Фахівець з обслуговування клієнтів банку
àбанк, АТ. Київ, вулиця Миколи Лаврухіна, 3.
Ми — український банк, що щодня нагадує: кожна людина важлива. У своїй роботі ми орієнтуємось на те, щоб наші клієнти завжди отримували найкращі фінансові рішення, які відповідають їхнім потребам. Ми прагнемо забезпечити зручне обслуговування та корисні сервіси, що допомагають клієнтам досягати своїх цілей.
Вимоги:
- Повна середня спеціальна або вища освіту (від II рівня акредитації);
- Вміти знаходити спільну мову з;
- Досвід у банківській сфері, продажах або сфері обслуговування — буде плюсом, але не є обов’язковим;
- Відповідальність, уважність до деталей та готовність вчитись новому щодня.
Обов’язки:
- Надавати клієнтам високоякісне обслуговування та консультації щодо банківських продуктів і послуг, забезпечуючи позитивний клієнтський досвід на кожному етапі взаємодії;
- Активно продавати банківські продукти, виконуючи планові показники відповідно до затверджених стандартів.
- Орієнтуватися в цифрових продуктах банку та допомагати клієнтам ефективно ними користуватися (мобільний застосунок, онлайн-сервіси тощо).
- Працювати як із постійними, так і з потенційними клієнтами: виявляти їхні потреби, пропонувати релевантні рішення та будувати довгострокові взаємовідносини.
Переваги:
- Офіційне працевлаштування;
- Зарплата ЗАВЖДИ вчасно і без затримок;
- Оплачувані 24 дні відпустки;
- Графік роботи:5/2, ПН — ПТ (09:00 — 18:00 або 08:30 — 17:30);
- Можливість кар'єрного зростання (більшість наших вакансій ми закриваємо внутрішніми співробітниками);
- Корпоративний коучинг за твоїм запитом;
- Матеріальну допомогу у скрутній ситуації.
Заробітна плата: 34 000 – 45 000 грн, з можливістю підвищення
