Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.е.н., доцент, завідувач кафедри Паянок Тетяна Миколаївна

Паянок Тетяна Миколаївна 

Посада:  завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

ПІБ українською: Паянок Тетяна Миколаївна

ПІБ (англійською): Paianok Tatiana

Науковий ступінь: кандидат економічних наук

Вчене звання: доцент

 

Профілі в наукових базах даних

ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7763-1159

SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57249454700

WEBOFSCIENCE: https://www.webofscience.com/wos/author/record/2208362

Google Scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=B9f_UfEAAAAJ&view_op=list_works

 

Сфера (коло) наукових інтересів

Статистичний аналіз соціально-економічних процесів, моделювання податкових надходжень, прогнозування макроекономічних показників.

 

Освіта

У 2006 р. закінчила Національний університет ДПС України за спеціальністю «Облік  і аудит». У 2009 р. захистила кандидатську дисертацію за темою «Ефективність податку на додану вартість та напрями його реформування в Україні», за спеціальністю 08.00.08 «Гроші, фінанси і кредит».  Доцент кафедри статистики та математичних методів в економіці за рішенням атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України від 17.01.2014 р.

 

Науково-педагогічна діяльність

В Університеті працює з 2006 по 2012 рр. спочатку на посаді фахівця, наукового та старшого наукового співробітника Науково-дослідного центру з проблем оподаткування. З 2012 по 2014 р. виконувала обов’язки заступника завідувача кафедри, а з 2014 по 2018 рр. – завідувач кафедри статистики та математичних методів в економіці. З 2020 р. – завідувач кафедри управлінського обліку, бізнес-аналітики та статистики. З 2021 р. – завідувача кафедри облікових технологій та бізнес-аналітики. З 2025 р. - завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики по теперішній час.

 

Суспільно-громадська діяльність

Є членом:

-Член Української асоціації маркетингу з 2024 року по теперішній час, сертифікат № 853 від 15 грудня 2024 р.

- МГО «Ради незалежних бухгалтерів та аудиторів», м. Київ з 30.07.2018 р.

- Вченої ради факультету податкової справи, обліку та аудиту з 2014 р.,

- науково-методичної ради з 2014 р.,

- державної екзаменаційної комісії з 2014 р.

 

Основні опубліковані праці

Статті у наукових фахових виданнях:

  1. Паянок Т.М., Кричфалушій А.І. Аналіз впливу політичної кризи на хлібопекарське виробництво України. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. 2020. Вип. 5. С. 139-147. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/328113915.pdf.  
  2. Паянок Т. М., Савченко А. М., Морозюк А. М. Загальна оцінка фінансового стану підприємства: теоретичні та практичні підходи. Економіка та держава. 2020. № 12. С. 88–94 URL: http://www.economy.in.ua/pdf/12_2020.pdf.
  3. Параниця Н.В., Паянок Т.М., Савченко А.М., Кравчук А.О. Використання когнітивного моделювання в професії маркетолога. Наукові перспективи. 2024. № 10 (52). С.669-679. http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/15980.
  4. Яцев Д.О., Паянок Т.М., Корнійчук В.О. Обліково-аналітичне забезпечення розрахунків з покупцями та замовника. Управління змінами та інновації. 2024. №12. С. 84-89. https://cmi.politehnica.zp.ua/index.php/journal/article/view/172/165.
  5. Паянок Т.М., Параниця Н.В., Несененко М.С. Освітні етапи формування антикорупційної свідомості молоді. Інвестиції: практика та досвід, 2025. № 10, С.135-140. URL:  https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/6407/6490.
  6. Паянок Т.М., Параниця Н.В., Савченко А.М. Нормативно-правове забезпечення маркетингової діяльності України. Український економічний часопис. № 9, червень 2025.C.95-102. https://journals.dpu.kyiv.ua/index.php/economy/article/view/574/555
  7. Параниця Н.В., Мискін Ю.І., Паянок Т.М. Штучний інтелект у маркетингу: нова ера комунікацій. Наукові перспективи № , 2025 № 4 (58). С. 788-797 http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/23190/23158.

Монографії

  1. Паянок Т.М., Лаговський В.В., Краєвський В.М. та ін. Аналітика та прогнозування соціально-економічних процесів і податкових надходжень: монографія. К.: ЦП «Компринт», 2019. 426 с. (26,8 д.арк. /7,8 др арк.).
  2. Інформаційні системи і технології управління соціально-економічними процесами в галузях економіки: Колективна монографія. Рига, Латвія : Baltija Publishing, 2023. 276 с. (12,55 д.а. /1 д.а) с. URl:   http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/368.

Статті в зарубіжних виданнях:

  1. Kraievskyi V.M., Tytenko L.V., Paianok T.M., Bohdan S.V., Hmyrya V.P. Accounting and analytical support for assessing the level of economic security of the enterprise. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2020, Vol. 4 (35). P. 87– URL: http://nv.knutkt.edu.ua/index.php/2306-4994/article/view/221801 Web of Science.
  2. Payanok T.M., Assessment of Factors Influencing the Volume of Personal Income Tax Revenues / Kalivoshko O., Kraievskyi V., Payanok T.M.// IEEE International Conference on Problems of Infocommunications Science and Technology, PIC S and T 2020- Proceedings 279-282 9468000 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85114413324&origin=AuthorNamesList&txGid=459b432582a1aa8da9056d8942c35652.

Навчально-методичні посібники

  1. Паянок Т.М., Задорожня Т.М. Статистичний аналіз даних: навчальний посібник. Ірпінь: Університет державної фіскальної служби України, 2020. 312 с. (18,0 д.а. /16,0 д.а.)
  2. Краєвський В.М., Титенко Л.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні. Ірпінь: Університет ДФС України, 2020. 288 с. (16,6 д.а. /3,3 д.а.)
  3. Пашко П.В., Ушаков О.Ю., Краєвський В.М., Паянок Т.М., Остапенко Я.О., Параниця Н.В., Богдан С.В. Митна статистика України: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (44,0 д.а. / 6,3 д.а.)
  4. Паянок Т.М., Краєвський В.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Економетрика: прикладний аспект: навч. посіб. Університет ДФС України. Ірпінь, 2020. 380 с. (12,0 д.а. / 3,0 д.а.).
  5. Новицька Н.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Богдан С.В. Аналіз даних за допомогою R: навч. посіб. Ірпінь: Університет ДФС України, 2021. 335 с.
  6. Скрипник А.В., Галаєва Л.В., Паянок Т.М. Соціальна статистика методичні вказівки до дисципліни «Соціальна статистика». 2021. 105 c. URl: a href="http://dspace.nubip.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf">http://dspac.nubip.edu.ua:"080/jspui/bitstream/123456789/7808/1/Скрипник%20А.В.Соціальна%20статистика.pdf.
  7. Титенко Л.В., Богдан С.В., Паянок Т.М., Параниця Н.В., Савченко А.М. Прикладний бізнес-аналіз та моделювання: підручник. Ірпінь: Державний податковий університет, 2023. 474 с.
  8. Краєвський В, Остапенко Я, Паянок Т, Параниця Н. Методи аналізу даних у психологічних дослідженнях : навчальний посібник. Державний податковий університет. Ірпінь, 2024. 144 с. (6,55 д.а. /1,6 д.а.).

За період наукової роботи опубліковано понад 120 наукових праць. З них 4 монографії в співавторстві, має понад 40 статей у фахових виданнях, близько 10 навчальних посібників. Була виконавцем 12 науково-дослідних робіт.

 Викладає дисципліни:

економіко-математичні моделі в управлінні та економіці; методи економічних та статистичних досліджень; моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні; моделі та методи прийняття рішень в аналізі і аудиті; статистика; прикладна економетрика; ЕМММ: оптимізаційні методи та моделі; ЕМММ: економетрика; математичні методи, моделі та інформаційні технології у наукових дослідженнях; ЕМММ; статистичний аналіз даних; технології збереження та обробки статистичних даних; навчальний практикум з обліково-аналітичного забезпечення управління з використанням ІТ, інформаційно-аналітичне забезпечення управління бізнесом, вступ до фаху "Маркетинг" та інші.

 Підвищення кваліфікації (сертифікати)

Інтернаціоналізація (міжнародне підвищення):

  1. Американська Рада з міжнародної освіти: ACTRA/ACCELS "Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів", 60 год. сертифікат від 04.10.2021.
  2. "Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні", лекція професора Роуз Лаккін, почесного професора Університетського коледжу Лондона, Великобританія 3 год / 0,1 ЕКТС від 10.12.2024.
  3. Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики", лекція професора Майка Шарплза, почесного професора Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія 3 год /0,1 ЕКТС від 12.12.2024.

Інше:

  1. Навчально-методичний комплекс "Інститут післядипломної освіти" НТУУ "КПІ" свідоцтво про підвищення кваліфікації серія ПК № 02070921000762-16 "Розроблення дистанційних курсів з використанням платформи Moodle", 108 год., 23.03-27.04.2016.
  2. Національний університет біоресурсів і природокористування України, сертифікат за успішне закінчення курсу: "Моделювання впливу політичних рішень на аграрний сектор за допомогою моделі часткової рівноваги  AGMEMOD", 39 год., 5.04-14.06.2017.
  3. Навчальний центр «Успіх» програма навчання: "Маркетингові дослідження з SPSS", 108 год. сертифікат № 01.05.18 від 17.03-28.04. 2018.
  4. Комплексна система автоматизації підприємства "ІS-pro", 30 год., сертифікат №150363 від 22.08.2019.
  5. Київський навчальний центр курсор: "Бази даних MS Sql Server", 40 год., сертифікат від 22 червня 2020.
  6. Онлайн-курс Prometheus "Візуалізація даних", 30 год., сертифікат від 08.03.2023.
  7. Онлайн-курс Prometheus "Освітні інструменти критичного мислення", 60 год., сертифікат від 13.03.2023.
  8. ТОВ «M.E.DOK» програма навчання «КП M.E.DOK», 60 год. сертифікат № ДПУ_В047 від 22.09.2023.
  9. ТОВ "M.E.DOK" програмний РРО "Cashalot", 10 год, сертифікат № НУДПС/В001 від 01.12.2024.
  10. Національне агенство з питань запобігання корупції "Антикорупція та доброчесність", 9 год, сертифікат  №dd00d7e360454e1bb059017c1554de9e від 26.01.2025.
  11. ГО "УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ" "Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси", 120 год., 05.03.2025-21.05.2025 сертифікат № 41 від 22.05.2025.

Нагороди

Має почесні грамоти, грамоти та подяки за сумлінне виконання службових обов’язків, добросовісну працю, професійну майстерність та значний особистий внесок у розвиток Університету ДФС України (2008-2020 рр.); грамоту виконавчого комітету Ірпінської міської ради (2018 р.),почесну грамоту Міністерства освіти і науки України (2018 р.), пам’ятну відзнаку: почесний працівник (2021 р.).

 Обов’язки (напрями діяльності)

Завідувач кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики.

 

 Прийом відвідувачів

День тижня: понеділок-п’ятниця від 10.00 до 16.00

Спілкування в онлайновому режимі https://meet.google.com/nej-vhqg-eqr?pli=1.

 

Контакти

Кабінет: 252, 253.

Електронна пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Олександр Товкач
Олександр Товкач

Кафедри ННІ економічної безпеки та митної справи

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
  • Кафедра адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Кафедра правоохоронної діяльності
  • Кафедра митної справи та товарознавства
  • Навчальна лабораторія фінансових розслідувань
  • Навчальна лабораторія митного контролю та безпеки, товарознавчої експертизи

До факультету

Контакти
14-10 (внутрішній)
39.11@dpu.edu.ua
Корпус D, поверхи 6, 7
каб. 604, 609, 702, 703, 704, 705
 
Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  youtube

Новини наукового товариства студентів «Детектив»

29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів "Детектив", відбудеться чергове засідання гуртку на тему: "Особливості призначення та проведення перевірок".
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД  у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE