Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційна діяльність
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
    • Стратегія розвитку ДПУ
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Соціальна робота
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік
    • Стратегія розвитку ДПУ

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    • Антикорупційна діяльність
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

Олександр Маламуж

Маламуж Олександр народився 18 липня 1985 року в м. Черкаси в сім'ї медиків. Ім'я отримав на честь діда, який славився подвигами і нагородами у Другій світовій війні. Ще з малих літ батьки виховували в Олександра дух захисника Батьківщини.

Після закінчення середньої школи навчався у Черкаському економічно-правовому коледжі на юридичному факультеті, де здобув ступінь молодшого спеціаліста.

З 2004 по 2009 р. навчався в Національному університеті державної податкової служби України на юридичному факультеті, після закінченню якого отримав диплом магістра права. Після закінчення працював юристом в Черкаській обласній податковій адміністрації.

У житті Олександр був правдолюбом і людиною честі, і саме це вплинуло на його вибір стати добровольцем під час активних бойових дій на Сході України.

Після проходження військових навчань у с. Нові Петрівці, Вишгородського р-ну, Київської обл. у липні 2014 року він воював в Артемівську, Кураховому та Іловайську у відділенні роти охорони окремого 2-го батальйону спеціального призначення «Донбас» у військовій частині 3027.

Вранці 29 серпня 2014 року разом з побратимами виїжджав з Іловайського котла так званим «зеленим коридором» в кузові броньованої вантажівки КАМАЗ у складі автоколони батальйону «Донбас». Поблизу с. Червоносільське по машині вистрілив ворожий танк. Кабіну вантажівки розірвало, а потім здетонував боєкомплект у кузові. Олександр загинув у КАМАЗі разом з 7-ма бійцями.

3 вересня 2014 року тіло Олександра, позивний «Рус», разом з іншими загиблими у Іловайському котлі було доставлено до Дніпропетровського моргу.

16 жовтня 2014 року тимчасово похований на Краснопільському цвинтарі м. Дніпропетровськ як Герой. Лише через півтора року, у березні 2016, Олександр був упізнаний за тестами ДНК.

25 березня 2016 року місто Черкаси прощалося з Героєм. Перепохований боєць батальйону «Донбас» Олександр Маламуж на Алеї Слави. Нагороджений почесною відзнакою 1 ступеня «За заслуги перед Черкащиною» та пам'ятним знаком «За заслуги перед містом Черкаси» посмертно.

Слава Герою! І вічна йому пам’ять…

State Tax University
State Tax University

Кафедри факультету фінансів та цифрових технологій

  • Кафедра публічних фінансів
  • Кафедра фінансових ринків та технологій
  • Кафедра вищої та прикладної математики
  • Кафедра комп’ютерних та інформаційних технологій і систем
  • Навчальна лабораторія фінансових та інформаційних технологій
  • Навчальна лабораторія цифрових проєктів

  До факультету

Контакти
+38 (044)3632715
32.01@dpu.edu.ua 
Завідувач кафедри –
Береславська Олена Іванівна
bereslav@bigmir.net 
Корпус В, поверх 3
кабінети: 301, 307, 309, 317, 321
 
Ми у соціальних мережах
facebook 

Новини кафедри фінансових ринків та технологій

Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Проведено Міжнародний науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі»
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Успішно проведені державні атестаційні екзамени для здобувачів вищої освіти груп ФБДз-21-1 та ФБД-21-2
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Науково-практичний круглий стіл «Особливості впливу цифрових технологій на інноваційну діяльність підприємств: досвід Польщі» 10 червня 2025 року
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
Підсумкове звітування аспірантів кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року успішно проведено засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій!
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
28 травня 2025 року запрошуємо до участі в засіданні студентського наукового гуртка «Лідер» кафедри фінансових ринків та технологій
20 травня 2025 року проведено Науково-практичний круглий стіл «Сучасні пріоритети монетарної політики центральних банків»
20 травня 2025 року проведено Науково-практичний круглий стіл «Сучасні пріоритети монетарної політики центральних банків»
Науково-практичний круглий стіл ««Сучасні пріоритети монетарної політики Центральних банків» 20 травня 2025 року
Науково-практичний круглий стіл ««Сучасні пріоритети монетарної політики Центральних банків» 20 травня 2025 року
Участь завідувачки кафедри у фаховій дискусії Центру Разумкова
Участь завідувачки кафедри у фаховій дискусії Центру Разумкова
Обговорення проєктів магістерських ОП кафедри фінансових ринків та технологій
Обговорення проєктів магістерських ОП кафедри фінансових ринків та технологій
Проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Банківська справа»
Проведено І етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Банківська справа»
Чергове засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій успішно проведено!
Чергове засідання студентського наукового гуртка «Лідер» на кафедрі фінансових ринків та технологій успішно проведено!

 Всі новини кафедри фінансових ринків та технологій

ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE