07 травня 2025 року викладачі кафедри вищої та прикладної математики разом із здобувачами освіти магістерського рівня за спеціальністю «Середня освіта (Математика)» взяли участь у міжнародному вебінарі «Integrating AI for Deeper Math Learning».

Захід було присвячено питанням ефективного використання потенціалу генеративного штучного інтелекту (ШІ) для розвитку математичного мислення учнів початкової та середньої школи. Організаторами виступили міжнародні освітні ініціативи AI for Education та Student Achievement Partners, які презентували сучасні підходи до інтеграції ШІ в освітній процес з метою підвищення якості математичної підготовки учнів.

Основні тематичні напрями вебінару охоплювали:

  • Стратегічну інтеграцію ШІ в освітній процес, з акцентом на розмежування його функцій як інструмента, що сприяє формуванню глибокого навчання, та як фактора, що потенційно може знижувати рівень критичного мислення учнів, особливо у початковій та середній ланках освіти.
  • Порівняльний аналіз універсальних мовних моделей і спеціалізованих математичних інструментів ШІ, із рекомендаціями щодо їх доцільного застосування у викладанні математики.
  • Практичні стратегії впровадження ШІ, зокрема методики використання ШІ для створення навчальних завдань, диференціації змісту навчання та формування педагогічних підказок.
  • Оцінку ефективності ШІ-інструментів із позиції освітніх результатів учнів, що передбачає орієнтацію не лише на технологічні можливості, а й на досягнення учнями цільових математичних компетентностей.

За результатами участі у вебінарі його учасники отримали методичний посібник, що містить практичні рекомендації щодо впровадження штучного інтелекту в освітній процес з акцентом на розвиток математичних компетентностей учнів.