Запрошуємо студентів і молодих дослідників до участі у конкурсі «Мотивація нескорених 4.0: осмислений маркетинг»!
Тема — «Креативність vs. аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу?»
Мотивація нескорених_4.0 — це унікальний соціальний конкурс, який має на меті підтримати студентів, що здобувають освіту в умовах складної ситуації в країні та навчаються в освітніх закладах України.
Цей конкурс, щоб надати студентам із різних фахових напрямків можливість:
- проявити аналітичне та креативне мислення, дослідити актуальні тенденції в маркетингу;
- спробувати себе в ролі стратегів, дослідників і креаторів;
- заявити про себе та свій заклад на всеукраїнському рівні.
Учасники матимуть шанс не лише позмагатися за грант на навчання й цінні призи, а й поповнити своє портфоліо якісною аналітичною роботою, яка продемонструє здатність критично мислити, аналізувати дані та знаходити нестандартні рішення.
Яку роботу повинен надати студент?
Проаналізувати роль креативного підходу та data-driven стратегій у просуванні бізнесу / освітніх закладів. Чи є різниця?
Надіслати організаторам на оцінку конкурсну роботу на пошту
Дедлайн: 30 червня 2025 року
Участь у Конкурсі безкоштовна
Повна інформація про Конкурс ТУТ.
Відділ профорієнтації, практики та кар’єрного розвитку
068 619 31 31