Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

На кафедрі економіки підприємства проведено вебінар-дискусію «Проблеми, які перешкоджають навчанню під час карантину»

19 травня 2020р. студенти 1 курсу спеціальності 051 «Економіка» під керівництвом к.е.н., доцента кафедри економіки підприємства Ольги Іванівни Марченко, обговорили проблеми, що з’явилися за період дистанційного навчання під час карантину, переваги та недоліки такої форми організації навчального процесу, а також його особливості для студентів 1 курсу. В ході зустрічі були запропоновані підходи до розумної організації навчального процесу для перетворення проблем на можливості. Керуємося принципом: «Знання больових точок дає можливість перетворити їх на точки зростання!»

Відкрите лекційне online-заняття кафедри економіки підприємства

18.05.2020 р. на порталі дистанційної освіти УДФСУ в системі Moodle відбулося відкрите лекційне заняття к.е.н., доцента кафедри економіки підприємства Кравченко М.А. з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини” на тему «Форми та системи оплати праці» для групи 1 курсу заочної форми навчання МЕБз 19-1с. На занятті було розглянуто такі важливі з організації оплати праці питання, як елементи тарифної системи оплати праці; класифікація форм та систем оплати праці; методика визначення розміру заробітної плати та ін. питання. На думку присутніх, заняття проведено на високому навчально-методичному рівні, тема лекції є актуальною та корисною з практичної точки зору.

На кафедрі економіки підприємства проведено Науковий сніданок-дискусію «Наука у цифровому просторі»

18 травня 2020 року о 10:00 відбувся науковий сніданок-дискусія «Наука у цифровому просторі» членів клубу «Економіст&Підприємець» в форматі онлайн-зустрічі. Організатором та модератором зустрічі виступила заст. завідуючого кафедри економіки підприємства, к.е.н., доцент Вікторія Вікторівна Гурочкіна, серед учасників дискусії на заході були присутні викладачі кафедри студенти, члени наукового клубу «Економіст&Підприємець», а також випускники магістерських програм кафедри 2019-2020 н.р. Під час зустрічі обговорили актуальні питання розвитку науки в Україні, її проблеми та подальші перспективи розвитку в умовах цифровізації. З цікавою доповіддю на зустрічі виступив студент ІІІ курсу спеціальності 051 «Економіка» Михайло Дубчак, який розповів про використання цифрових технології для власного розвитку як експерта в сфері SMM. Також, студенти поділилися власним досвідом участі у всеукраїнських наукових та міжнародних конкурсах, підготовкою та написанням наукових статей. Приємним моментом зустрічі стало привітання Громової Андріани, випускниці магістерської програми «Економіка та управління проектами в підприємницькій діяльності», з отриманням диплому ІІІ ступеня у 2 турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво». Професорсько-викладацький склад кафедри економіки підприємства на чолі з її завідувачем, д.е.н., професором Ларисою Леонідівною Лазебник, щиро дякує нашим студентам та випускникам за активну участь у заході та науковій діяльності кафедри в цілому та бажає творчих успіхів та нових наукових досягнень.

Вітаємо переможницю II туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво» серед студентів закладів вищої освіти III-IV рівнів акредитації

Вітаємо Громову Андріану, випускницю магістерської програми ‍«Економіка та управління проектами в підприємницькій діяльності» та її наукового керівника, к. е. н., доцента Ткаченка В.В., з отриманням диплому ІІІ ступеня за наукову роботу на тему «Фінансова безпека підприємства» у 2️ турі Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із спеціалізації «Підприємництво». Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт зі спеціалізації «Підприємництво» у 2019-2020 н.р. проводився на базі кафедри менеджменту і підприємництва Державного університету «Житомирська політехніка». У зв’язку із ситуацією, що склалася, підсумки Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у 2019-2020 н.р. було визначено за результатами першого етапу 2 туру Конкурсу. Більш детально з інформацією про Конкурс та його результатами можна ознайомитися за посиланням: https://news.ztu.edu.ua/…/na-bazi-kafedry-menedzhmentu-i-…/…

Онлайн-захист курсових робіт з навчальної дисципліни «Маркетинг»

На кафедрі економіки підприємства 14 травня 2020 р. відбувся онлайн-захист курсових робіт з  навчальної дисциплін «Маркетинг» студентів другого курсу спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної форми навчання. Комісія у складі викладачів кафедри економіки підприємства к.е.н., доцента Слюсарєвої Л.В., к.е.н., доцента Кравченко М.А. та к.е.н., доцента Ткаченка В.В. працювала в режимі онлайн на платформі дистанційного навчання Moodle. Студенти захищали результати проведених в курсових роботах наукових досліджень з таких актуальних тем, як формування маркетингової збутової діяльності та цінової політики підприємства; сегментування ринку; конкурентоспроможність роздрібного торговельного підприємства, контроль маркетингової діяльності підприємства та інших не менш актуальних та цікавих тем.

На кафедрі економіки підприємства відбулося відкрите лекційне онлайн-заняття

14.05.2020р. на 4 парі відбулася відкрита лекція доцента кафедри економіки підприємства, кандидата економічних наук Мельничук Ганни Сергіївни з навчальної дисципліни «Операційна діяльність підприємства та її аналіз» на тему «Методика аналізу ризиків діяльності підприємства та оцінки господарських ризиків» для бакалаврів спеціальності 051 «Економіка» Навчально-наукового інституту економіки, оподаткування та митної справи. Відповідно до плану лекційного заняття були розглянуті наступні питання: ризики, як об’єкт аналізу діяльності підприємства; методи оцінки ризиків діяльності підприємства; економічна сутність господарських резервів та їх класифікація за різними ознаками; принципи виявлення та методики кількісної оцінки резервів діяльності підприємства. Вебінар супроводжувався презентацією лекційного матеріалу, який студенти можуть додатково переглянути на LMS Moodle УДФСУ https://moodle.nusta.edu.ua/course/view.php?id=1413 Присутні на відкритому занятті студенти, викладачі кафедри та представники навчально-наукового інституту позитивно оцінили його зміст, відзначили високий науковий рівень проведеного заняття, його практичну спрямованість, послідовність та лаконічність у викладенні матеріалу лектором.

Сторінка 13 із 14

  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

  • Кафедра адміністрування податків
  • Кафедра обліку та аудиту
  • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
  • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
  • Навчальна лабораторія податкових сервісів
  • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

До факультету

Контакти
+38(097) 182-33-44
39.06@dpu.edu.ua
Корпус B, поверх 6, 
кабінет 618
 
Ми у соціальних мережах
Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE