Четверта щорічна Всеукраїнська конференція зі спортивного маркетингу SBC Summit Ukraine 2025 зібрала понад 700 учасників, серед яких — лідери бізнесу, спорту, медіа та технологічної галузі. 

Захід відвідали в.о. ректора Державного податкового університету Дмитро Серебрянський та голова асоціації випускників ДПУ Олександр Глушенко.

Учасники взяли участь у панельних дискусіях, прослухали кейс-презентації та відвідали інтерактивні зони партнерів. У фокусі обговорень — актуальні виклики та можливості спортивного маркетингу в умовах сьогодення.

На саміті виступили провідні представники спортивної, бізнесової та медійної спільнот: Матвій Бідний, Міністр молоді та спорту України; Вадим Гутцайт, президент НОК України, олімпійський чемпіон; Ольга Саладуха, президентка Федерації легкої атлетики України; Марта Костюк, тенісистка, засновниця Marta Kostyuk Foundation; Марина Авдєєва, засновниця компанії «Арсенал Страхування»; Наталія Ємченко, директорка зі зв’язків з громадськістю та комунікацій SCM; Олександр Соколовський, засновник «Текстиль-Контакт»; Борис Шестопалов, співвласник HD-group; Дар’я Білодід, бронзова призерка Олімпійських ігор; Валерія Толочина, директорка з маркетингу MEGOGO; Ігор Маринич, директор Adidas Україна.

Дискусії охопили широке коло стратегічних питань: виклики спортивного маркетингу в умовах війни, побудову партнерств між бізнесом і спортивними організаціями, впровадження технологій у спортивну індустрію та трансформацію фанатського досвіду, роль медіа та персональних брендів спортсменів, соціальну відповідальність бізнесу через підтримку ветеранів, реабілітацію через спорт та освітні проєкти, а також WIN-WIN модель співпраці між спортом і бізнесом.

Експерти наголосили на зростанні ролі медійності спортсменів, важливості формування довгострокових партнерств, що ґрунтуються на спільних цінностях, а також на об’єднавчій силі спорту в масштабах країни.

SBC Summit Ukraine 2025 продемонстрував, що український спорт сьогодні — це не лише спортивні досягнення, а й розвинена екосистема стратегій, комунікацій, брендингу та бізнесу, здатна ефективно функціонувати навіть у найскладніших умовах.​​​​​​​​​​​​​​​​