Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.ю.н., доцент Дяченко Сергій Вікторович


Unknown

Дяченко Сергій Вікторович

Посада: доцент кафедри цивільного права та процесу

ПІБ українською Дяченко Сергій Вікторович 

ПІБ англійською Diachenko Serhii

Науковий ступінь: кандидат юридичних наук

Вчене звання: доцент

Профілі в наукових базах даних

SCOPUS: 57213668450

ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0104-2769 _

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=uRCp8YsAAAAJ 

Сфера (коло) наукових інтересів: припинення юридичних осіб,банкрутство, адвокатура, судова практика, цивільні право та процес, господарські право та процес, адміністративно право та процес, трудове право, земельне право, житлове право, сімейне право, регулювання господарської/підприємницької діяльності

Освіта:

1982-1988 рр. - Київський політехнічний інститут, спеціальність: інженер-металург, спеціалізація: ливарне виробництво чорних та кольорових металів, спецелектрометалугрія.

2002-2004 рр. - Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова, Інститут дистанційного навчання, спеціальність: юрист (стаж роботи за спеціальністю 27 років), викладач правознавства (стаж роботи за спеціальністю 17 років).

2009-2011 рр. - Національний університет державної податкової служби України: здобувач кафедри управління, адміністративного права і процесу та адміністративної діяльності (наукові дослідження за темою «Адміністративно-правове забезпечення припинення юридичної особи»).

2011-2012 рр. - Міжрегіональна академія управління персоналом, спеціалізована вчена рада К26.142.01 : захист дисертації зі спеціальності 12.00.04 – господарське право, господарсько-процесуальне право на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук Тема дисертаційного дослідження «Правове забезпечення припинення юридичної особи».

Диплом кандидата наук: ДК № 010628 від 30.11.2012 року, кандидат юридичних наук із спеціальності 12.00.04

Атестат доцента: АД № 004185 від 26.02.2020 року, із спеціальності 12.00.03 

Науково-педагогічна діяльність: 17 років  

Суспільно-громадська діяльність:

  • 1999-2004 р. Голова київського обласного осередку Всеукраїнської асоціації фахівців з питань банкрутства (створена у 2000 р.) Співпраця з адміністрацією суду та колегією з питань банкрутства щодо регулювання діяльності арбітражних керуючих; співпраця з Київським регіональним відділенням Мінекономіки та Агентством з питань банкрутства;
  • 2006-2007р. за наказом Державної податкової служби України був призначений заступником Голови Комісії з припинення Національного університету ДПС України, секретарем Комісії з припинення Національної академії ДПС України;
  • 2011-2012 р. Член київського обласного осередку Громадської організації «Всеукраїнська асоціація фахівців з питань відновлення платоспроможності та банкрутства»; 
  • 2011 р. – по теперешній час. Співзасновник та Голова Київського обласного осередку всеукраїнської громадської організації «Асоціація антикризового менеджменту» (створена у 2012 р.) організація та діяльність осередку, консультування членів осередку; 
  • 2016 р.Наказом ДФС України від 18.01.2016р. призначений секретарем комісії з реорганізації Національного університету ДПС України, яку успішно завершено у 2018 році;
  • 2016 р. – по теперешній час. Член Національної асоціації адвокатів України - свідоцтво адвоката № 5722/10 від 08.07.2016р., режим доступу: https://erau.unba.org.ua/profile/50957; 

- 2019 р. – по теперешній час. Член Національної асоціації арбітражних керуючих України - свідоцтво арбітражного керуючого № 114 від 0.02.2013р., https://ak.minjust.gov.ua/main/viewer?id=39587&number=114;

  • 2019 р. – по теперешній час. Робота Pro bono - послуги, що надаються добровільно і безкоштовно, для користі громади, особливо для тих осіб, які не мають коштівдля оплати цих послуг, у тому числі з Вишневським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. 

Основні опубліковані праці:

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Процесуальні особливості розгляду справ про поділ майна подружжя/Дяченко С.В., Онофрей В.С./№3 2021: Юридичний науковий електронний журнал/ с. 91-94/ Категорія «Б». http://www.lsej.org.ua/3_2021/23.pdf
  2. Принцип змагальності у цивільному процесі/Дяченко С.В., Полінкевич О.В.//Соціологія права. Науково-практичний журнал, №3-4 (24-25). ISSN 2413-6433–С.22-32.
  3. Особливості принципу пропорційності: історія та практика/Дяченко С.В., Убрамік Ю.Р.// Право і суспільство. Науковий журнал, № 6 ч.2 2018. ISSN 2078-3736 – С.29-34.
  4. Проблеми соціального захисту та безпеки внутрішньо переміщених осіб/Князька Л.А., Дяченко С.В.//ПРАВО.ЛЮДИНА.ДОВКІЛЛЯ.: Науково-практичний журнал, vol.9, №2, 2018.ISSN 2663-1350, ISSN 2663-1350 -170с., С.133-142.
  5. Актуальні питання врегулювання спору за участю судді/Бичок Т.П., Дяченко С. В.//Юридичний науковий електронний журнал – електронне наукове фахове видання юридичного факультету Запорізького національного університету, м. Запоріжжя, № 6, 2018. –С.86-89
  6. Неприпустимість зловживання цивільними процесуальними правами як новела цивільного процесу/Ковтунович Т.О., Дяченко С. В.//Юридичний науковий електронний журнал – електронне наукове фахове видання юридичного факультету Запорізького національного університету, м. Запоріжжя, № 6, 2018. –С.103-106
  7. Chekhovska I.V., Diachenko S.V. Formation of state family policy in Ukraine. European vector of contemporary jurisprudence: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: Collective monograph. Volume 2. Sandomierz:Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2018. 524 p. P. 457-497.
  8. Секретар судового засідання як суб’єкт цивільних процесуальних правовідносин/ Дяченко С.В., Савенок К.О./ №3 2021: Юридичний науковий електронний журнал/ с. 128-130/ http://www.lsej.org.ua/3_2021/33.pdf
  9. Вирішення спірних питань між батьками щодо визначення місця проживання дітей в цивільному судочинстві/ Дяченко С.В. Ошийко М.А./ №2/2021: Юридичний науковий електронний журнал/ с. 82-85/ http://www.lsej.org.ua/2_2021/20.pdf DOI https://doi.org/10.32782/2524-0374/2021-2/18

Монографії:

  • Чеховська ІВ, Дяченко СВ. "Формування державної сімейної політики України." European vector of contemporary jurisprudence: the experience of Ukraine and the Republic of Poland: сollective monograph.–Sandomierz: Izdevnieciba “Baltija Publishing”, 2018
  • Новицький, А. М., Новицька, Н. Б., Чеховська, І. В., Амеліна, А. С., Білоус, Т. Й., Дяченко, С. В., Рудинська, А. О. Суб’єкти приватноправових відносин.2019 - Університет ДФС України.–Ірпінь.

Статті у зарубіжних виданнях:

  • Vyacheslav V. Volik, Serhii Diachenko, Iurii Sokorynskyi, Volodymyr Yemelyanov, Lilya Ryabovol. Patent Trolling as Problem of Intellectual Property RightsJournal of Legal, Ethical and Regulatory Issues, Volume 22, Special Issue 2, 2019, режимдоступу: https://www.abacademies.org/articles/Patent-Trolling-as-problem-of-intellectual-property-rights-1544-0044-22-SI-2-364.pdf, Scopus.
  • Makhniuk, V.M., Makhniuk, V.V., Dyachenko, S., Milimko, L., Divchur I.. COMPLIANCE WITH STATE REGULATION OF ECONOMIC ACTIVITIES FOR SANITARY PROTECTION OF WATER FACILITIES IN UKRAINE BY EU DIRECTIVES: ECOLOGICAL AND HYGIENIC, RCHITECTURAL-PLANNING AND LEGAL ASPECTS,  Georgian medical, Georgian Med News, 2019 Oct;(295):171-177.,

Навчально-методичні посібники:

  • Дяченко С.В., Рябченко Ю.Ю., Самілик Л.О. Цивільний процес України: практикум. Ірпінь, 2020. – Ірпінь, 2020. – 341 с. Затверджений Вченою радою УДФСУ протокол від «30» квітня 2020 р. № 5, http://library.nusta.edu.ua/metod-ma-clos-menu

За період наукової роботи опубліковано близько 145 публікацій, з них  132 наукового характеру (2_монографії, 1 підручник), 102 статті у фахових виданнях, 58 тез конференції) та 16 робіт навчально-методичного характеру.

Викладає дисципліни: «Екологічне право України», «Аграрне право України», «Цивільне право України», «Цивільно-процесуальне право України», «Договірне право», «Сімейне право України», «Трудове право України», «Господарське право України», «Господарське процесуальне право України», «Основи юридичної кліничної практики», «Проблеми неплатоспроможності та банкрутства», «Виконавче провадження», «Принципи та процедури судочинства», авторський курс : «Актуальні проблеми цивільного процесу. Судова практика»

Участь у міжнародних проектах:

  • 1997-1999 рр - участь у проекті «Допомога у проведені процедур приватизації» USAIDЕДАЛ І - експерт з питань банкрутства; 
  • 1998-2000 рр - Участь у підготовці та реалізації проекту «Україна-Тасіс 96: Допомога у проведені процедур банкрутства» в рамках позики ЕДАЛ ІІ - член керівного комітету проекту, член конкурсної комісії першого відбору арбітражних керуючих. 

Підвищення кваліфікації (сертифікати):

  • 1997 р. Участь у семінарі для розпорядників майна за сприяння Агентства США з міжнародного розвитку USAID, посвідчена відзнакою від 27.03.1997 р.; 
  • 1998 р. Свідоцтво фахівця з питань банкрутства (ліквідатор, розпорядник майна) № 028 видане Центром навчання TACIS при Агентстві з питань банкрутства 05.10.1998р.; 
  • 1999 р. Сертифікат № 003 про закінчення навчального курсу «Теорія та практика оцінки майна» виданий проектом Всесвітнього банку з банкрутства та ліквідації за участю Фонду державного майна України 14.05.1999 р.; 
  • 1999 р. Сертифікат № 003 про закінчення навчального курсу «Фінансові аспекти ліквідації» виданий проектом Всесвітнього банку з банкрутства та ліквідації за участю Фонду державного майна України 14.05.1999 р.; 
  • 1999 р. Сертифікат № 005 про закінчення навчального курсу «Правові аспекти ліквідації» видана Проектом Всесвітнього банку з банкрутства та ліквідації за участю Фонду державного майна України 05.11.1999 р.; 
  • 1999 р. Сертифікат № 006 про закінчення навчального курсу «Практичні аспекти ліквідації» видана Проектом Всесвітнього банку з банкрутства та ліквідації за участю Фонду державного майна України 13.11.1999 р.; 
  • 2000 р. Свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності № 3704 від 27.03.2000 р.; 
  • 2000 р. Ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майном, керуючого санацією, ліквідатора) № 000392 видана Агентством з питань банкрутства 27.03.2000 р.; 
  • 2001 р. Ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майном, керуючого санацією, ліквідатора) № 047796 видана Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України 15.10.2001 р.; 
  • 2002 р. Свідоцтво про акредитацію при державній госпрозрахунковій установі Агентство з питань банкрутства від 12.08.2002 р.; 
  • 2005 р. Ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майном, керуючого санацією, ліквідатора) № 216945 видана Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України 21.04.2005 р.; 
  • 2010 р. Ліцензія на право провадження діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майном, керуючого санацією, ліквідатора) № 470383 видана Державним департаментом з питань банкрутства Міністерства економіки України 21.04.2010р.; 
  • 2012 р. Сертифікат про участь у семінарі «Особливості проведення процедури банкрутства державного підприємства та підприємств, у статутному фонді яких частка державної власності перевищує двадцять п’ять відсотків, новітні підходи щодо відновлення їх платоспроможності» виданий громадською організацією «Всеукраїнська асоціація фахівців з питань відновлення платоспроможності та банкрутства»; 
  • 2012 р. Диплом кандидата юридичних наук серії ДК № 010628 від 30.11.2012 року 2013 р. Свідоцтво № 114 на право здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) видана Міністерством юстиції України 05.02.2013р.; 
  • 2015 р. Міжнародний інститут бізнесу. Сертифікат про підвищення кваліфікації арбітражного керуючого 
  • 2016 р. Свідоцтво адвоката № 5722/10 від 08.07.2016р.; 
  • 2018 р. Сертифікат №957 від 16.06.2018р. про підвищення кваліфікації за програмою «Арбітражний керуючий» ПВНЗ «Міжнародний інститут бізнесу» (40 годин); 
  • 2018 р. Сертифікат Varna Free University CHERNORIZETS HRABAR, навчально-науковий курс «Development of Jurisprudence : Problems and Prospects» 2018р. ( 120 годин, 4 кредити ECTS); 
  • 2019 р. Сертифікат №26 від 23.02.2019р. про підвищення кваліфікації за програмою «Банкрутство страхових організацій» ПВНЗ «Міжнародний інститут бізнесу» (40 годин); 
  • 2019 р. Тренінг з розвитку навичок роботи ( soft skills ) з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги (для адвокатів БВПД), дата: 28-29 вересня 2019 p., місце проведення: PRAVOKATOR.Київ (м. Київ, 01135, вул. Дмитрівська, 80, 3-й поверх), (16 годин) 2020 р.; 
  • 2020р. Атестат доцента АД № 004185 від 26.02.2020 року; 
  • 2021 р. Сертифікат № 116 від 19.10.2021р. про підвищення кваліфікації за програмою «Арбітражний керуючий» ПВНЗ «Міжнародний інститут бізнесу» (40 годин); 
  • 2022 р. Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації «Управління науковими та освітніми проєктпми» 24 січня – 06 березня 2022 року (180 годин, 6 кредитів)

Нагороди:

2021 р.  Подяка Міністерства освіти та науки України 

2020 р.  Грамота Національної академії педагогічних наук України, режим доступу: http://naps.gov.ua/ua/

2020 р. Подяка Вишневського центру Вишневський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

2019 р., Грамота директора ННІ права УДФСУ

Контакти: моб.: +38(067)8783767; +38(050)3315682, сайт: http://0678783767.com.ua, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 
  • Кафедра приватного права
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Кафедри ННІ права

  • Кафедра теорії та історії держави і права
  • Кафедра кримінального права та процесу
  • Кафедра цивільного права та процесу
  • Кафедра міжнародного права та права Європейського Союзу
  • Кафедра фінансового та податкового права
  • Кафедра правничої лінгвістики
  • Навчальна лабораторія «Юридична клініка»
  • Навчальна лабораторія правового забезпечення фінансової політики
  • Навчальна лабораторія правоохоронної діяльності і правосуддя

До навчально-наукового інституту права

Контакти
+38 (044) 363-27-34
30.09@dpu.edu.ua
lc.usfsu@gmail.com
 
Ми у соцмережах
tiktok  instagram

Новини навчальної лабораторії «Юридична клініка»

Студентки-консультантки навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-науковий інститут права ДПУ учасниці конкурсу «StreetLaw Fest»
Студентки-консультантки навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-науковий інститут права ДПУ учасниці конкурсу «StreetLaw Fest»
Співпраця із школами-партнерами не припиняється!
Співпраця із школами-партнерами не припиняється!
До Ліцей 157 м.Києва завітали представники НЛ «Юридична клініка» ННІ права ДПУ.
До Ліцей 157 м.Києва завітали представники НЛ «Юридична клініка» ННІ права ДПУ.
Відбулися загальні збори керівництва та студентського активу Навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-наукового інституту права ДПУ
Відбулися загальні збори керівництва та студентського активу Навчальної лабораторії «Юридична клініка» Навчально-наукового інституту права ДПУ
Відбувся Науково-практичний тренінг «Методологічні та психологічні особливості надання правничої допомоги» на прикладі практики сімейних спорів
Відбувся Науково-практичний тренінг «Методологічні та психологічні особливості надання правничої допомоги» на прикладі практики сімейних спорів
На базі Києво-Могилянської Академії відбувся Форум Асоціація юридичних клінік України
На базі Києво-Могилянської Академії відбувся Форум Асоціація юридичних клінік України
Студенти-консультанти взяли участь у воркшопах «Кращі практики інтерв’ювання та консультування клієнтів»
Студенти-консультанти взяли участь у воркшопах «Кращі практики інтерв’ювання та консультування клієнтів»
Представниця НЛ «Юридична клініка» взяла участь у ХХ Всеукраїнській правничій школі з судочинства в умовах війни
Представниця НЛ «Юридична клініка» взяла участь у ХХ Всеукраїнській правничій школі з судочинства в умовах війни
Розпочав свою роботу виїзний консультативний пункт НЛ «Юридична клініка» в Оболонському ліцеї № 157
Розпочав свою роботу виїзний консультативний пункт НЛ «Юридична клініка» в Оболонському ліцеї № 157
Відбувся ознайомчий тренінг на тему: «Ліга 360» для студентів-консультантів НЛ «Юридична клініка»
Відбувся ознайомчий тренінг на тему: «Ліга 360» для студентів-консультантів НЛ «Юридична клініка»
Студентка-консультантка НЛ «Юридична клініка» відвідала ХІ Всеукраїнську правничу школу з альтернативних методів вирішення спорів «Медіація в Україні»
Студентка-консультантка НЛ «Юридична клініка» відвідала ХІ Всеукраїнську правничу школу з альтернативних методів вирішення спорів «Медіація в Україні»
Запрошуємо до консультаційного пункту Ірпінського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області
Запрошуємо до консультаційного пункту Ірпінського відділу обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Київській області

 Всі новини навчальної лабораторії «Юридична клініка» 

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE