9 грудня у Державному податковому університеті відбувся День відкритих дверей для студентів коледжів у змішаному форматі. До події долучилися як учасники безпосередньо в університеті, так і 117 студентів онлайн із різних регіонів України.
У віртуальному просторі зустрілися студенти восьми коледжів, серед яких Лозівська філія Харківського автомобільно-дорожнього фахового коледжу, Київський фаховий коледж прикладних наук, Сосницький обліково-економічний фаховий коледж, Технолого-економічний фаховий коледж Білоцерківського НАУ, Вінницький технічний фаховий коледж, Ірпінський фаховий коледж НУБіП України та Житомирський агротехнічний фаховий коледж.
У конференцзалі університету участь узяли студенти Ірпінського фахового коледжу економіки та права разом із директоркою Оксаною Пілевич. Коледж працює на території ДПУ, що підсилює тривалу партнерську взаємодію між закладами.
Зустріч відкрив в. о. ректора ДПУ Дмитро Серебрянський. У своїй промові він окреслив роль сучасної освіти у формуванні професійної спроможності молоді: «Знання — це ваша конкурентна перевага. У сучасному світі виграє той, хто вміє вчитися швидко й системно», — зазначив керівник університету.
Проректори представили ключові напрями розвитку ДПУ, освітні програми, можливості академічної мобільності та партнерські ініціативи. Учасники також отримали інформацію про міжнародні стажування, корпоративні проєкти та інструменти підтримки студентів.
Представники приймальної комісії окреслили алгоритм вступу, умови участі у Національному мультипредметному тесті та перелік документів, необхідних для реєстрації.
Під час обговорення студенти ставили запитання щодо практичної підготовки, можливостей міжнародного навчання, умов вступу та варіантів фінансової підтримки.
День відкритих дверей дав студентам змогу побачити актуальні освітні пропозиції університету й отримати відповіді на питання про навчання на бакалаврських програмах. У ДПУ відзначають важливість таких форматів як для налагодження комунікації з коледжами, так і для підтримки студентської молоді, що планує продовжувати освіту у закладі вищого рівня.







