Державний податковий університет Державний податковий університет
    Type 2 or more characters for results.
    • Університет
        Університет
      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
          Міжнародна співпраця
        • Грантові можливості
        • Міжнародні інвестиції
            Міжнародні інвестиції
          • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції
      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Скринька довіри
      • Студмістечко
      • Антикорупційні документи
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Відбудова
      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Інші дорадчі органи
      • Загальний перелік
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Студмістечко
      • Цивільний захист
      • Повідомлення про обробку персональних даних
      • Стратегія розвитку ДПУ
    • Освіта
        Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Наука
        Наука
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
        Вступ-2025
      • Доктор філософії
          Доктор філософії
        • Етапи вступу
        • Освітньо-наукові програми
      • Бакалавр
      • Магістр
      • HMT / ЗНО
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Мотиваційний лист
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Вступні випробування
      • Друга вища освіта
    Державний податковий університет Державний податковий університет
    • Університет

      Про університет

      • Візитівка
      • Факультети, інститути
      • Структура університету
      • Партнери Університету
      • Храм Святителя Миколая
      • Студмістечко
      • Відбудова
      • Працевлаштування студентів та випускників
      • Alumni ДПУ
      • Цивільний захист

      Управління

      • Адміністрація ДПУ
      • Ректорат
      • Вчена рада
      • Наглядова рада
      • Студентське самоврядування
      • Молодіжна політика
      • Соціальна робота
      • Інші дорадчі органи

      Міжнародна діяльність

      • Новини міжнародної діяльності
      • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
      • Міжнародні лекції

      Нормативні документи

      • Загальний перелік
      • Стратегія розвитку ДПУ

      Публічна інформація

      • Позиції ДПУ в рейтингах
      • Офіційна інформація
      • Додаткові послуги
      • Повідомлення про обробку персональних даних

      Антикорупційна діяльність

      • Скринька довіри
      • Антикорупційні документи
    • Освіта
      • Організація освітнього процесу
      • Якість освіти
      • Оплата за навчання
      • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
      • Безбар’єрний освітній простір
      • Неформальна/інформальна освіта
      • Практична підготовка
      • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
      • Нормативне забезпечення
      • Рейтинги навчання студентів
      • Іменні стипендіати
    • Наука
      • Наукова робота
      • Наукові видання
      • Наукові заходи
      • Всеукраїнські конкурси
      • Наукова бібліотека
      • НДІ фінансової політики
      • Аспірантура, докторантура
      • Спеціалізовані вчені ради
      • Наукове товариство студентів
      • Рада молодих вчених
    • Новини
    • Вступ-2025
      • Правила прийому
      • Приймальна комісія
      • Обсяг державного замовлення
      • Вступникам із тимчасово окупованих територій
      • Строки вступу
      • Бакалавр
      • Магістр
      • Вступні випробування
      • HMT / ЗНО
      • Мотиваційний лист
      • Доктор філософії
      • Розклад іспитів
      • Конкурсні бали
      • Списки до зарахування
      • Вартість навчання
      • Друга вища освіта
      Type 2 or more characters for results.

      Засідання наукового гуртка 2 квітня 2025

       

      2 квітня 2025 року відбулось засідання студентського наукового гуртка «Менеджер» на тему «Сучасні тенденції розвитку менеджменту».

      З вітальним словом виступила Інна Канцур - керівник студентського наукового гуртка «Менеджер», к.е.н., доцент, доцент кафедри менеджменту та публічного управління, яка акцентувала увагу на важливості обговорення найактуальнішої теми сучасного управління – тенденцій розвитку менеджменту. Канцур І. Г. зазначила, що «світ змінюється надзвичайно швидко, і це створює нові виклики для керівників, підприємств та організацій. Інноваційні технології, штучний інтелект, цифровізація бізнесу, стале управління, гнучкі методи організації праці – усе це формує нову реальність для менеджерів».

      Здобувачі вищої освіти у своїх доповідях розповіли про стратегії стійкості та інновації у кризові часи, емоційний та штучний інтелект, його роль у сучасному менеджменті, порушувались питання напрямів підвищення лояльності клієнтів через створення унікальних вражень.

      Після доповідей членів наукового гуртка «Менеджер» Канцур І. Г. підсумувала, що «успішний сучасний управлінець повинен не лише реагувати на зміни, а й передбачати їх, бути стратегічно гнучким, розвивати лідерські якості та ефективно працювати з командами. Саме тому наш науковий гурток створює унікальну платформу для обміну думками, ідеями та досвідом, що сприятиме розвитку нових підходів до управління».

      Приємно відзначити активність та зацікавленість здобувачів вищої освіти в обговоренні порушеної теми засідання, цікавих ініціативах та пропозиціях.

      Бажаємо всім натхнення та активних подальших дискусій!

       

      State Tax University
      State Tax University

      Кафедри факультету податкової справи, обліку та аудиту

      • Кафедра адміністрування податків
      • Кафедра обліку та аудиту
      • Кафедра економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики
      • Кафедра управління та бізнес-адміністрування
      • Навчальна лабораторія податкових сервісів
      • Навчальна лабораторія обліково-аналітичного забезпечення

      До факультету

      Контакти
      +38(097) 182-33-44
      39.06@dpu.edu.ua
      Корпус B, поверх 6, 
      кабінет 618
       
      Ми у соціальних мережах
      Сторінка Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
      Група сторінки Кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування
      Сторінка кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування

      Новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

      Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
      Засідання наукового гуртка «Економіст & підприємець»
      Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
      Засідання з попередньої експертизи  дисертації Андрухович Дани Романівни
      Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
      Воркшоп для працівників закладів загальної середньої освіти «Фінансова грамотність: можливість вибору чи застосування стандарту»
      Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
      Гостьові лекції від професора Dr. Hartmut Heinrich Mayer «10 Trends of Entrepreneurship» тривають
      Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
      Гостьова лекція від Андрія Шеховцова «Як стати лідером на ринку через ефективний маркетинг: кейси Київстар та McDonald’s Україна»
      Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
      Участь викладачів кафедри управління та бізнес-адміністрування у семінарі «Використання інструментарію LOUIS FRAMEWORK під час викладання та навчання»
      Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
      Оголошення про проведення відкритого лекційного заняття канд. екон. наук, доцента кафедри управління та бізнес-адміністрування Минчинської Ірини Василівни
      Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»
      Науковий семінар «Розвиток системи регулювання та підтримки соціального підприємництва в Україні»
      Вебінар «Академічна доброчесність в закладі вищої освіти»
      Вебінар «Академічна доброчесність в закладі вищої освіти»
      Відбулась гостьова лекція від стейкхолдера на тему: «Компанія Смарт Фармінг: стратегії успіху в агробізнесі»
      Відбулась гостьова лекція від стейкхолдера на тему: «Компанія Смарт Фармінг: стратегії успіху в агробізнесі»

       Всі новини кафедри управління та бізнес-адміністрування

      ІНФОРМАЦІЯ ПРО
       
       
       
       
      • НОВИНИ
      • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
      • БАКАЛАВР
      • МАГІСТР
      • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
      • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
      • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
      • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
      • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
      • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
      • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
      • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
      • СКРИНЬКА ДОВІРИ
      НАША АДРЕСА
       
       
       
       
      вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
      Київська область


      (044) 363 27 11 Приймальня ректора
      +38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
      pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
      11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
      НАШІ РЕСУРСИ
       
       
       
       
       
       
       
       
      КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
       
       
       
       
      • КОНТАКТИ ДПУ
      • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
      • MOODLE