Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

ОП Управлінський облік та бізнес-аналітика (Магістр)

Гарант освітньої програми

  • Гарант ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2020 р.
  • Гарант ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2024 р.
  • Наказ "Про призначення гарантів освітніх програм" 2020 р.
  • Наказ "Про затвердження гарантів та груп забезпечення освітніх програм" 2023 р.
  • Наказ "Про затвердження гарантів та груп забезпечення освітніх програм 2024 р.

 

  • Група забезпечення
  • Якісний склад науково-педагогічних працівників, які мають відповідну освітній програмі  освітню та/або професійну кваліфікацію, 2017-2021 рр.
  • Якісний склад науково-педагогічних працівників, які мають відповідну освітній програмі  освітню та/або професійну кваліфікацію, 2019-2023 рр.
  • Якісний склад науково-педагогічних працівників, якф мають відповідну освітній програмі освітню та/або професійну кваліфікацію, 2020-2024 рр.
  • Якісний склад науково-педагогічних працівників, якф мають відповідну освітній програмі освітню та/або професійну кваліфікацію, 2021-2025 рр.

Освітні програми/проекти освітніх програм

  • ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2020 р.
  • ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2021 р.
  • ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2024 р.

Проект ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика" 2025 р. Обговорення: посилання на docs.google.com/forms

Обговорення ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика", 2025 р.

Рецензії та відгуки стейкхолдерів на ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика"

  1. Рецензія-відгук Вальдовського В.І., директора дирекції економічного та фінансового розвитку товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-консалтингова компанія «Інноваційні програми»
  2. Відгук Кущ М.О., провідного бухгалтера-ревізора відділу внутрішнього аудиту Університету ДФС України. 
  3. Рецензія-відгук Гетьмана А.М., директора приватного підприємства «Фактум», 2024 р.
  4. Рецензія-відгук Маршалок Т.Я., д.е.н., доцента кафедри обліку, аудиту та оподаткування Хмельницького національного університету, 2024 р.
  5. Рецензія-відгук Філоненка В.П., випускника кафедри, директора дирекції економічного та фінансового розвитку Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-консалтингова компанія «Інноваційні програми», 2024 р.
  6. Рецензія-відгук Ломакіної В.В., директора з логістики та постачання ПрАТ «Оболонь», 2025 р.
  7. Рецензія-відгук Маршалок Т.Я., д.е.н., доцента кафедри обліку, аудиту та оподаткування Хмельницького національного університету, 2025 р.
  8. Рецензія-відгук Савчука В.К., д.е.н., професора, професора кафедри статистики та економічного аналізу Національного університету біоресурсів і природокористування, 2025 р.

Навчальні плани

  1. Навчальний план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 071 "Облік оподаткування", ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика", 2019 р.
  2. Навчальний план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 071 "Облік оподаткування", ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика", 2021 р., 2022 р., 2023 р.
  3. Навчальний план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 071 "Облік і оподаткування", ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика", 2024 р. д.ф.
  4.  Навчальний план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спеціальністю 071 "Облік і оподаткування", ОПП "Управлінський облік та бізнес-аналітика", 2024 р. з.ф.     

Анкетування

Опитування роботодавців та стейкхолдерів, щодо рівня підготовки студентів за ОПП « Управлінський облік та бізнес-аналітика» 

  1. Опитування студентів щодо вивчення дисциплін кафедри
  2. Результати анкетування, щодо вивчення дисципліни «Економетрика»  «Викладач кафедри очима студентів» 2016-2017 н.р.

Робочі програми

Силабуси дисциплін

Ступінь вищої освіти - магістр

  1. Аналітика та моделювання явищ і процесів у міжнародному  оподаткуванні
  2. Аналітика та прогнозування економічних процесів
  3. Аналітичні технології в логістиці
  4. Бізнес-посередництво та візуалізація  аналітики
  5. Бізнес-розвідка та ідентифікація корпоративного шахрайства
  6. Ідентифікація ризиків в обліково-аналітичній системі підприємства
  7. Моделі в плануванні та прогнозуванні ЗЕД
  8. Моделі та методи прийняття рішень в оподаткуванні
  9. Моделювання та прогнозування процесів у міжнародній економічній діяльності
  10. Обліково-аналітичне забезпечення ЗЕД
  11. Обліково-аналітичне забезпечення управління ефективністю бізнесу
  12. Організація обліково-аналітичної діяльності
  13. Податкове планування і прогнозування на підприємстві
  14. Прикладна статистика  
  15. Прикладний економетричний аналіз та прогнозування соціально-економічних процесів
  16. Системи обліково-аналітичного забезпечення в економіці
  17. Статистичний аналіз даних
  18. Стратегічний управлінський облік
  19. Технології збереження та обробки статистичних даних
  20. Технологія оброблення великих масивів даних
  21. Управлінські інформаційні системи в обліку та оподаткуванні
  22. Фінансове моделювання у прийнятті рішень в оподаткуванні

Теми курсових та випускних кваліфікаційних робіт

  1. Орієнтована тематика курсових робіт з дисципліни "Статистичний аналіз даних" 2021-2022 н.р.
  2. Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «магістр» 2021-2022 н.р.
  3. Орієнтована тематика курсових робіт з дисципліни "Статистичний аналіз даних" 2022-2023 н.р.
  4. Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «магістр» 2022-2023 н.р.
  5. Орієнтована тематика курсових робіт з дисципліни "Статистичний аналіз даних" 2023-2024 н.р.
  6. Орієнтовна тематика кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня «магістр» 2023-2024 н.р.
  7. Орієнтована тематика кваліфікаційних робіт здобувачів освітнього ступеня"магістр" 2024-2025 н.р.

Сертифікати про акредитацію

Звіт про самоаналіз освітньої програми

State Tax University
State Tax University

Кафедри ННІ економічної безпеки та митної справи

  • Кафедра фінансових розслідувань та економічної безпеки
  • Кафедра адміністративного права, процесу та митної безпеки
  • Кафедра правоохоронної діяльності
  • Кафедра митної справи та товарознавства
  • Навчальна лабораторія фінансових розслідувань
  • Навчальна лабораторія митного контролю та безпеки, товарознавчої експертизи

До факультету

Контакти
14-10 (внутрішній)
39.11@dpu.edu.ua
Корпус D, поверхи 6, 7
каб. 604, 609, 702, 703, 704, 705
 
Ми у соціальних мережах
facebook  instagram  youtube

Новини наукового товариства студентів «Детектив»

29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
29 квітня 2025 року о 15:00 запрошуємо на гостьову лекцію адвоката Ради адвокатів м. Києва Олега Ковбаси
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
Відбулось чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки» з Оленою Калашник
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
17.04.2025 р. о 16:00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив» з Оленою Калашник 
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
27.03.2025 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив» кафедри фінансових розслідувань та економічної безпеки»
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Гостьова лекція судді Касаційного кримінального суду у складі Верховного Суду, кандидата юридичних наук Світлани ЯКОВЛЄВОЇ
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
Тайм-менеджмент – запорука успішної реалізації завдань працівників правоохоронних органів
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
05.02.2025 о 8-30 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
Начальник відділу Територіального управління Бюро економічної безпеки у Київській області Микола ЩЕРБИНА поділився досвідом аналітичної діяльності в роботі Бюро економічної безпеки України з членами студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
26.11.2024 о 15-00 запрошуємо на засідання студентського наукового гуртка «Детектив»
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
15 листопада 2024 року члени студентського наукового товариства «Детектив» взяли участь у роботі ХІ конференції з кримінального права та процесу, організатором якої виступила Асоціація правників України / Ukrainian Bar Association
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.2024 відбулося чергове засідання наукового гуртка «Детектив»
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів
29.10.24 р., о 14:30 Кафедрою КСтАД в науковому товаристві студентів "Детектив", відбудеться чергове засідання гуртку на тему: "Особливості призначення та проведення перевірок".
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
25 вересня 2024 р. кафедрою кримінального судочинства та аналітичної діяльності ННІ економічної безпеки та митної справи Державного податкового університету проведено перше у 2024-2025 н.р. засідання наукового гуртка «ДЕТЕКТИВ»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
28 травня 2024 року КСтАД ННІ економічної безпеки та митної справи у форматі тренінгу проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Незаконні дії з фінансовими ресурсами – методологія проведення допитів»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
30 квітня 2024 року кафедрою КСтАД проведено чергове засідання наукового гуртка кафедри «ДЕТЕКТИВ» на тему: «Залучення спеціалістів до процесу здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД  у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
26 березня 2024 року КСтАД у форматі тренінгу проведено засідання наукового гуртка кафедри «Детектив» на тему: «Виявлення та документування фактів вчинення кримінальних правопорушень під час здійснення фінансових розслідувань»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE