Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

к.н.соц.ком., доцент, Трегуб Ангеліна Михайлівна

Трегуб Ангеліна Михайлівна
 
Посада: доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури
Науковий ступінь: кандидат наук з соціальних комунікацій
Вчене звання: доцент
Профілі в наукових базах даних
SCOPUS: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57223358503
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9755-8067
Google Scholar: https://scholar.google.com/citations?user=RVQ8XsMAAAAJ&hl=uk
Науковці України: http://irbis-nbuv.gov.ua/ASUA/1477180
 
Сфера (коло) наукових інтересів: телевізійна журналістика, телебачення, сервісно-експертна журналістика, громадянська журналістика
 
Науково-педагогічна діяльність
2013–2015 рр. – викладач кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2016–2018 рр. – старший викладач кафедри журналістики, реклами і соціальних комунікацій Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2018–2021 рр. – старший викладач кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2021 р.  – по теперішній час – доцент кафедри журналістики та української філології Інституту журналістики і масової комунікації Класичного приватного університету м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри дизайну Хортицької національної навчально-реабілітаційної академії м. Запоріжжя
2022 р. – по теперішній час – доцент кафедри соціальних комунікацій, словесності та культури Державного податкового університету м. Ірпінь
 
Освіта:
У серпні 2022 р. атестаційною колегією Міністерства освіти і науки України присвоєно вчене звання доцента
У 2020 р. в спеціалізованій Вченій раді К 17.127.05 при Класичному приватному університеті (м. Запоріжжя) захистила кандидатську дисертацію на тему «Сервісно-експертна журналістика на українському телебаченні: прагматичний і тематичний аспекти»
2023 р. – закінчила Національну академію керівних кадрів культури і мистецтв за спеціальністю «Сценічне мистецтво», освітня програма «Режисура», галузь знань «Культура і мистецтво»  (диплом магістра з відзнакою)
2020 р. – закінчила аспірантуру Класичного приватного університету за спеціальністю 27.00.04 – «Теорія та історія журналістики»
2012 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом магістра з відзнакою)
2011 р. – закінчила Запорізький національний технічний університет за спеціальністю «Журналістика» (диплом бакалавра з відзнакою)
2009 р. – закінчила Запорізький авіаційний коледж ім. О.Г. Івченка за спеціальністю «Обслуговування комп’ютерних та інтелектуальних систем і мереж» (диплом молодшого спеціаліста)
2004 р. – отримала музичну освіту з фаху акордеон народного відділення

 

Суспільно-громадська діяльність
Член Національної спілки журналістів України
 
Основні опубліковані праці:
Статті у наукових фахових виданнях:
1. Експертна функція новітніх медіа: критерії ефективності. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2014. № 1–2. С. 141–144
2. Образ телевізійного ведучого як інструмент персоналізації експертних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 3. С. 56–60
3. Типологія сервісно-експертних телевізійних програм. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2018. № 4. С. 68–72
4. Генеза сервісно-експертної телевізійної журналістики. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 1. С. 52–56
5. Зображальні засоби сервісно-експертного відеоконтенту. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2019. № 2. С. 87–91
6. Pragmatic value of service-expert programs in Ukrainian television space. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 2 (46). С. 15–21
7. Representation of service-expert programs in the broadcast of highly rated national-wide TV channels of Ukraine. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 3 (47). С. 59–65
8. Genre differentiation of service-expert programs within the general genre-specific division of Ukrainian television. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2021. № 4 (48). С. 55–61
9. Components of the communication interaction of the TV channel with the audience through the Facebook. Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 1 (49). С. 3–11
10. Тематичний аспект сервісно-експертних програм в українському телевізійному просторі (емпіричний вимір). Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації, 2022. № 2 (50). С. 67–77
 
Статті у зарубіжних та інших виданнях:
1. Use of Social Media Platforms as a Key Element of Brand Marketing Strategies. Economic Affairs, 2023. Vol. 68, No. 03, P. 1661-1669 (Indexing: Scopus)
2. The Role of Journalism Teachers in the Media Literacy Development. Journal of Higher Education Theory and Practice; 2022. Vol. 22, Iss. 9, P. 188-200 (Indexing: Scopus)
3. Changes in Social Communication as a Tool of Social Work under the Influence of Digitalization. Estudios de Economía Aplicada: Sustainable Economics, 2021. Vol. 39, No. 3. P. 1–11 (Indexing: Scopus)
4. Archetypes as constituents of perception of light from screens. European Journal of Humanities and Social Sciences. Vienna : Premier Publishing s.r.o., 2019. № 3. P. 22–25
5. Специфіка громадянської сервісно-експертної відеожурналістики. Молодий вчений, 2019. № 5 (69). С. 55–57
 
Викладає дисципліни «Практика і методика журналістської творчості», «Редактор нових медіа», «Телевиробництво», «Тренди сучасної економічної журналістики», «Інтернет-журналістика»
 
Участь у міжнародних проектах
Член Міжнародної федерації журналістів
 
Підвищення кваліфікації (сертифікати):
1. Міжнародне науково-педагогічне стажування (180 годин, 6 кредитів ECTS) «European and Polish system of higher education: practice, experience, innovative learning methods» в Університеті економіки (м. Бидгощ, Польща), термін стажування – протягом зимового семестру 2020/2021 навчального року, сертифікат № 12/10212
2. Сертифікат учасника вебінару «Тренди сучасної кібер- та медіаіндустрії крізь призму журналістської діяльності». Cyber Media Track
3. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Development of modern technologies and scientific potential of the world». London
4. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Die Relevanz und die Neuheit der modernen wissenschaftlichen Studien». Wien
5. Сертифікат учасника Міжнародної наукової конференції «Scientific Development of New Eastern Europe». Riga
6. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної конференції «Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności». Krakow
7. Сертифікат слухача та учасника лекції А. Карякіної «Суспільний інтерес у сучасній українській журналістиці». Комісія з журналістської етики
8. Сертифікат слухача та учасника лекції В. Портникова «Цінності і позиція як орієнтири в якісній журналістиці». Комісія з журналістської етики
9. Сертифікат учасника практичної регіональної дискусії «Журналістика під час війни новий досвід та виклики». Комісія з журналістської етики
10. Сертифікат про завершення курсу «Основи проєктного менеджменту». Prometheus
11. Сертифікат про завершення курсу «Основи фінансів та інвестицій». Prometheus
12. Сертифікат про завершення курсу «Цивільна оборона та захист у надзвичайних ситуаціях». Prometheus
13. Сертифікат про завершення курсу «Інтернет-медіа». Prometheus
14. Сертифікат про завершення курсу «Нативна реклама». Prometheus
15. Сертифікат про завершення дводенного тренінгу з креативного фактчекінгу «Звільни свого фактчекера напередодні передвиборчих перегонів». Фактчек проект «БезБрехні»
16. Сертифікат учасника семінару «Практика фактчек в Україні – можливості і перспективи». Асоціація Міжнародних питань (Чеська Республіка)
17. Сертифікат учасника Міжнародних днів освіти дорослих
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації на кафедрі журналістики ПК № 00159. Запорізький національний університет. Кількість годин – 72 години
19. Сертифікат про завершення курсу «Протидія та попередження булінгу (цькування) в закладах освіти». Prometheus. Кількість годин – 80 годин (2,6 кредитів ЄКТС)
20. Сертифікат про завершення курсу «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів». Prometheus. Кількість годин – 60 годин (2 кредити ЄКТС)
21. Сертифікат про завершення курсу «Цифрові інструменти Google для освіти». Академія цифрового розвитку. Кількість годин – 30 годин (1 кредит ЄКТС)
22. Сертифікат про завершення курсу «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників нові вимоги і можливості». Prometheus. Кількість годин – 15 годин (0,5 кредиту ЄКТС)
23. Сертифікат учасника тренінгу «Інтерактивні форми та методи навчання в процесі викладання курсу «Медіаграмотність». Академія української преси, Інтерньюз. Кількість годин – 8 годин
24. Сертифікат про завершення курсу «Медіаграмотність для освітян». Prometheus. Кількість годин – 60 годин (2 кредити ЄКТС)
25. Сертифікат про завершення курсу «Психологічна підготовка та дії цивільного населення у воєнних умовах – 4.0». Офіс підтримки вченого. Кількість годин – 120 годин
26. Сертифікат учасника міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі: аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця». Кількість годин – 6 годин (0,2 кредити ЄКТС)
27. Сертифікат учасника міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційний спротив ворожим наративам засобами мікромедіа в умовах російсько-української війни»
28. Сертифікат учасника круглого столу «Запорізькі інституціалізовані мікромедіа потенціал самоідентифікації регіону та його інформаційної безпеки». Кількість годин – 3 години, (0,1 кредити ЄКТС)
29. Сертифікат учасника I International Scientific and Theoretical Conference «Scientific review of the actual events, achievements and problems», Berlin (0,1 кредити ЄКТС)
30. Сертифікат учасника III International Scientific and Practical Conference «Theoretical and practical aspects of modern scientific research», Seoul (0,2 кредити ЄКТС)
31. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Режисер монтажа». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
32. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Відеовиробник». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
33. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Графічний дизайн». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
34. Сертифікат про проходження освітнього серіалу «Дата-аналітик. Вступ до Exsel». Дія (0,1 кредити ЄКТС)
35. Сертифікат учасника Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Українська мова та культура в сучасному гуманітарному часопросторі аспекти міжмовної комунікації та формування комунікативної компетентності сучасного фахівця», 2024. Кількість годин – 6 години, (0,2 кредити ЄКТС)
 
Контакти: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Кафедра мовної підготовки та соціальних комунікацій
Шерчан Данило Денисович
Шерчан Данило Денисович

Відкриті дані

  • План роботи Державного податкового університету
  • Штатний розпис
  • Кошторис закладу
  • Фінансова звітність
  • Публічний договір надання освітніх послуг
  • Публічні закупівлі
  • Інформація про перелік товарів, робіт і послуг
  • Статут закладу
  • Склад керівних органів
  • Структура та органи управління
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Сертифікати про акредитацію
  • Кадровий склад закладу
  • Документи закладу вищої освіти, якими регулюється порядок здійснення освітнього процесу
  • Бюджет закладу
  • Річний звіт
  • Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти та перелік освітніх компонентів
  • Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти
  • Результати моніторингу якості освіти
  • Перелік додаткових освітніх та інших послуг
  • Правила поведінки здобувачів в ДПУ
  • Отримати публічну інформацію
  • Мова (мови) освітнього процесу
  • Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
  • Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
  • Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  • План заходів булінг
  • Стратегія розвитку Університету
  • Нормативні документи Конференції трудового колективу
  • Розміщення тимчасово вільних бюджетних коштів
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE