Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Головний державний аудитор відділу моніторингу та перевірок закупівель

Вимоги:

  • Ступінь вищої освіти не нижче бакалавра, молодшого бакалавра у галузі знань «Економіка та підприємництво», «Управління та адміністрування»
  • Знання законодавства у сфері державного фінансового контролю, бухгалтерського обліку, закупівель
  • Вміння працювати з комп’ютером та офісними програмами
  • Висока відповідальність та організованість
  • Добрі аналітичні та комунікативні навички
  • Здатність працювати в команді та приймати рішення
  •  

Обов’язки:

  • Якісне здійснення перевірки закупівель та вжиття в установленому порядку заходів з виявлення порушень. їх попередження та усунення за результатами здійсненої перевірки закупівель.
  • Забезпечення:

повноти, якості та обґрунтованості висвітлення результатів перевірки питань (застосування методів контролю, правильність трактування порушень норм законодавства) в актах перевірок закупівель;

якості підготовки, обґрунтованості та відповідності законодавству розроблених проектів документів.

  • Здійснення: своєчасної реалізації матеріалів перевірки закупівель, у яких бере участь, та якості змісту документів, складених за результатами перевірок закупівель.
  • Дотримання порядку та строків оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення.
  • Здійснення своєчасної та якісної підготовки інформації про ефективність заходів державного фінансового контролю, проведених Відділом.
  • Здійснення за дорученням начальника Відділу своєчасної і якісної підготовки інформації для засобів масової Інформації щодо перевірок закупівель в межах компетенції щодо діяльності Відділу.
  • Забезпечення розгляду в межах компетенції Відділу звернень та запитів громадян, підприємств, установ, організацій, громадських об'єднань, депутатів, адвокатів та забезпечення підготовки відповіді на них.
  • Внесення пропозицій начальнику Відділу та подання відповідних матеріалів юридичному відділу Північного офісу Держаудитслужби (далі — Офіс) для звернення до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення перевірок закупівель порушень законодавства у сфері закупівель.
  • Внесення пропозицій начальнику Відділу щодо вдосконалення роботи, автоматизації та спрощення процесів Відділу.
  • Формування матеріалів справи за результатами перевірок закупівель, у яких брав участь, і передача їх до архіву у визначені законодавством терміни.

Відгукнутися

Заробітна плата: 23 000 – 25 000 грн

 

State Tax University
State Tax University

Кафедри ННІ економічної безпеки та митної справи

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
  • Кафедра адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Кафедра правоохоронної діяльності
  • Кафедра митної справи та товарознавства
  • Навчальна лабораторія фінансових розслідувань
  • Навчальна лабораторія митного контролю та безпеки, товарознавчої експертизи

До факультету

Контакти
14-10 (внутрішній)
39.11@dpu.edu.ua
Корпус D, поверхи 6, 7
каб. 604, 609, 702, 703, 704, 705
 
Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  youtube

Новини наукового товариства студентів «Детектив»

29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів "Детектив", відбудеться чергове засідання гуртку на тему: "Особливості призначення та проведення перевірок".
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД  у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE