001 від 01.12.2024.
  10. Національне агенство з питань запобігання корупції "Антикорупція та доброчесність", 9 год, сертифікат  №dd00d7e360454e1bb059017c1554de9e від 26.01.2025.

Нагороди

Має почесні грамоти, грамоти та подяки за сумлінне виконання службових обов’язків, добросовісну працю, професійну майстерність та значний особистий внесок у розвиток Університету ДФС України (2008-2020 рр.); грамоту виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2018 р.),почесну грамоту Міністерства освіти і науки України (2018 р.), пам’ятну відзнаку: почесний працівник (2021 р.).

 Обов’язки (напрями діяльності)

Завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

 Прийом відвідувачів

День тижня: понеділок-п’ятниця від 10.00 до 16.00

Спілкування в онлайновому режимі https://meet.google.com/nej-vhqg-eqr?pli=1.

 

Контакти

Кабінет: 252, 253.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE