Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет
    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
      • Грантові можливості
      • Міжнародні інвестиції
        • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції
    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Скринька довіри
    • Студмістечко
    • Антикорупційні документи
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Відбудова
    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Інші дорадчі органи
    • Загальний перелік
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Студмістечко
    • Цивільний захист
    • Повідомлення про обробку персональних даних
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
  • Наука
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Доктор філософії
      • Етапи вступу
      • Освітньо-наукові програми
    • Бакалавр
    • Магістр
    • HMT / ЗНО
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Мотиваційний лист
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Вступні випробування
    • Друга вища освіта
Державний податковий університет Державний податковий університет
  • Університет

    Про університет

    • Візитівка
    • Стратегія розвитку ДПУ
    • Факультети, інститути
    • Структура університету
    • Партнери Університету
    • Храм Святителя Миколая
    • Студмістечко
    • Відбудова
    • Працевлаштування студентів та випускників
    • Alumni ДПУ
    • Цивільний захист

    Управління

    • Адміністрація ДПУ
    • Ректорат
    • Вчена рада
    • Наглядова рада
    • Студентське самоврядування
    • Молодіжна політика
    • Інші дорадчі органи

    Міжнародна діяльність

    • Новини міжнародної діяльності
    • Міжнародна співпраця
    • Грантові можливості
    • Erasmus+ та Jean Monnet Modules
    • Міжнародні лекції

    Нормативні документи

    • Загальний перелік

    Публічна інформація

    • Позиції ДПУ в рейтингах
    • Офіційна інформація
    • Додаткові послуги
    • Повідомлення про обробку персональних даних

    Антикорупційна діяльність

    • Скринька довіри
    • Антикорупційні документи
  • Освіта
    • Організація освітнього процесу
    • Якість освіти
    • Оплата за навчання
    • Просвітницькі заходи. Олімпіади та конкурси
    • Безбар’єрний освітній простір
    • Неформальна/інформальна освіта
    • Практична підготовка
    • Порядок видачі Довідки про здобувача освіти
    • Нормативне забезпечення
    • Рейтинги навчання студентів
    • Іменні стипендіати
  • Наука
    • Наукова робота
    • Наукові видання
    • Наукові заходи
    • Всеукраїнські конкурси
    • Наукова бібліотека
    • НДІ фінансової політики
    • Аспірантура, докторантура
    • Спеціалізовані вчені ради
    • Наукове товариство студентів
    • Рада молодих вчених
  • Новини
  • Вступ-2025
    • Правила прийому
    • Приймальна комісія
    • Обсяг державного замовлення
    • Вступникам із тимчасово окупованих територій
    • Строки вступу
    • Бакалавр
    • Магістр
    • Вступні випробування
    • HMT / ЗНО
    • Мотиваційний лист
    • Доктор філософії
    • Розклад іспитів
    • Конкурсні бали
    • Списки до зарахування
    • Вартість навчання
    • Друга вища освіта

ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (Магістр)

Гарант освітньої програми

  • Гарант ОПП 071 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю

Група забезпечення

  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2021
  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2022
  • Наказ про затвердження груп забезпечення освітніх програм 2023

Освітні програми/проєкти освітніх програм

  • ОП 2019 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю (магістр) за спеціальністю 071 Облік і оподаткування
  • ОПП 2020 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОПП 2021 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 071
  • ОП 2024 Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю магістр 071
  • Рецензія-відгук на освітньо-професійну програму магістерського рівня від Всеукраїнського інституту права і оцінки
  • Рецензія Вовчук Н.
  • Рецензія Бондар М.І.
  • Рецензія Рогозний С.А.
  • ПРОЄКТ_ОПП_магістри_2024_Облік і опод_в_управл_підприєм_діяльністю
  • Рецензія-відгук_Легусь В. М.
  • Рецензія-відгук_Парасій-Вергуненко І. М.
  • Рецензія-відгук_Бугай Н. О.

    Запрошуємо до обговорення проєкту ОП «Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю». Ви можете допомогти зробити освітню програму кращою!

    Пропозиції, рекомендації та зауваження прохання надсилати на адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. 

Теми курсових та випускних кваліфікаційних робіт

2021-2022 н.р.

  • Тематика курсових робіт_БОУП_ 2021-2022
  • Тематика дипломних робіт на 2021-2022 н.р.

2022-2023 н.р.

  • Тематика курсових робіт з дисципліни БОУП 2022-2023 н.р.
  • Тематика дипломних робіт на 2022-2023 н.р.

2023-2024 н.р.  

  • Тематика курсових робіт з дисципліни БОУП 2023-2024 н.р.
  • Тематика дипломних робіт на 2023-2024 н.р.

2024-2025 н.р.  

  • Тематика дипломних робіт на 2024-2025 н.р.

Перелік обов'язкових та вибіркових навчальних дисциплін

  • Перелік дисциплін, закріплених за кафедрою обліку та консалтингу на 2021-2022 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2022-2023 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2023-2024 н.р.
  • Дисципліни, закріплені за кафедрою обліку та консалтингу на 2024-2025 н.р.

Робочі програми

  • РП Методологія та організація наукових досліджень
  • РП Бухгалтерський облік в управлінні підприємством (організацією, установою)
  • РП Консолідація фін. звітності
  • РПНД Облік і звітність в оподаткуванні 
  • РПНД Облік політика суб'єктів підприємницької діяльності
  • РПНД Обліково-аналіт. забезпечення управ. діяльн. підприємства
  • РПНД Організація і метод. документальних перевірок 
  • РПНД Системи і моделі бух. обліку 

Силабуси навчальних дисциплін

  • Бухгалтерський облік за міжнародними стандартами для державного сектора
  • Консолідація фінансової звітності
  • Облік і звітність в оподаткуванні
  • Облікове забезпечення використання інтелектуальної власності у бізнесі
  • Обліково-аналітичне забезпечення управління діяльністю підприємства
  • Організація бухгалтерського обліку в державному секторі
  • Організація бухгалтерського обліку
  • Організація і методика документальних перевірок
  • Професійна етика в регулюванні бухгалтерської діяльності
  • Теорії і концепції в бухгалтерському обліку
  • Бухгалтерський облік і звітність в управлінні ризиками підприємства

Стейкхолдери

Співпраця кафедри обліку та консалтингу зі стейкхолдерами та професійними організаціями:
  • Федерація професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) 
  • Chartered Institute of Management Accountants (СІМА)
  • ТОВ МІК «СТАРТ»
  • ТОВ «Будлайнсервіс»
  • ТОВ «Діскавері Хоум»
  • ТОВ «ОЛЕУМ-ТРЕЙД»
Співпраця з Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ):

ФПБАУ є дійсним членом Міжнародної федерації бухгалтерів, силами якої розробляється професійна етика, міжнародні стандарти обліку і звітності для державного сектору та освітні програми для професійних бухгалтерів. У свою чергу, освітні програми та вимоги до професійних бухгалтерів є основою сучасних освітніх програм у підготовці фахівців з бухгалтерського обліку вищими навчальними закладами. Саме тому викладачі кафедри та студенти долучаються до членства в ФПБАУ та дотримуються високих стандартів професійної етики.

Співпраця з міжнародною професійною організацією СІМА:

З 2017 року освітні програми бакалаврського та магістерського рівнів були акредитовані міжнародною професійною організацією СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), яка є визнаною на міжнародному рівні професійною організацією з підготовки фахівців в області управлінського обліку, фінансів і стратегічного менеджменту. Інститут CIMA здійснює сертифікацію фахівців з управлінського обліку. Наявність сертифіката CIMA забезпечує його власникові визнання професійної кваліфікації і є підтвердженням високого рівня знань і навичок в області управлінського обліку.

  • СІМА_МІЖНАРОДНА_ПРОФЕСІЙНА_ОРГАНІЗАЦІЯ
  • Лист до Меморандума
  • Меморандум про співпрацю з СІМА

Крім того, у 2019 році кафедра підписала договори про співпрацю з двома підприємствами, а саме:

  1. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Діскавері Хоум», розташованим за адресою м. Ірпінь,  вул. Київська, 73-Е/2. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4120 «Будівництво житлових і нежитлових приміщень». ТОВ «Діскавері Хоум» згодне приймати на практику до 4 студентів.
  2. З Товариством з обмеженою відповідальністю «Будлайнсервіс», розташованим за адресою м. Ірпінь, вул. Садова, 94. Вид діяльності цього підприємства: КВЕД 4942 «Надання послуг перевезення». ТОВ «Будлайнсервіс» згодне приймати на практику до 4 студентів.

 06.12.2023 року з метою розвитку потенціалу фахівців у сфері бухгалтерського обліку та оподаткування, підвищення рівня практичної підготовки, обміну професійним досвідом, обміну інформацією щодо актуальних потреб і пропозицій ринку праці було підписано Меморандум про співпрацю з Ігорем Миколайовичем Клименком.

  • Меморандум з компанією «Дебет+»
  • Договір про співпрацю з ТОВ «МАСТЕР СТРІМ»

Навчальні плани

  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік денна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 Облік і оподаткування 2020 рік заочна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 2024 рік денна форма навчання
  • Навч. план підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня за спец. 071 ОП Облік і оподаткування в управлінні підприємницькою діяльністю 2024 рік заочна форма навчання
  • Графік проведення консультацій у І семестрі 2023-2024 н.р.
  • Графік проведення консультацій у ІІ семестрі 2023-2024 н.р.

Наукова діяльність

  • Збірник матеріалів Круглого столу_29.04.2024 р
  • Збірник тез доповідей 2023 р.
  • Збірник тез конференції 2020 р.
  • Збірник тез конференції 2019 р.
  • Збірник тез студентської конференції 2018 р.
  • Збірник тез конференції 2017 р.

Студентський науковий гурток «Дебет-Кредит»

Звіт про самоаналіз освітньої програми

  •  

Заходи кафедри

  • Засідання студенського наукового клубу 01.12.2023 р.
  • Лекція-презентація на тему Академічна доброчесність в університеті, проведена к.е.н., доцентом, гарантом ОП Колісник О.П.
  • Онлайн лекція Марини Анатоліївни Зайцевої 14.09.2023 р.
  • Обговорення проєкту освітніх програм спеціальності 071 «Облік і оподаткування»
  • День гостинності для школярів, майбутніх абітурієнтів ДПУ, який відбувся в рамках засідання студентського клубу «Дебет-Кредит». 06.04.2023 р.
  • Інформаційний лист. Конференція. Кафедра обліку та консалтингу 2022
  • Лекція Сергія Рогозного для аспірантів і магістрів на тему: «Облік та подання орендованих необоротних активів за МСФЗ»
  • Зустріч студентів спеціальності 071 «Облік і оподаткування» з координатором освітніх програм СІМА -Україна, глобальної професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants), - Мариною Зайцевою.
  • Лекція Сергія Анатолійовича Рогозного на тему: «Особливості застосування МСФЗ в умовах воєнного стану». 15.09.2022 р.
  • Зустріч з Мариною Зайцевою на тему: «Освітні програми професійної організації СІМА (Chartered Institute of Management Accountants): переваги, перспективи та можливості кар’єрного зростання».
  • ФОРУМ «Moment to Empower Ethics», організований Федерацією професійних бухгалтерів і аудиторів України та присвячений GLOBAL ETHICS DAY. 19.10.2022 р.
  • До 101-річниці Державного податкового університету: зустріч з виконавчим директором Федерації професійних бухгалтерів і аудиторів України (ФПБАУ) Валентиною Легкою. 08.11.2022 р.
  • Виховна година на тему: «Що потрібно знати студенту про академічну доброчесність?». 18.11.2022 р.
  • День гостинності для школярів, майбутніх абітурієнтів ДПУ, який відбувся в рамках засідання студентського клубу «Дебет-Кредит». 24.11.2022 р.

Анкетування

  • Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за ІІ семестр 2020-2021 н.р.
  • Результати анкетування здобувачів вищої освіти «Викладач очима здобувача» за І семестр 2021-2022 н.р.
  • Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по факультету за ІІ сем. 2021-2022 н.р.
  • Результати анкетування "Викладач очима здобувача". Звіт по кафедрах за ІІ сем. 2021-2022 н.р.
  • Анкетування у Google-формі для здобувачів вищої освіти (магістри)
  • Анкетування у Google-формі для стейкхолдерів

Підвищення кваліфікації та стажування

  • Підвищення кваліфікації викладачів кафедри обліку та консалтингу 2019-2024 р.р.

Інтернаціоналізація

  • Меморандум з CIMA (Chartered Institute of Management Accountants)
  • Лист до Меморандуму з CIMA (Chartered Institute of Management Accountants)

Колісник О.П., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

 

Гуріна Н.В., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

 

Дружинська Н.С., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

Занько Б.М., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Мазіна О.І., к.е.н., доцент

  • World Bank
  • International Historical Biografical Institute
  • CFRR World Bank
  • СІМА

Сторожук Т.М., к.е.н., доцент

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Новікова О.П., ст. викладач

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів
  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах онлайн-курс для викладачів

Роздимаха І.М., ст. викладач

  • Американська Рада з міжнародної освіти ACTRAACCELS Академічна доброчесність онлайн-курс для викладачів

Робочі програми

https://dpu.edu.ua/elektronni-resursy

Презентація кафедри

  • ДЕРЖАВНИЙ ПОДАТКОВИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ, ОБЛІКУ ТА АУДИТУ КАФЕДРА ОБЛІКУ ТА КОНСАЛТИНГУ

Сертифікати про акредитацію

  • Сертифікат про акредитацію освітньої програми
Левицький Максим Юрійович
Левицький Максим Юрійович

Антикорупційна діяльність

  • Скринька довіри
  • Документи ДПУ
  • Законодавство
  • Декларування майна службовими особами
  • Запобігання корупції у період вступної кампанії
  • Базовий курс для студентів «YOUніверситет»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
 
 
 
 
  • НОВИНИ
  • ФАКУЛЬТЕТИ, ІНСТИТУТИ
  • БАКАЛАВР
  • МАГІСТР
  • ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ
  • АДМІНІСТРАЦІЯ ДПУ
  • СТРУКТУРА УНІВЕРСИТЕТУ
  • МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА
  • СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ
  • МІЖНАРОДНА СПІВПРАЦЯ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
  • НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
  • СКРИНЬКА ДОВІРИ
НАША АДРЕСА
 
 
 
 
вул. Університетська, 31, м. Ірпінь, 08205,
Київська область


(044) 363 27 11 Приймальня ректора
+38 (068) 619-31-31 Приймальна комісія
pr.usfsu@dpu.edu.ua Приймальна комісія
11.02@dpu.edu.ua Відділ документообігу
НАШІ РЕСУРСИ
 
 
 
 
 
 
 
 
КОНТАКТИ/ШВИДКИЙ ДОСТУП
 
 
 
 
  • КОНТАКТИ ДПУ
  • КАЛЕНДАР ЗАХОДІВ
  • MOODLE